SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax gaat daar niet winnen helaas. Milan gaat er volop of ze spelen hun spelletje dat het leuk breien is tot de 16.quote:Op zondag 1 december 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Milaan![]()
Waarom zie ik Ajax daar best winnen?
Ja ik zie het ook niet gebeuren, maar ik check net even Milaan, staan gewoon weer achter. Thuis in de CL zullen ze het wel niet zo gemakkelijk weggeven, alleen schat ik de kans voor Ajax toch iets groter als dat ik eerst dacht.quote:Op zondag 1 december 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat daar niet winnen helaas. Milan gaat er volop of ze spelen hun spelletje dat het leuk breien is tot de 16.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat onder de 13 minutenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat onder de 13 minuten
Serieus! Oe effe de tv aan.quote:Op zondag 1 december 2013 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zlata presenteert het zie ik net.
Doet net of die niet ziet dat hij nog even een elleboog geeftquote:
Hield in. Is nooit rood. Terechte beslissing
Hield in. Is nooit rood. Terechte beslissing
Die vent is blindquote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef FredVleespet het volgende:
Was geen bewuste zegt de commentator ook nog
Oh, hij gaf blijkbaar een elleboog. Niet gezien. Zou het nog eens moeten bekijken. Lette alleen op de benen.quote:
Hij heeft slechte ogen wel bij de feiten blijven.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef FredVleespet het volgende:
Was geen bewuste zegt de commentator ook nog
Echt....... Hoe kan iemand die er zo weinig kijk op heeft en ook nog eens een irritante kutstem heeft commentator worden.quote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hahahahaha zwaar gestraft met geel zegt ie
Jaja, smeerkeesquote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, hij gaf blijkbaar een elleboog. Niet gezien. Zou het nog eens moeten bekijken. Lette alleen op de benen.
Ik heb hem nog niet gezien. Kijk de wedstrijd wel zonder geluid (al loopt mijn stream volgens mij nogal veel achter).quote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NED 3!
Dat Alors dit moet missen.
oké manquote:Op zondag 1 december 2013 12:52 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zie dit nog wel 1-1 eindigen.
Waarschijnlijk omdat mensen niet in de rij staan om commentator te worden.. dat moet het zijn want maakt niet uit crisis of niet, voetbal commentator is de meest veilige baanquote:Op zondag 1 december 2013 12:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Echt....... Hoe kan iemand die er zo weinig kijk op heeft en ook nog eens een irritante kutstem heeft commentator worden.
Je kan beter Eurovision zonder geluid kijken.quote:Op zondag 1 december 2013 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien. Kijk de wedstrijd wel zonder geluid (al loopt mijn stream volgens mij nogal veel achter).
Nou gewoon het beste helemaal niet, je bent toch geen wijf man.quote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan beter Eurovision zonder geluid kijken.
haha echt leukquote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax komt nu wel heel dicht in de buurt van het Barcelona spel. Wat een gerol en gevraag om kaarten/ strafschoppen zeg
Nadat ik Zlatan heb gehoord doe ik dat jaquote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan beter Eurovision zonder geluid kijken.
Zlatan?quote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nadat ik Zlatan heb gehoord doe ik dat ja
Kan die een beetje presenteren?quote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nadat ik Zlatan heb gehoord doe ik dat ja
Hoe de fuck loop je 5 minuten achterquote:Op zondag 1 december 2013 12:54 schreef spiedermann het volgende:
damn mn stream loop achter, maar als dat geen rode kaart is, dan kan je net zogoed de rode kaart uit het spel halen
Je was gewoon aan het fantaseren..quote:Op zondag 1 december 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]Dat las ik dus. Ik vond het al raar, maar ik dacht, misschien is hij te gast of zo.
Voor Zlatan zou ik het niet kijken. Wel voor Zlata.quote:Op zondag 1 december 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]Dat las ik dus. Ik vond het al raar, maar ik dacht, misschien is hij te gast of zo.
Ben bang van wel jaquote:Op zondag 1 december 2013 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het fantaseren..
Laten we het er op houden dat zn hart nog klopt.quote:Op zondag 1 december 2013 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Leeft die kerel die in de gracht viel nou nog of is die overleden?
Wordt in coma gehouden. Laatste wat ik hoorde.quote:Op zondag 1 december 2013 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Leeft nog. Ondanks dat hij op Twitter honderden keren dood verklaard is.quote:Op zondag 1 december 2013 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Watwatwat?quote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NED 3!
Dat Alors dit moet missen.
Rustig.quote:Op zondag 1 december 2013 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Omdat er geen afspeelmogelijkheden zijn domme mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |