abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133837989
Hallo,

Durven jullie het aan om na de bevalling en tijdens bv alleen een condoom te gebruiken? Geen andere anticonceptie. Wat is jullie ervaring? Gaat dit goed of merken jullie veel gaatjes/ scheuren op. En ik ben vooral benieuwd of dit zichtbare beschadigingen zijn of dat je er pas achterkwam nadat je het condoom expliciet ging checken (water of opblazen oid).
pi_133838038
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:09 schreef Draakster het volgende:
Hallo,

Durven jullie het aan om na de bevalling en tijdens bv alleen een condoom te gebruiken? Geen andere anticonceptie. Wat is jullie ervaring? Gaat dit goed of merken jullie veel gaatjes/ scheuren op. En ik ben vooral benieuwd of dit zichtbare beschadigingen zijn of dat je er pas achterkwam nadat je het condoom expliciet ging checken (water of opblazen oid).
Sinds ik borstvoeding geef, zitten er inderdaad opeens tientallen mysterieuze gaten in alle condooms waarbij ik de buurt kom!
pi_133838042
Denk je dat een condoom meer gaatjes/scheuren krijgt tijdens seks ná de bevalling dan tijdens seks ervoor? :D

Er groeien geen stekels na de bevalling volgens mij hoor _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_133838061
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Olf het volgende:

[..]

Sinds ik borstvoeding geef, zitten er inderdaad opeens tientallen mysterieuze gaten in alle condooms waarbij ik de buurt kom!
Borstmelk is rubber-oplossend? :o
pi_133838103
kinderen afstaan, per direct. kut zeg wat dom.
Hier staat niets.
pi_133838123
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Olf het volgende:

[..]

Ok beetje flauw dit.
Ik vraag t omdat condoomfalen veel voorkomt zegt men en ik altijd aan de pil heb gezeten. Dat wil ik in deze periode dus niet. Wordt dus jaartje condoomgebruik. Scheuren, oké. Maar niet meteen op te merken gaatjes vind ik eng.
pi_133838157
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef tombolafan het volgende:
Denk je dat een condoom meer gaatjes/scheuren krijgt tijdens seks ná de bevalling dan tijdens seks ervoor? :D

Er groeien geen stekels na de bevalling volgens mij hoor _O-
Zucht... Nee. Verschil is dat ik nu geen pil slik! Dus de gaatjes hebben meer impact.
  maandag 2 december 2013 @ 12:15:19 #8
404976 Herpdeflerp
Zal ik jou eens even lekker..
pi_133838165
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Draakster het volgende:

[..]

Ok beetje flauw dit.
Ik vraag t omdat condoomfalen veel voorkomt zegt men en ik altijd aan de pil heb gezeten. Dat wil ik in deze periode dus niet. Wordt dus jaartje condoomgebruik. Scheuren, oké. Maar niet meteen op te merken gaatjes vind ik eng.
Nog nooit een scheur, gat of op andere manier falend condoom gehad. Die dingen zijn net zo veilig als de pil..
In je bek schijten? Of heb je al poep, poep in je hoofd?!
pi_133838171
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Draakster het volgende:

[..]

Ok beetje flauw dit.
t is een beetje domme OP dan misschien? :+

En zó vaak komt falen niet voor, tenzij door fout gebruik dacht ik? 99% zekerheid vind ik best veel...

En je kan toch wel iets anders nemen dan condooms als anticonceptie?
pi_133838205
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Draakster het volgende:

[..]

Zucht... Nee. Verschil is dat ik nu geen pil slik! Dus de gaatjes hebben meer impact.
die gaatjes zitten in je hoofd alleen denk ik ;)

Tenzij je met een naald bezig bent geweest :7
pi_133838214
Je hebt je al voortgeplant begrijp ik? Mijn hemel.
Ja doei.
pi_133838241
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

t is een beetje domme OP dan misschien? :+

En zó vaak komt falen niet voor, tenzij door fout gebruik dacht ik? 99% zekerheid vind ik best veel...

En je kan toch wel iets anders nemen dan condooms als anticonceptie?
Nee helaas niet. Het is of een zware pil of niets. En de pil wil ik nu niet gebruiken. Heb contra indicaties voor de spiraal. Dus het is of condooms of de zware pil en dan geen borstvoeding volgens mijn gyn.
pi_133838266
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Herpdeflerp het volgende:

[..]

Nog nooit een scheur, gat of op andere manier falend condoom gehad. Die dingen zijn net zo veilig als de pil..
Nou nee. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 2 december 2013 @ 12:18:56 #14
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_133838268
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:09 schreef Draakster het volgende:

Durven jullie het aan om na de bevalling en tijdens bv alleen een condoom te gebruiken?
Jij wil tijdens de bevalling van bil gaan. Jij hebt lef zeg. Maar of je er veel van voelt met 10cm ontsluiting, waag ik te betwijfelen.
pi_133838298
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Jij wil tijdens de bevalling van bil gaan. Jij hebt lef zeg. Maar of je er veel van voelt met 10cm ontsluiting, waag ik te betwijfelen.
Goed lezen. NA de bevalling en TIJDENS borstvoeding.
pi_133838317
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Draakster het volgende:

[..]

Goed lezen. NA de bevalling en TIJDENS borstvoeding.
Lekker, gebatst worden terwijl je je kind aan je jetsers hebt hangen. Dat vrouwen zo goed zouden zijn in multitasken wordt door TS maar even goed bevestigd!
Ja doei.
pi_133838320
Als het voeden klaar is doe je het condoom af ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 12:21:36 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_133838338
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Joene het volgende:
_O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_133838359
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Draakster het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Het is of een zware pil of niets. En de pil wil ik nu niet gebruiken. Heb contra indicaties voor de spiraal. Dus het is of condooms of de zware pil en dan geen borstvoeding volgens mijn gyn.
of even geen seks :D

Pessarium/prikpil/implanon kan ook niet met bv?
pi_133838369
quote:
ik voed veilig of ik voed niet *O*
  maandag 2 december 2013 @ 12:23:37 #21
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_133838383
quote:
of anders misschien kolven in een condoom. Vervolgens het puntje er vanaf knippen en drinken maar! alleen nog bepalen welke smaak (banaan, aardbei etc.)
pi_133838397
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:23 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

of anders misschien kolven in een condoom. Vervolgens het puntje er vanaf knippen en drinken maar! alleen nog bepalen welke smaak (banaan, aardbei etc.)
Kun je wel meteen testen of je condoom nog heel is _O-
Ja doei.
pi_133838430
Pessarium wel maar heeft niet mijn voorkeur. Prikpil duurt heeeel lang om te ontpillen dus wil ik niet.

Een jaar geen seks wordt niemand blij van.
Zolang er maar geen sneaky gaatjes inzitten zal het wel goed zijn. Scheuren vind ik minder erg. Ben je voorbereid.
pi_133838470
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:25 schreef Draakster het volgende:
Pessarium wel maar heeft niet mijn voorkeur. Prikpil duurt heeeel lang om te ontpillen dus wil ik niet.

Een jaar geen seks wordt niemand blij van.
Zolang er maar geen sneaky gaatjes inzitten zal het wel goed zijn. Scheuren vind ik minder erg. Ben je voorbereid.
ja hallo dus er kan wel iets maar dat wil je niet _O-

Implanon dan dus? En eerst ff wachten of je na bv een totaalruptuur óóit nog seks wilt, je weet nooit hoe t loopt :7
pi_133838497
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')