Ja, ik ken al die gekke coins niet en CENT is ZO goedkoop dat ik het dan maar gewoon daar in stop. Daarna schenk ik een drankje in en ga ik achterover leunen om over een half jaar er achter te komen dat ik een fortuin heb.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ga je ook wat CENT doen ja ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door ikwiltrolletje op 01-12-2013 00:01:31 ]Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Op BTC-e ja...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:49 schreef gelly het volgende:
XPM op 62 gekocht en 64.4 verkocht.. kleine winst. Ook de enige munt die wat doet op het moment.
Dan moet ik overal een disclaimer onder zettenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Jij gaat een inspirerende mod worden
Disclaimer: in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:55 schreef µ het volgende:
[..]
Dan moet ik overal een disclaimer onder zetten.
Bitcoin -0.5% afgelopen 24u...quote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef Stokkie_ het volgende:
Momenteel kan je nergens op verliezen, leuk maar wel een behoorlijk negatief signaal
Dan vergeten we maar ff de 800 naar 1200 in 1 week tijdquote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef µ het volgende:
[..]
Bitcoin -0.5% afgelopen 24u...
Dik verlies.
Als ik zo terug kijk, voornamelijk door de altcoins verdien ik minimaal 300,- per dag de laatste 2 weken. Laat het nog maar even doorgaanquote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan vergeten we maar ff de 800 naar 1200 in 1 week tijd
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik ken al die gekke coins niet en CENT is ZO goedkoop dat ik het dan maar gewoon daar in stop. Daarna schenk ik een drankje in en ga ik achterover leunen om over een half jaar er achter te komen dat ik een fortuin heb.
edit: Cent staat op de lijst van scamcoins dus ik ga voor zeta en quarkQRK is volgens mij een grote pump n dumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
QRK is vrij kansloos als je er wat meer over weet maar t gaat wel up up upquote:Op zondag 1 december 2013 00:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
QRK is volgens mij een grote pump n dump
60 bitcoins? Dude, dat is rond 55k euro?quote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef gelly het volgende:
60 bitcoin aan LTC verkocht op btc-e.. dat gaat de goede kant op.
Opzich kan je gewoon mee liften met die pump en optijd eraf halen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mooi 0.05338 BTC staat op Bter.
Ok quark pump en dump dus, daar ben ik niet naar op zoek. Ik ben op zoek naar iets wat nu weinig kost, waar ik veel van kan kopen en dan lekker holden. CENT is een scamcoin, Quark een pump en dump, dan blijft Zeta over?
Als je een manier hebt dm me maar xDquote:Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijken of ik mijn ¤ 20,- kan vervijfvoudigen vannacht.
Sell low Buy Highquote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Als je een manier hebt dm me maar xD
CENT is voor eckte bazenquote:
LTC heb ik al 2,6 van op BTC-e en die heb ik op 7 gekocht dus ik vind het veel te duur om er nu nog meer te kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Opzich kan je gewoon mee liften met die pump en optijd eraf halen.
Maar als jij zoals je zei het een jaar erop wil laten staan en er niet veel mee wilt doen zou ik toch naar munten als LITC, PPC, NMC, kijken.
Zeker de laatste twee zijn nog redelijk goedkoop nu.
Vast wel. Ik had er een uurtje geleden wat winst op gepakt, maar het schiet niet echt op.quote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
XPM op 61.4 zit ik aan te denken, die gaat nog wel weer omhoog.
cent is een scamcoinquote:
Zit hij al de hele dag, ik zou je btc houden of een lage buy voor ltc plaatsenquote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
XPM op 61.4 zit ik aan te denken, die gaat nog wel weer omhoog.
maakt niets uit voor profits lolquote:
Ach ,als je een beetje oplet pak je 5%. Prima toch ?quote:Op zondag 1 december 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vast wel. Ik had er een uurtje geleden wat winst op gepakt, maar het schiet niet echt op.
cryptsy en bter zijn toch echt de enige op het moment helaas..quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef ABombali het volgende:
Waar kan ik quark worldcoin etc het best kopen?
mcx gaat sluiten, crypsty altijd problemen? Welke exchange is het best om te gebruiken?
Wel als hij het voor een langere tijd wilt holden.quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maakt niets uit voor profits lol
Het is wel een van de coins zonder extreme downswings. Dus als je goed inkoopt is het bijna een zekerheidje.quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach ,als je een beetje oplet pak je 5%. Prima toch ?
Misschien begrijp ik het niet, maar is het risico dan niet dat het opeens niet meer bestaat en je alles kwijt bent?quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maakt niets uit voor profits lol
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 00:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wel als hij het voor een langere tijd wilt holden.
quote:Op zondag 1 december 2013 00:24 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
cryptsy en bter zijn toch echt de enige op het moment helaas..
Hoeveel heb je er ook alweer gekocht?quote:
6711quote:Op zondag 1 december 2013 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er ook alweer gekocht?
Idd. Dus als je een beetje veilgiheid wil, voor wat dat waard is bij cryptocoins, stop je je geld niet in al te vage munten. De koersstijgingen zijn niet zo spectaculair maar dat is een trade off voor de veiligheid.quote:Op zondag 1 december 2013 00:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het niet, maar is het risico dan niet dat het opeens niet meer bestaat en je alles kwijt bent?
Voor hoeveel?quote:
Ja, ik wil een klein risicotje nemen aangezien ik ook al een paar meer betrouwbare coins heb. Maar ik ga dan niet in een coin zitten die al expliciet als scamcoin staat gedocumenteerdquote:Op zondag 1 december 2013 00:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd. Dus als je een beetje veilgiheid wil, voor wat dat waard is bij cryptocoins, stop je je geld niet in al te vage munten. De koersstijgingen zijn niet zo spectaculair maar dat is een trade off voor de veiligheid.
Ik bedoel per Zetacoin. Hij kost nu 0.00003304quote:
Daar lachen de Chinezen morgenavond om.quote:Op zondag 1 december 2013 00:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Sell order van 3 miljoen op BTC-e voor 37.2USD
Met die paar mensen hier? Je onderschat de markt dan flinkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha bedoel de daytradersquote:Op zondag 1 december 2013 00:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Met die paar mensen hier? Je onderschat de markt dan flink
0.00003267 of zo?quote:Op zondag 1 december 2013 00:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik bedoel per Zetacoin. Hij kost nu 0.00003304
Okequote:
Gewoon een gok of met een redenquote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef tralalala het volgende:
Ik zit in Franko en CryptogenicBullion
Misschien CSC.quote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Okeik twijfel nog steeds
[..]
Gewoon een gok of met een reden
Franko stijgt niks afgelopen uurquote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef tralalala het volgende:
Ik zit in Franko en CryptogenicBullion
Dat zou ziek zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
yingzoon: I work for NameCheap and they are implaminting NameCoin, buy and hold!
Ik hoop dat de trollbox gelijk heeft
LTC is echt abnormaal stabiel.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef lf2 het volgende:
LTC raak je aan de straat stenen niet kwijt.
Zeker niet met die zieke wall nu.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef lf2 het volgende:
LTC raak je aan de straat stenen niet kwijt.
Wat voor een invloed heeft zo'n sell order dan op de koers? Hij zou toch omlaag moeten gaan? Wat betekent 'wall' precies?quote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zeker niet met die zieke wall nu.
Je bent niet achterlijk volgens mij.quote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef gelly het volgende:
Misschien ben ik compleet achterlijk, maar is het op btc-e niet mogelijk langer dan een dag terug te kijken ?
Als hij nu alleen nog maar omlaag kan gaan, waarom zou je nu dan kopen?quote:Op zondag 1 december 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor een invloed heeft zo'n sell order dan op de koers? Hij zou toch omlaag moeten gaan? Wat betekent 'wall' precies?
Stel je voor de prijs is 30 USD per litecoin.quote:Op zondag 1 december 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor een invloed heeft zo'n sell order dan op de koers? Hij zou toch omlaag moeten gaan? Wat betekent 'wall' precies?
Dus jij zou kopen nadat iedereen verkoopt ? niet op die prijs....als iedereen eruit gaat zakt de koers heel hard jaquote:Op zondag 1 december 2013 00:51 schreef gelly het volgende:
Zo'n dump veroorzaakt ook wel weer een stijging boven de huidige prijs denk ik.
Nee die lult met een gevulde QRK wallet.quote:Op zondag 1 december 2013 00:55 schreef dreamerbulk het volgende:
maandag zullen we grote schommelingen zien in die cryptos op cryptsy
ik blijf sowieso met een beetje in quark zitten, keiser lult niet zomaar uit zijn nek , ik voel het aan mijn water.
Ben ik het niet mee eens, maar tijd zal het leren , toch maar kleingeld zit erinquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo rustig is vandaag?
[..]
Nee die lult met een gevulde QRK wallet.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2013 00:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar tijd zal het leren , toch maar kleingeld zit erin
Omdat ik Max Keiser al best wel lang volg en bekijk, hij gaat niet voor een korte pump en dump zoals die vandaag was, maar dat is mijn mening.quote:
Volgens mij is het de afgelopen zaterdagen sowieso rustig geweest toch?quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo rustig is vandaag?
[..]
Nee die lult met een gevulde QRK wallet.
vandaag was redelijk gestoord voor sommige alt coinsquote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij is het de afgelopen zaterdagen sowieso rustig geweest toch?
Behalve de altcoins die niet op BTC-e staan, denk (Oké, ik hoop..) ook dat die gaan ontploffen aankomende maandag.
Maar wat is daar de reden voor?quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij is het de afgelopen zaterdagen sowieso rustig geweest toch?
Behalve de altcoins die niet op BTC-e staan, denk (Oké, ik hoop..) ook dat die gaan ontploffen aankomende maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |