Nee. Sinds gisteren aangemeld en je moet blijkbaar drie dagen wachten voordat je geld over kan maken.quote:
Ohh op BTC-e ja, vrij irritant.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Sinds gisteren aangemeld en je moet blijkbaar drie dagen wachten voordat je geld over kan maken.
Ís tegen fraudeurs, lullig, maar beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Sinds gisteren aangemeld en je moet blijkbaar drie dagen wachten voordat je geld over kan maken.
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Bter.com vraagt bij aanmelding om mn fundpassword, wat is dat?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een namen komen er ineens voorbij; CryptogenicBullion, Copperlark
nog even en het wordt net als domeinnamen; ieder z'n eigen naam als cryptocoinquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een namen komen er ineens voorbij; CryptogenicBullion, Copperlark
Haha, dat zou erg chaotisch worden, maar het zou zo maar kunnen dat bijvoorbeeld elk groot bedrijf hun eigen coin introduceert.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef nikao het volgende:
[..]
nog even en het wordt net als domeinnamen; ieder z'n eigen naam als cryptocoin
zou heel goed kunnen, in plaats van de Douwe Egberts Spaarpuntenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dat zou erg chaotisch worden, maar het zou zo maar kunnen dat bijvoorbeeld elk groot bedrijf hun eigen coin introduceert.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb mijn winst van de laatste twee dagen in Zeta en Meta gestoken. Het is een gok, maar daar hou ik wel van. Ik hoor de laatste tijd sowieso steeds meer over Zeta, dus misschien wordt het wat. Nu gaat het beeldscherm uit en morgen weet ik of ik eerder met pensioen kan of langer moet doorwerken.
Ze pakken daar toch gewoon alleen de standaard fee? Staat geloof ik ook bij kopen gelijk aangegeven hoeveel je binnen gaat krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel bedragen de transactiekosten van Bitonic eigenlijk?
erg veel... check maar wat je betaalt en wat je krijgt als je 1 bitcoin invult..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik betaalde 50 en kreeg voor 47 euro btcquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ga je ook wat CENT doen ja ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Als mn btc straks op Bter staan ga ik het allemaal in CENT steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |