60 bitcoins? Dude, dat is rond 55k euro?quote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef gelly het volgende:
60 bitcoin aan LTC verkocht op btc-e.. dat gaat de goede kant op.
Opzich kan je gewoon mee liften met die pump en optijd eraf halen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mooi 0.05338 BTC staat op Bter.
Ok quark pump en dump dus, daar ben ik niet naar op zoek. Ik ben op zoek naar iets wat nu weinig kost, waar ik veel van kan kopen en dan lekker holden. CENT is een scamcoin, Quark een pump en dump, dan blijft Zeta over?
Als je een manier hebt dm me maar xDquote:Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijken of ik mijn ¤ 20,- kan vervijfvoudigen vannacht.
Sell low Buy Highquote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Als je een manier hebt dm me maar xD
CENT is voor eckte bazenquote:
LTC heb ik al 2,6 van op BTC-e en die heb ik op 7 gekocht dus ik vind het veel te duur om er nu nog meer te kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Opzich kan je gewoon mee liften met die pump en optijd eraf halen.
Maar als jij zoals je zei het een jaar erop wil laten staan en er niet veel mee wilt doen zou ik toch naar munten als LITC, PPC, NMC, kijken.
Zeker de laatste twee zijn nog redelijk goedkoop nu.
Vast wel. Ik had er een uurtje geleden wat winst op gepakt, maar het schiet niet echt op.quote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
XPM op 61.4 zit ik aan te denken, die gaat nog wel weer omhoog.
cent is een scamcoinquote:
Zit hij al de hele dag, ik zou je btc houden of een lage buy voor ltc plaatsenquote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
XPM op 61.4 zit ik aan te denken, die gaat nog wel weer omhoog.
maakt niets uit voor profits lolquote:
Ach ,als je een beetje oplet pak je 5%. Prima toch ?quote:Op zondag 1 december 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vast wel. Ik had er een uurtje geleden wat winst op gepakt, maar het schiet niet echt op.
cryptsy en bter zijn toch echt de enige op het moment helaas..quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef ABombali het volgende:
Waar kan ik quark worldcoin etc het best kopen?
mcx gaat sluiten, crypsty altijd problemen? Welke exchange is het best om te gebruiken?
Wel als hij het voor een langere tijd wilt holden.quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maakt niets uit voor profits lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |