Vraag me af waar die nu nog voor gebruikt word, zie er heel af en toe een sprinter en dat was 't ook. Een jaar geleden stopte alle spits-sprinters vanuit Maastricht Randwyck er nog.quote:
Af en toe staat daar nog wel eens een trein, volgens mij nog altijd de stoptrein uit Heerlen. Vraag me niet waarom en wanneerquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vraag me af waar die nu nog voor gebruikt word, zie er heel af en toe een sprinter en dat was 't ook. Een jaar geleden stopte alle spits-sprinters vanuit Maastricht Randwyck Heerlen er nog.
Op maandagmorgen stopte de sprinter vanuit Randwyck er ook hoor, heb hem daar een stuk of 40 keer gehad denk ik. Heerlen stopte volgens mij verder door op hetzelfde spoor, ben het perronnummer even kwijt. 3 Ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:12 schreef J.B. het volgende:
[..]
Af en toe staat daar nog wel eens een trein, volgens mij nog altijd de stoptrein uit Heerlen. Vraag me niet waarom en wanneer
Dat was voor ons dus ook een reden om nogmaals te klagen bij de kartelpolitie in Brussel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
absoluut, alleen de gekozen constructie kon niet door de beugel. Financiën wilde het geld bij I&M weghalen, maar dan kom je in het vaarwater eigenaar NS - concessieverlener te zitten.
Goede actie, benut je eindelijk het echte voordeel van de chipper. Het overslaan van de automaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef JDude het volgende:
Chipkaart mét auto-opladen aangevraagd. #yolo
Van 15 dec t/m 5 jan staat die serie er nu helemaal niet in, ook niet doordeweeks.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef greavy het volgende:
(in het weekend staat de treinserie 15100 Sprinter Den Haag - Breda niet in de reisplanner)
He, nu zie ik het ineens ook ja. Daarna staat de serie er ineens wél weer in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef ReisT het volgende:
[..]
Van 15 dec t/m 5 jan staat die serie er nu helemaal niet in, ook niet doordeweeks.
Bij mij is het eindelijk ook aantoonbaar geactiveerd. Ging ook niet vanzelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Goede actie, benut je eindelijk het echte voordeel van de chipper. Het overslaan van de automaat.
Meestal niet. Machinisten (in Nederland) hebben gelukkig meer hulpmiddelen dan de kleur van het sein voor zequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Rijden machinisten (oftewel de trein) met mist minder hard over het spoor en komen daardoor later aan? Vanavond 5 minuten overstaptijd op de bus en als ik die mis moet ik 1,5 uur (!) wachten, dan blijf ik liever thuis vanavond... Normaal 's avonds nooit vertraging maar zie de bui () alweer hangen...
Nee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Rijden machinisten (oftewel de trein) met mist minder hard over het spoor en komen daardoor later aan? Vanavond 5 minuten overstaptijd op de bus en als ik die mis moet ik 1,5 uur (!) wachten, dan blijf ik liever thuis vanavond... Normaal 's avonds nooit vertraging maar zie de bui () alweer hangen...
Nieuw antwoord van de Klantenservice is "Door de nieuwe dienstregeling vervallen er een aantal treinen op het traject Den Haag-Dordrecht-Breda. Op de reisplanner wordt alles juist aangegeven. Ook na 5 januari zullen er treinen vervallen, de reisplanner wordt nog bijgewerkt."quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef ReisT het volgende:
[..]
Van 15 dec t/m 5 jan staat die serie er nu helemaal niet in, ook niet doordeweeks.
Voor Beter OV maakt zich nu al publiekelijk zorgen over aantasting kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of de reiziger daar zo blij mee moet zijn ...
Maar is dat een excuus om de altijd erg drukke halfuursdienst tussen Den Haag en Dordrecht naar een uursdienst om te zetten, en Breda Prinsenbeek niet meer te bedienen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijkbaar wil NS vooral in avonduren hier en daar snijden in de dienstregeling. Zoals al eerder gemeld rijden de treinen van 0.09 en 0.39 vanaf A'dam CS naar Enkhuizen niet van maandag tot en met donderdag.
Zou dat niet met onderhoudsvensters te maken hebben ook?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijkbaar wil NS vooral in avonduren hier en daar snijden in de dienstregeling. Zoals al eerder gemeld rijden de treinen van 0.09 en 0.39 vanaf A'dam CS naar Enkhuizen niet van maandag tot en met donderdag.
Dat kan. Er zou toch ook wat veranderen vanaf komend jaar met betrekking tot buitendienststellingen? Ze willen dan toch ook totaal geen treinverkeer meer hebben (ook niet op nevenspoor)?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat niet met onderhoudsvensters te maken hebben ook?
Tot nu toe reisde ik eigenlijk altijd met papieren automaatkaartjes of met van die thuisprintdingen. Maar vanaf januari 3 dagen per week met de trein, dus dan scheelt het wel een hoop gedoe jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:45 schreef b2py het volgende:
Goede actie, benut je eindelijk het echte voordeel van de chipper. Het overslaan van de automaat.
Nee, dus is het een fout in de reisplanner.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar is dat een excuus om de altijd erg drukke halfuursdienst tussen Den Haag en Dordrecht naar een uursdienst om te zetten, en Breda Prinsenbeek niet meer te bedienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |