abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133838482
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijk gelopen, 11,2 kilometer! Had hiervoor nooit meer dan 9,2 in training gelopen.. En sowieso was het dus een kilometer meer dan het verste ooit. Superfijn gelopen! Linkje volgt, nu andere dingen doen!
_O_ Lekker hoor! Dat zijn de mooiste loopjes. Kan je ook gewoon van nagenieten O+
  maandag 2 december 2013 @ 12:28:04 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133838503
Gogo ^O^
F means you're fucked
  maandag 2 december 2013 @ 12:52:00 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133839105
Gogo!! ^O^
Hopelijk heb je het qua energie-management er beter vanaf gebracht dan ik!
  maandag 2 december 2013 @ 12:53:45 #154
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133839156
quote:
Heerlijk gelopen, 11,2 kilometer! Had hiervoor nooit meer dan 9,2 in training gelopen.. En sowieso was het dus een kilometer meer dan het verste ooit. Superfijn gelopen! Linkje volgt, nu andere dingen doen!
^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 2 december 2013 @ 12:56:14 #155
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133839215
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:26 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha nee, dan fiets ik wel lekker rustig. Dus eigenlijk moet ik gewoon altijd met mijn mobiel prutsen! :P Daar zat ik net ook al aan te denken toen ik aan het werk was.

En Maleduck, welke oefeningen zijn dat dan? :D
Disclaimer: dat zijn mijn persoonlijke anti-lopersknie oefeneningen, geen idee of die ook bij jouw lopersknie helpen... Dus gewoon die fysio bellen!

Hiermee rek je die spier/pees op, zodat hij niet meer met diezelfde intensiteit over dat botje wrijft. Want de pijn die ik had, was gewoon irritatie van de wrijving... Ik doe hem rechtopstaand en maak de buiging met mijn bovenlichaam...

Dus meer zo:

En om geen combobreaker te zijn: ^O^ Gogo!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133839262
Fijn Gogo!

Hier nog één dag kijken of 't met ibu's, ontsmetten en lief zijn over gaat, anders maar eens bij de huisarts langs...

SPOILER: vies praatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:14:19 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_133839701
Zwemmen. Bah. Veel te druk en toen ik een keer of 4 geschopt was, en ook nog een keer gekrabd, was ik er klaar mee en ben ik gestopt :')

Morgen weer lopen. Véél leuker.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133841369
IN februari mijn 1e 30km loop . ( Schoorl ) Meer mensen die dit doen ( of uberhaupt zulke afstanden lopen ) ?

Ik Merk trouwens dat de mindset heel anders is bij afstanden boven de 20 , Ik train helemaal niet mee rop afstand maar train in tijd .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_133841406
quote:
Wow, je conditie blijft dus goed op peil. Goed bezig!
  maandag 2 december 2013 @ 14:47:34 #160
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_133842533
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 07:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

De goedkoopste :P. Ik geloof dat 'ie spot heet. 90 Lumen, geen band over je hoofd en gewoon 3 AAA batterijtjes in het lampje.
Maar voldoet erg goed!
Ik heb zelf een ledlenser h7. Ben daar ook erg tevreden over. Zag wel dat de led lenser iets duurder was. De led lenser geeft 200 lumen af. Gaan 3 aaa batterijen in en gaan ongeveer 85 uur mee. De lamp heeft bij mij al meerdere regen/sneeuw buien overleefd :)
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_133842686
Hè ging niet zo lekker bij mij. 13km gedaan, en wilde wat trainen om sneller te starten. Eerste 3km gedaan in 11.50, dus dat ging goed, maar daarna kakte het in en hield ik het tempo niet meer vast helaas. Morgen of overmorgen weer een rustig duurloopje dan :)
pi_133842716
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 14:07 schreef Steve-O het volgende:
IN februari mijn 1e 30km loop . ( Schoorl ) Meer mensen die dit doen ( of uberhaupt zulke afstanden lopen ) ?

Ik Merk trouwens dat de mindset heel anders is bij afstanden boven de 20 , Ik train helemaal niet mee rop afstand maar train in tijd .
Onderhand lopen er hier bijna meer 30+ km lopers dan beginners ;). Schoorl doen er geloof ik ook wel wat mee. Moet je even in de OP kijken. Doen er ook veel mee met de Asselronde van 28km ook in februari.
pi_133842769
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:47 schreef raimen het volgende:

[..]

Ik heb zelf een ledlenser h7. Ben daar ook erg tevreden over. Zag wel dat de led lenser iets duurder was. De led lenser geeft 200 lumen af. Gaan 3 aaa batterijen in en gaan ongeveer 85 uur mee. De lamp heeft bij mij al meerdere regen/sneeuw buien overleefd :)
Klinkt ook erg goed! Ben benieuwd hoe veel duurder dan. Gister wat modellen gezien, ook van 200lumen en accupackje enzo. Maar die waren al snel 85+ euro. Eens even zoeken ;).
  maandag 2 december 2013 @ 14:56:47 #164
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_133842792
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Klinkt ook erg goed! Ben benieuwd hoe veel duurder dan. Gister wat modellen gezien, ook van 200lumen en accupackje enzo. Maar die waren al snel 85+ euro. Eens even zoeken ;).
Ik heb hem voor 59 euro via internet gekocht. Maar dat is al even geleden.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  maandag 2 december 2013 @ 15:08:43 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133843132
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Als bijvoorbeeld je zadel te laag staat en je fiets te klein en je continu met je knie te gebogen fietst, kan dit zeker ook de boel belasten. Mijn ervaring toenTertijd ;)

maar is stadsfiets-barrel

:D ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 2 december 2013 @ 15:27:49 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133843653
Ik heb nog ergens zo'n hoofdband met led maar geen idee waar. Ook geen idee of het wat is. Heb hem gekregen tijdens het vrijwilligen bij een rally. Lampje van LG. Denk niet dat het veel voorstelt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133843841
Hmmm vandag is het mooi loopweer, maar wel een rustdag voor mij. Morgen mag ik weer, max 2 graden en mist.. :o Ook mooi :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 15:44:05 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_133844154
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133844351
quote:
SPOILER: stomme internetrestricties zijn stom
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pak een weekje rust, mijn knie vindt het niet zo prettig dat ik al 5x heb gelopen na de 7^^avond geloof ik :{
  maandag 2 december 2013 @ 16:31:15 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133845771
*O* Mijn 12km gingen ook goed. Mijn kuit is weer hersteld van alle martelingen. yay!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133846534
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal is 'n korstje of wondje zo geheeld. Waarom duurt 't op je voeten altijd zoveel langer? :r :r :(
Vanwege schoenen! Dichte schoenen met sokken broeien enzo... In de bijna 20 jaar dat ik blootsvoets loop, sowieso niet vaak wondjes maar die enkele keer dat ik een klein splintertje of krasje heb (vanmorgen nog een kras op m'n voet toen mijn poes bij het voeren heel lomp met haar scherpe nagels over me heen rende! }:| ) is het juist beduidend sneller dicht dan elders.. Geen bedekking of broei van schoeisel, en ik denk dat het sneller gaat dan een wondje elders doordat mijn voeten zoveel gestimuleerd worden, toch altijd eeltgroei enzo dus alles is daar op ingesteld. Handen genezen trouwens ook snel, en toen ik nog veel buiten werkte en vaker schrammetjes op liep, genazen die volgens mij nog sneller dan nu ik dat minder heb.

Ik weet niet wat je nu draagt (gewoon overdag, niet tijdens het lopen), maar probeer eens tot deze blaar dicht is zoveel mogelijk blootsvoets of op sandalen te lopen, sowieso is bij wondjes aan de lucht laten drogen beter dan onder allerlei verband of pleisters, en dichte schoenen zijn wel de ergste broeiplekken.
pi_133846559
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Vanwege schoenen! Dichte schoenen met sokken broeien enzo... In de bijna 20 jaar dat ik blootsvoets loop, sowieso niet vaak wondjes maar die enkele keer dat ik een klein splintertje of krasje heb (vanmorgen nog een kras op m'n voet toen mijn poes bij het voeren heel lomp met haar scherpe nagels over me heen rende! }:| ) is het juist beduidend sneller dicht dan elders.. Geen bedekking of broei van schoeisel, en ik denk dat het sneller gaat dan een wondje elders doordat mijn voeten zoveel gestimuleerd worden, toch altijd eeltgroei enzo dus alles is daar op ingesteld. Handen genezen trouwens ook snel, en toen ik nog veel buiten werkte en vaker schrammetjes op liep, genazen die volgens mij nog sneller dan nu ik dat minder heb.

Ik weet niet wat je nu draagt (gewoon overdag, niet tijdens het lopen), maar probeer eens tot deze blaar dicht is zoveel mogelijk blootsvoets of op sandalen te lopen, sowieso is bij wondjes aan de lucht laten drogen beter dan onder allerlei verband of pleisters, en dichte schoenen zijn wel de ergste broeiplekken.
Zie een paar posts verder ;) :P

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, antwoord ligt 'm vooral in de constante beweging/belasting en directe veel te strakke bedekking (sokken/schoenen) ten opzichte van wondjes op bijvoorbeeld handen en zulks, gok ik zo. Het was dan ook vooral een geërgerde retorische vraag :')
Maar, nu inderdaad thuis blootvoets met héél ruim/lichtjes op dit moment een pleister erop omdat ik nog wat heen en weer moet schuifelen in huis, zodat het op z'n minst wát tegen stof en andere zaken beschermt. Heb morgen ook nog voor de blote voeten, woensdag, donderdag en vrijdag moet ik de deur uit, maar zit er aan te denken instappers ofzo aan te doen die ik tijdens m'n bijeenkomsten enzo even uit kan schoppen ofzo :@
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 16:58:10 #173
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133846700
Ik kan mijn loopflow niet meer echt vinden -O-
Ik zou gisteren eigenlijk meegaan met de loopgroep, maar toen om kwart voor 8 de wekken ging had ik echt de puf niet, na een brakke nacht. Uiteraard had ik daar 's middags weer spijt van, want het was zo'n mooi weer.
Hoop dat de chinees snel zakt straks, dan kan ik straks nog een rondje.

Motivatie ontbreekt ook een beetje omdat ik weer dat ik binnenkort weer geopereerd moet worden en mijn conditie daarna waarschijnlijk toch weer op zn gat ligt en weer opnieuw moet gaan beginnen.
Waarschijnlijk kan ik de Venloop ook op mn buik schrijven :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 2 december 2013 @ 17:00:26 #174
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133846774
Ik voel me ook weer heerlijk, geen pijntjes meer, geen lompe ongelukken en dito blessures. Net een heerlijk net-geen-rondje gelopen van 24km, toen was het ook wel echt op moet ik zeggen. Iets onder de 6min/km kunnen blijven en vrij vlak gelopen.

Alleen de laatste 1,5km tot m'n huis/beginpunt heb ik maar gewoon uitgewandeld, het wilde niet meer. Maar wat is het heerlijk om weer te kunnen lopen. Via Rhoon door Pernis, Delfshaven, West en via Rotterdam CS en de Erasmusbrug weer richting Zuidplein en terug, waarbij ik echt niet meer door West heen ga. _O-

Nu even het bad vol laten lopen, tablet erbij en even bijkomen met een baco-tje. :9~
pi_133846825
Wat een kilometervreters vandaag!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')