Sinds ik borstvoeding geef, zitten er inderdaad opeens tientallen mysterieuze gaten in alle condooms waarbij ik de buurt kom!quote:Op maandag 2 december 2013 12:09 schreef Draakster het volgende:
Hallo,
Durven jullie het aan om na de bevalling en tijdens bv alleen een condoom te gebruiken? Geen andere anticonceptie. Wat is jullie ervaring? Gaat dit goed of merken jullie veel gaatjes/ scheuren op. En ik ben vooral benieuwd of dit zichtbare beschadigingen zijn of dat je er pas achterkwam nadat je het condoom expliciet ging checken (water of opblazen oid).
Borstmelk is rubber-oplossend?quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Olf het volgende:
[..]
Sinds ik borstvoeding geef, zitten er inderdaad opeens tientallen mysterieuze gaten in alle condooms waarbij ik de buurt kom!
Ok beetje flauw dit.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Olf het volgende:
[..]
Sinds ik borstvoeding geef, zitten er inderdaad opeens tientallen mysterieuze gaten in alle condooms waarbij ik de buurt kom!
Zucht... Nee. Verschil is dat ik nu geen pil slik! Dus de gaatjes hebben meer impact.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef tombolafan het volgende:
Denk je dat een condoom meer gaatjes/scheuren krijgt tijdens seks ná de bevalling dan tijdens seks ervoor?
Er groeien geen stekels na de bevalling volgens mij hoor
Nog nooit een scheur, gat of op andere manier falend condoom gehad. Die dingen zijn net zo veilig als de pil..quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Draakster het volgende:
[..]
Ok beetje flauw dit.
Ik vraag t omdat condoomfalen veel voorkomt zegt men en ik altijd aan de pil heb gezeten. Dat wil ik in deze periode dus niet. Wordt dus jaartje condoomgebruik. Scheuren, oké. Maar niet meteen op te merken gaatjes vind ik eng.
t is een beetje domme OP dan misschien?quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Draakster het volgende:
[..]
Ok beetje flauw dit.
Ik vraag t omdat condoomfalen veel voorkomt zegt men en ik altijd aan de pil heb gezeten. Dat wil ik in deze periode dus niet. Wordt dus jaartje condoomgebruik. Scheuren, oké. Maar niet meteen op te merken gaatjes vind ik eng.
die gaatjes zitten in je hoofd alleen denk ikquote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Draakster het volgende:
[..]
Zucht... Nee. Verschil is dat ik nu geen pil slik! Dus de gaatjes hebben meer impact.
Nee helaas niet. Het is of een zware pil of niets. En de pil wil ik nu niet gebruiken. Heb contra indicaties voor de spiraal. Dus het is of condooms of de zware pil en dan geen borstvoeding volgens mijn gyn.quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is een beetje domme OP dan misschien?
En zó vaak komt falen niet voor, tenzij door fout gebruik dacht ik? 99% zekerheid vind ik best veel...
En je kan toch wel iets anders nemen dan condooms als anticonceptie?
Nou nee.quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Herpdeflerp het volgende:
[..]
Nog nooit een scheur, gat of op andere manier falend condoom gehad. Die dingen zijn net zo veilig als de pil..
Jij wil tijdens de bevalling van bil gaan. Jij hebt lef zeg. Maar of je er veel van voelt met 10cm ontsluiting, waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:09 schreef Draakster het volgende:
Durven jullie het aan om na de bevalling en tijdens bv alleen een condoom te gebruiken?
Goed lezen. NA de bevalling en TIJDENS borstvoeding.quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Jij wil tijdens de bevalling van bil gaan. Jij hebt lef zeg. Maar of je er veel van voelt met 10cm ontsluiting, waag ik te betwijfelen.
Lekker, gebatst worden terwijl je je kind aan je jetsers hebt hangen. Dat vrouwen zo goed zouden zijn in multitasken wordt door TS maar even goed bevestigd!quote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Draakster het volgende:
[..]
Goed lezen. NA de bevalling en TIJDENS borstvoeding.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Joene het volgende:
Als het voeden klaar is doe je het condoom af ?
of even geen seksquote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Draakster het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het is of een zware pil of niets. En de pil wil ik nu niet gebruiken. Heb contra indicaties voor de spiraal. Dus het is of condooms of de zware pil en dan geen borstvoeding volgens mijn gyn.
ik voed veilig of ik voed nietquote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Joene het volgende:
of anders misschien kolven in een condoom. Vervolgens het puntje er vanaf knippen en drinken maar! alleen nog bepalen welke smaak (banaan, aardbei etc.)quote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Joene het volgende:
Kun je wel meteen testen of je condoom nog heel isquote:Op maandag 2 december 2013 12:23 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
of anders misschien kolven in een condoom. Vervolgens het puntje er vanaf knippen en drinken maar! alleen nog bepalen welke smaak (banaan, aardbei etc.)
ja hallo dus er kan wel iets maar dat wil je nietquote:Op maandag 2 december 2013 12:25 schreef Draakster het volgende:
Pessarium wel maar heeft niet mijn voorkeur. Prikpil duurt heeeel lang om te ontpillen dus wil ik niet.
Een jaar geen seks wordt niemand blij van.
Zolang er maar geen sneaky gaatjes inzitten zal het wel goed zijn. Scheuren vind ik minder erg. Ben je voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |