Offtopic? Werkelijk?quote:Op zondag 1 december 2013 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk leef ik ook mee met Israëlische gezinnen die het slachtoffer worden van het beleid van hun regering, maar dat is oftopic.
We hoeven niet haantje de voorste te zijn, maar we staan nu ongeveer onderaan.quote:Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef practics het volgende:
[..]
Ojeeh we zijn ergens niet haantje voorste mee. LAAT DE ALARMBELLEN KLINKEN.![]()
Van regeringsbeleid; oke.quote:Op zondag 1 december 2013 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk leef ik ook mee met Israëlische gezinnen die het slachtoffer worden van het beleid van hun regering, maar dat is oftopic.
Zoeken onder het kopje "hoeveel geld geef je".quote:Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben naarstig op zoek naar een Empathy Ranking 2013, maar kan hem niet vinden.
Kun je me een linkje geven?
Onderaan welke lijst?quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
We hoeven niet haantje de voorste te zijn, maar we staan nu ongeveer onderaan.
Dat vind ik wel zorgelijk.
Maar dan hebben arme donders geen empathie!quote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoeken onder het kopje "hoeveel geld geef je".
Dat staat gelijk aan inlevingsvermogen, hoe meer je geeft hoe erger je meeleeft, ofzo.
Ik niet zolang we hier nog leven met een tolerantie waar je van achter overslaat en bang zijn voor discriminatie (Natuurlijk te onpas he! Iedereen is een mens)quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
We hoeven niet haantje de voorste te zijn, maar we staan nu ongeveer onderaan.
Dat vind ik wel zorgelijk.
Hitler heeft na zijn mislukte staatsgreep ook vastgezetenquote:Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waren natuurlijk 2 totaal andere tijden.
Je ziet ook dat als er wat frictie is in de economie of politiek dat mensen ineens nationalistisch en Wildersgeil worden.
Hitler maakte gebruik van de chaos, Wilders zou als hij de macht zou willen, nooit zo aan de macht kunnen komen, dan zou hij vast komen te zitten.
Als Wilders in de tijd van Hitler leefde zou hij zich niet aan de grenzen houden hoor.
We staan vijfde. Geen slechte positiequote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan inlevingsvermogen, hoe meer je geeft hoe erger je meeleeft, ofzo.
We winnen sinds 2000 eigenlijk totaal geen Eurovisie Songfestivals meer, wellicht is dat het. Andere landen voelen weinig empathie meer voor ons asociale land ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onderaan welke lijst?
Ik moet me zorgen maken, blijkbaar, maar weet niet waar over.
Klopt. Vind je het zelfs moeilijk om persoonlijk leed te beschouwen zonder daar de politiek van hun regering bij te betrekken?quote:Op zondag 1 december 2013 03:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Offtopic? Werkelijk?
Je voorbeeld van Syrie niet zeker? Dat is ook het gevolg van beleid van "hun regering".
Die verdomde asociale graaiers ook!quote:Op zondag 1 december 2013 03:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan hebben arme donders geen empathie!
Jij kwam met Israelisch beleid hoor, ik had het enkel over slachtoffers van terrorisme.quote:Op zondag 1 december 2013 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt. Vind je het zelfs moeilijk om persoonlijk leed te beschouwen zonder daar de politiek van hun regering bij te betrekken?
Je leest geen kranten?quote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onderaan welke lijst?
Ik moet me zorgen maken, blijkbaar, maar weet niet waar over.
Zoals ik al zei, ga slapen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen enkele krant die ik lees rept over "Nederland, het land zonder empathisch vermogen".quote:
Nou slaap lekker dan, ciao.quote:Op zondag 1 december 2013 03:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ga slapen.
Ga ik ook doen.
PS: ik geef geen neuk om iedereen om me heen of ver weg.
Als alle Afrikanen vandaag zouden verdrinken zou het me geen drol boeien, als ik of al mijn vrienden dood zouden gaan, zou het me van binnen niks doen.
Leven is zwaar overschat en is gewoon een tijdelijk iets, een streepje. Dat stelt niks voor.
Dit is voor veel mensen wel hoe ze zogenaamd empatisch zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus empathie is meetbaar in de hoeveelheid harde euro's die je over de grens schopt, is dat nou werkelijk jouw definitie van "inlevingsvermogen"? Geld smijten? Werkelijk?
Als een vriendin van me een miskraam krijgt help me dan te herinneren dat ik haar even wat euro's geef, dan ben ik blijkbaar empathisch.
Daarna ging hij pas echt los.quote:Op zondag 1 december 2013 03:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hitler heeft na zijn mislukte staatsgreep ook vastgezeten
Geweldig hoe zo'n moraalridder als remlof ook nog daadwerkelijk denkt dat het uit empathie voortkomt.quote:Op zondag 1 december 2013 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is voor veel mensen wel hoe ze zogenaamd empatisch zijn.
Oh god de Filipijnen, snel giro 555 zodat ze op de eerste beste kringverjaardag luidkeels kunnen vertellen hoe ze 20 euro hebben overgemaakt
Ik bespeur in deze post weinig empathie.quote:Op zondag 1 december 2013 03:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ga slapen.
Ga ik ook doen.
PS: ik geef geen neuk om iedereen om me heen of ver weg.
Als alle Afrikanen vandaag zouden verdrinken zou het me geen drol boeien, als ik of al mijn vrienden dood zouden gaan, zou het me van binnen niks doen.
Leven is zwaar overschat en is gewoon een tijdelijk iets, een streepje. Dat stelt niks voor.
Meh, hij is al vastgeluld.quote:Op zondag 1 december 2013 03:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen enkele krant die ik lees rept over "Nederland, het land zonder empathisch vermogen".
Of: "Nederland, minder empathisch dan de rest van Europa".
En dan wil jij nog beweren dat je Hitler met Wilders kunt vergelijken? Ga toch naar Parijs toe steppenquote:
Geen, dat ik het met remlof eens ben houdt niet in dat ik iemand ben die empathie bezit.quote:Op zondag 1 december 2013 03:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik bespeur in deze post weinig empathie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |