Dan zou ik trots zijn dat die mocro's blank willen zijnquote:Op zondag 1 december 2013 02:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, alleen je kunt het je niet voorstellen.
Jij ziet geen verschil tussen Nederland voor 2002 en daarna?quote:Op zondag 1 december 2013 02:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie geen tendens hoor, dat is jouw opvatting.
Ja en wie zegt dat hij gelijk heeft?quote:Op zondag 1 december 2013 02:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het was geen mening, hij gaf aan wat egoïstisch was, en dat een groot deel van de bevolking egocentrische ideeën heeft.
De PVV had 14 procent van de stemmen een paar jaar geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, racisme werkt maar één kant op. Een Black Entertainment Television-zender zou ook nooit een witte tegenhanger kunnen hebben.
Zeker wel, mensen zijn meer gaan letten op waar geld nou vandaan komt, en dat het niet oneindig is zonder consequenties. Dat jij de luilekkerdagen gewend bent valt natuurlijk niet de rest van weldenkend Nederland kwalijk te nemen die op een gegeven moment de kraan wat willen aandraaien.quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen Nederland voor 2002 en daarna?
Als het een tendens is. Soms kan iets een tendens lijken, zeker als er geen sprake is van cijfermatige onderbouwing, hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat het er ook een is.quote:Op zondag 1 december 2013 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jouw of mijn mening maar over de tendens, slimmerd.
quote:Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef RetRy32 het volgende:
Woooooow, ik wou een uur geleden een topic hierover maken, alleen ik kon het niet goed verwoorden.Een Marokkaan op een paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een duidelijk voorbeeld vind ik bijvoorbeeld dat van zwarte piet.
Stel je voor dat het metrostation vol zit met allochtonen die een blonde pruik opzetten en zich wit verven en achter een Marokkaan op een paard huppelen en zich als debielen gedragen.
Oh. Dan voel je je even racistisch gediscrimineerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ EINZ!!!1!!11_O-
VEEG ME OP
!!!11!
-XOXO-
Jawel. Vanwege 9/11quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Armen niet willen helpen is theoretisch egoïstisch.quote:Op zondag 1 december 2013 02:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat hij gelijk heeft?
Wie zegt dat ik ze niet wil helpen? Ik zei gewoon dat degenen die MEER willen doen al vrijwilliger of donateur zijn, de rest van ons betaalt belasting. Ik hoef toch niet elke dag op de koffie bij een arm gezin om maar niet egoistisch te zijn?quote:Op zondag 1 december 2013 02:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Armen niet willen helpen is theoretisch egoïstisch.
Net zoals je gekwetste medemensen niet tegemoet komen voor eigen entertainment.
Toen hing ie nog aan mama's tieten. Dus nee, darmspuiter heeft geen flauw benul.quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat moet wijten aan afgenomen empathie. Empathie is naar mijn idee iets wat meer van toepassing is op directe menselijk contacten. Kun je je goed inleven in gevoelens van mensen waar je direct contact mee hebt, zoals op het werk, dan ben je empathisch.quote:Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef remlof het volgende:
Niet iedereen is egocentrisch, maar de tendens is dat wel, zie het zwartepietendebat, het debat over ontwikkelingshulp, het willen wegsturen van onze criminelen met een andere herkomst.
Turk op paard... LOOOOPLOLOLLOLLLOLLXD ZO GRAPPIG JOH HIHIHIHIquote:Op zondag 1 december 2013 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een duidelijk voorbeeld vind ik bijvoorbeeld dat van zwarte piet.
Stel je voor dat het metrostation vol zit met allochtonen die een blonde pruik opzetten en zich wit verven en achter een Marokkaan op een paard huppelen en zich als debielen gedragen.
Oh. Dan voel je je even racistisch gediscrimineerd.
Een Marokkaan op een paard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ EINZ!!!1!!11_O-
VEEG ME OP
!!!11!
Er is sprake van cijfermatige onderbouwing, dat weet je zelf ook wel. Zo niet kan jij vast die cijfertjes leveren.quote:Op zondag 1 december 2013 02:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het een tendens is. Soms kan iets een tendens lijken, zeker als er geen sprake is van cijfermatige onderbouwing, hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat het er ook een is.
En zwarte mensen kunnen niet racistisch zijn?quote:Op zondag 1 december 2013 02:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De PVV had 14 procent van de stemmen een paar jaar geleden.
Ik krijg daar bijna tranen in m'n ogen van (echt).
Jij, zelf weet ook hoe snel "White TV" racisten gaat lokken en racisme stimuleren.
Ze hebben ook genoeg ervaring als slachtoffer om die rol goed te kunnen spelen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zwarte mensen kunnen niet racistisch zijn?
Ik merk trouwens dat zwarte wel heel snel de slachtofferrol uitspelen en het ook wel lekker makkelijk vinden om die troefkaart in te zetten
Niet dat ik verder een zinnige aanvulling op dit topic heb remlof,quote:Op zondag 1 december 2013 02:12 schreef remlof het volgende:
Er is iets fundamenteel mis in de Nederlandse samenleving, sinds een jaar of tien.
Black pride en black is beautiful wordt niet als racistisch gezien. 'White Power', oeh.quote:Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik merk trouwens dat zwarte wel heel snel de slachtofferrol uitspelen en het ook wel lekker makkelijk vinden om die troefkaart in te zetten
Je zou ook iets kunnen weerleggen met argumenten i.p.v. "Is jouw opvatting.", "Is jouw mening."quote:Op zondag 1 december 2013 02:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie geen tendens hoor, dat is jouw opvatting.
Omkering van de bewijslast, dat doe je nu al voor de tweede keerquote:Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is sprake van cijfermatige onderbouwing, dat weet je zelf ook wel. Zo niet kan jij vast die cijfertjes leveren.
Ja, in Hillbilly county. Hier niet, en dat weet je zelf ook. Die zenders voor zwarten werken juist averechts.quote:Op zondag 1 december 2013 02:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij, zelf weet ook hoe snel "White TV" racisten gaat lokken en racisme stimuleren.
Zoals jij nu doet bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou ook iets kunnen weerleggen met argumenten i.p.v. "Is jouw opvatting.", "Is jouw mening."
Alleen maar omdat ze 200 jaar geleden door hun eigen volk op een boot zijn gezetquote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ervaring als slachtoffer om die rol goed te kunnen spelen.
Jawel, maar bijna alle Nederlandse leeftijdsgenoten die ik ken, voelen zich superieur aan donkere mensen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal zeker ook een oorzaak van die tendens zij, dat vele jong volwassenen de wereld niet anders kennen dan dat die nu is.quote:Op zondag 1 december 2013 02:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen hing ie nog aan mama's tieten. Dus nee, darmspuiter heeft geen flauw benul.
Oorlogje er overheen en we zijn weer een collectief.quote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet dat ik verder een zinnige aanvulling op dit topic heb remlof,
maar het individualisme viert al langer dan 10 jaar hoogtij.
Persoonlijk ben ik van mening dat die individualisering vroeg of laat onze ondergang gaat worden.
Nederland was een gidsland voor empathie? Wat heb jij gesnoven?quote:Op zondag 1 december 2013 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal zeker ook een oorzaak van die tendens zij, dat vele jong volwassenen de wereld niet anders kennen dan dat die nu is.
Toch blijkt Nederland wel exemplarisch te zijn in deze omslag. Van gidsland tot achterblijvertje. Door types als Fortuyn en Wilders en de invloed die zij kennelijk hebben.
Als PVV 14 procent van de stemmen krijgt weet je zelf ook hoe de situatie hier is.quote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, in Hillbilly county. Hier niet, en dat weet je zelf ook. Die zenders voor zwarten werken juist averechts.
Daarom sturen wij nog steeds bejaarden naar Benidorm.quote:Op zondag 1 december 2013 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze 200 jaar geleden door hun eigen volk op een boot zijn gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |