quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijk gelopen, 11,2 kilometer! Had hiervoor nooit meer dan 9,2 in training gelopen.. En sowieso was het dus een kilometer meer dan het verste ooit. Superfijn gelopen! Linkje volgt, nu andere dingen doen!
quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijk gelopen, 11,2 kilometer! Had hiervoor nooit meer dan 9,2 in training gelopen.. En sowieso was het dus een kilometer meer dan het verste ooit. Superfijn gelopen! Linkje volgt, nu andere dingen doen!
Disclaimer: dat zijn mijn persoonlijke anti-lopersknie oefeneningen, geen idee of die ook bij jouw lopersknie helpen... Dus gewoon die fysio bellen!quote:Op maandag 2 december 2013 12:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha nee, dan fiets ik wel lekker rustig. Dus eigenlijk moet ik gewoon altijd met mijn mobiel prutsen!Daar zat ik net ook al aan te denken toen ik aan het werk was.
En Maleduck, welke oefeningen zijn dat dan?
SPOILER: vies praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Wow, je conditie blijft dus goed op peil. Goed bezig!quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb zelf een ledlenser h7. Ben daar ook erg tevreden over. Zag wel dat de led lenser iets duurder was. De led lenser geeft 200 lumen af. Gaan 3 aaa batterijen in en gaan ongeveer 85 uur mee. De lamp heeft bij mij al meerdere regen/sneeuw buien overleefdquote:Op maandag 2 december 2013 07:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
De goedkoopste. Ik geloof dat 'ie spot heet. 90 Lumen, geen band over je hoofd en gewoon 3 AAA batterijtjes in het lampje.
Maar voldoet erg goed!
Onderhand lopen er hier bijna meer 30+ km lopers dan beginnersquote:Op maandag 2 december 2013 14:07 schreef Steve-O het volgende:
IN februari mijn 1e 30km loop . ( Schoorl ) Meer mensen die dit doen ( of uberhaupt zulke afstanden lopen ) ?
Ik Merk trouwens dat de mindset heel anders is bij afstanden boven de 20 , Ik train helemaal niet mee rop afstand maar train in tijd .
Klinkt ook erg goed! Ben benieuwd hoe veel duurder dan. Gister wat modellen gezien, ook van 200lumen en accupackje enzo. Maar die waren al snel 85+ euro. Eens even zoekenquote:Op maandag 2 december 2013 14:47 schreef raimen het volgende:
[..]
Ik heb zelf een ledlenser h7. Ben daar ook erg tevreden over. Zag wel dat de led lenser iets duurder was. De led lenser geeft 200 lumen af. Gaan 3 aaa batterijen in en gaan ongeveer 85 uur mee. De lamp heeft bij mij al meerdere regen/sneeuw buien overleefd
Ik heb hem voor 59 euro via internet gekocht. Maar dat is al even geleden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Klinkt ook erg goed! Ben benieuwd hoe veel duurder dan. Gister wat modellen gezien, ook van 200lumen en accupackje enzo. Maar die waren al snel 85+ euro. Eens even zoeken.
quote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld je zadel te laag staat en je fiets te klein en je continu met je knie te gebogen fietst, kan dit zeker ook de boel belasten. Mijn ervaring toenTertijd
maar is stadsfiets-barrel
quote:
SPOILER: stomme internetrestricties zijn stomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een weekje rust, mijn knie vindt het niet zo prettig dat ik al 5x heb gelopen na de 7^^avond geloof ik![]()
Vanwege schoenen! Dichte schoenen met sokken broeien enzo... In de bijna 20 jaar dat ik blootsvoets loop, sowieso niet vaak wondjes maar die enkele keer dat ik een klein splintertje of krasje heb (vanmorgen nog een kras op m'n voet toen mijn poes bij het voeren heel lomp met haar scherpe nagels over me heen rende!quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal is 'n korstje of wondje zo geheeld. Waarom duurt 't op je voeten altijd zoveel langer?![]()
![]()
Zie een paar posts verderquote:Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Vanwege schoenen! Dichte schoenen met sokken broeien enzo... In de bijna 20 jaar dat ik blootsvoets loop, sowieso niet vaak wondjes maar die enkele keer dat ik een klein splintertje of krasje heb (vanmorgen nog een kras op m'n voet toen mijn poes bij het voeren heel lomp met haar scherpe nagels over me heen rende!) is het juist beduidend sneller dicht dan elders.. Geen bedekking of broei van schoeisel, en ik denk dat het sneller gaat dan een wondje elders doordat mijn voeten zoveel gestimuleerd worden, toch altijd eeltgroei enzo dus alles is daar op ingesteld. Handen genezen trouwens ook snel, en toen ik nog veel buiten werkte en vaker schrammetjes op liep, genazen die volgens mij nog sneller dan nu ik dat minder heb.
Ik weet niet wat je nu draagt (gewoon overdag, niet tijdens het lopen), maar probeer eens tot deze blaar dicht is zoveel mogelijk blootsvoets of op sandalen te lopen, sowieso is bij wondjes aan de lucht laten drogen beter dan onder allerlei verband of pleisters, en dichte schoenen zijn wel de ergste broeiplekken.
Maar, nu inderdaad thuis blootvoets met héél ruim/lichtjes op dit moment een pleister erop omdat ik nog wat heen en weer moet schuifelen in huis, zodat het op z'n minst wát tegen stof en andere zaken beschermt. Heb morgen ook nog voor de blote voeten, woensdag, donderdag en vrijdag moet ik de deur uit, maar zit er aan te denken instappers ofzo aan te doen die ik tijdens m'n bijeenkomsten enzo even uit kan schoppen ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, antwoord ligt 'm vooral in de constante beweging/belasting en directe veel te strakke bedekking (sokken/schoenen) ten opzichte van wondjes op bijvoorbeeld handen en zulks, gok ik zo. Het was dan ook vooral een geërgerde retorische vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |