In Brabant zeggen we: als ge ut nie wit; pur en kit....quote:Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WD40 en ductape toch?
Maar ja, het is echt om wanhopig van te worden. Loop ook tegen de spreekwoordelijke muren op omdat ik echt zó graag wil rennen. Mijn lichaam wil, mijn lichaam kán rennen, veel rennen. Geen spiertje op 't moment dat hapert. Alleen die blaren. Frustrerend
Pas opperde iemand het ook al, en weet niet of je daar al op had gereageerd, maar heb je intapen wel eens geprobeerd?quote:Op maandag 2 december 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe![]()
Positieve noot: ik kan weer op m'n voet lopen.
Nu de rest van de avond/nacht en volgende dag/nacht rust houden om de spieren die ik gebruikte om te compenseren rust te gunnen en dan hopen dat de ontsteking ook snel verdwijnt en mijn huid kan gaan herstellen. Schat in dat ik nog zéker een week niet kan rennen, waardoor ik oa. de club XC en de laatste South Yorkshire XC ga missen..*kras*
Ja. Dan krijg ik blaren op de randjes van de tape, want je moet toch echt ergens stoppen met tapenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas opperde iemand het ook al, en weet niet of je daar al op had gereageerd, maar heb je intapen wel eens geprobeerd?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Dan krijg ik blaren op de randjes van de tape, want je moet toch echt ergens stoppen met tapen
Ja, dat topic, herequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef Daywalk3r het volgende:
WTF
Moblo![]()
OUD / Alleen condoom tijdens borstvoeding
Hoog wtf gehaltequote:
Ook goeiemorgen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:03 schreef streamnl het volgende:
Een goedemorgen!!!
![]()
Arquero van harte gefeliciteerd!!
![]()
Mooie rugzak hoor. War ga je hem voor gebruiken? Trailrunnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:21 schreef Guard het volgende:
Ik heb besloten om deze aan te schaffen:
http://www.bever.nl/ospre(...)30022?id_colour=1438
Via een omweg kan ik hem 20 euro goedkoper krijgen (Bever waardebon van 40 euro voor 20 euro kopen)
Hopelijk komt er verder ook wat van. Dat ze maar mogen dokken. Randdebielen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:15 schreef _MvN_ het volgende:
Hats & Moblo.
Mijn herstel gaat beter dan verwacht. Ik kan pijnvrij wandelen en bewegen. Hardlopen mag ik nog niet. Dat duurt nog een weekje of 2-3. Maar ik ben al blij dat de pijn weg is.
Wat betreft die 22-jarige, ik heb bijstand ingeroepen voor een reeele schadeclaim in te dienen. Ik kan immers al bijna 4 weken niet werken.
Zeker gezien de leeftijd van die gasten heb ik dit niet aan mij voorbij laten gaan.
Nice!quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:21 schreef Guard het volgende:
Ik heb besloten om deze aan te schaffen:
http://www.bever.nl/ospre(...)30022?id_colour=1438
Via een omweg kan ik hem 20 euro goedkoper krijgen (Bever waardebon van 40 euro voor 20 euro kopen)
Yup, en voor mijn marathon trainingquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:02 schreef raimen het volgende:
[..]
Mooie rugzak hoor. War ga je hem voor gebruiken? Trailrunnen?
Zo'n tegenvallend loopje heeft volgens mij iedereen wel eens toch? Kan niet altijd lekker gaan, kleine dingen hebben al invloed op je humeur, zoals het weer, drukte in je persoonlijke leven, fitheid etc.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Tieske89 het volgende:
Zie veel mensen die nu om een of andere reden niet kunnen lopen of weinig zin hebben![]()
Hoop dat je blaren snel genezen Motorbloempje!
Jero heb je wel al echt rust gehouden? Lees dat je nog steeds last hebt van je knie en naar de fysio gaat, maar al wel kleine verbetering gevoeld na rust?
Zit zelf in het niet gemotiveerde schuitje. Wel al mijn trainingen sinds de 7HL gedaan, maar ook erg vermoeid in algemene zin. Het gemak waarmee ik liep is even verdwenen en mijn laatste duurloopje van 9km was een echte worsteling.
Laat je weten hoe de rugzak bevalt. Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe rugzak voor het Trailrennen.quote:
doe ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:10 schreef raimen het volgende:
[..]
Laat je weten hoe de rugzak bevalt. Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe rugzak voor het Trailrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |