oh zo:P zal je wel een ker afmakenquote:Op zondag 1 december 2013 22:59 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ik stream zelf ook wel is fifa en nu is wel is leuk om aan de andere kant te staan zegmaar
Die heb ik er ook bij gehaald, leuke game!quote:Op zondag 1 december 2013 19:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb Killzone hier nog liggen als je wil..
Hij is nog niet eens uit de doos gehaald.
Ja, dat onthoudt ie gewoon.quote:Op maandag 2 december 2013 00:37 schreef ManianMan het volgende:
uhm heb een vraag als je een game aan het downloaden bent kun je dan de ps4 helemaal uitzetten, zodat ie verder gaat bij het punt waar de download gebleven is?
En dan hopen dat die drones niet per ongelijk in Afghanistan terecht komen en de Taliban gebombardeerd wordt met PS4's. Al dan niet met Killzone of Battlefieldquote:Op maandag 2 december 2013 08:04 schreef RRuben het volgende:
Amazon ontwikkelt drones voor bezorging http://nu.nl/tech/3642996/amazon-ontwikkelt-drones-bezorging.html
Misschien komen die ps4's dan wel heel aan
Plus dan vraag ik me ook wel af hoe ze dat doen met diefstal etcquote:Op maandag 2 december 2013 08:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan hopen dat die drones niet per ongelijk in Afghanistan terecht komen en de Taliban gebombardeerd wordt met PS4's. Al dan niet met Killzone of Battlefield
ja dat vraag ik me ook af kan je gewoon uit de lucht schieten ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 08:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Plus dan vraag ik me ook wel af hoe ze dat doen met diefstal etc
Ja en 'veel' mensen hebben tegenwoordig zelf ook van die drones. Wie weet wat er dus allemaal mogelijk is om die pakketjes uit de lucht te halenquote:Op maandag 2 december 2013 08:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af kan je gewoon uit de lucht schieten ofzo
quote:Op maandag 2 december 2013 08:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af kan je gewoon uit de lucht schieten ofzo
* StateOfMind MQ-9 Reaper besteltquote:Op maandag 2 december 2013 08:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja en 'veel' mensen hebben tegenwoordig zelf ook van die drones. Wie weet wat er dus allemaal mogelijk is om die pakketjes uit de lucht te halen
Ik ga ook mooi een drone koprn als amazon dat gaat doen, hele business haha alles doorverkopenquote:Op maandag 2 december 2013 08:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
* StateOfMind MQ-9 Reaper bestelt
Ik vind het,vooral vervelend dat je tig keer moet klikken om een vriendschapsverzoek te accepteren...quote:Op maandag 2 december 2013 07:06 schreef Bolters het volgende:
Ik vind het onhandig dat je in je vriendenlijst niet kunt zien of iemand op een PS4, PS3 of Vita speelt. En dat ik geen meldingen krijg wanneer er iemand online komt op het moment dat ik in een game zit.
Ik heb nog geen nieuwe vrienden toegevoegd op de PS4, dus dat weet ik niet. Maar vind je wat ik aanhaalde niet vervelend dan?quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het,vooral vervelend dat je tig keer moet klikken om een vriendschapsverzoek te accepteren...
Ook wel ja.quote:Op maandag 2 december 2013 09:02 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe vrienden toegevoegd op de PS4, dus dat weet ik niet. Maar vind je wat ik aanhaalde niet vervelend dan?
he ga eens streamen ik verveel mequote:Op maandag 2 december 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
RossdaleTV wordt hèt helemaal in 2014
Verkapte "He verdorie, wat heb ik toch veel internet-vriendjes-post"quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het,vooral vervelend dat je tig keer moet klikken om een vriendschapsverzoek te accepteren...
Eerst ff werken mopquote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
he ga eens streamen ik verveel me
Datvalt mee, maar waarom is het niet zo:quote:Op maandag 2 december 2013 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verkapte "He verdorie, wat heb ik toch veel internet-vriendjes-post"
Dan is er geen reden voor een wekelijkse firmware updatequote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Datvalt mee, maar waarom is het niet zo:
Melding van verzoek
Druk op PS knop
Klik ja
Klaar
Ach we hebben nog de missing features dus het komt er sowiesoquote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er geen reden voor een wekelijkse firmware update
Oh ja, op zeker.quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ach we hebben nog de missing features dus het komt er sowieso
Momenteel alleen Facebook en Twitter.quote:Op maandag 2 december 2013 09:41 schreef Janeiros het volgende:
Waar kan ik die beelden terug zien die ik via share heb opgeslagen? Alleen via de PS4 of ook via internet?
op de website van psn inloggen en je codes alvast verzilveren.quote:Op maandag 2 december 2013 09:39 schreef Santello het volgende:
Nu heb ik maar tot 31 december om mijn current-gen FIFA14 en COD Ghosts om te ruilen voor next-gen versie. Alleen heb ik geen PS4 en lijkt alles tot en met februari uitverkocht :S
WHAT TO DO!
Wat verzilveren?quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op de website van psn inloggen en je codes alvast verzilveren.
Ik dacht dat je bedoelde dat je met een meegeleverde coupon voor een 10tje de spellen wilde upgraden.quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat verzilveren?
Dit ging meer dat als ik ze in december omwissel dat ik de genoemde spellen niet meer kan spelen. Want geen PS4 en geen current-gen versie.
COD heerlijk? Dat is juist de minste van alle games grafisch gezien.quote:Op maandag 2 december 2013 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Super console, FIFA 14 ziet er super uit zeg.
COD ook heerlijk.
Vanavond snel verder.
Tweede levering?quote:Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef speknek het volgende:
Nog steeds helemaal niks gehoord van bol.com.
Samen met Fifa.quote:Op maandag 2 december 2013 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
COD heerlijk? Dat is juist de minste van alle games grafisch gezien.
Bol zou toch vandaag ofzo iets mails rond gaan sturen?quote:Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef speknek het volgende:
Nog steeds helemaal niks gehoord van bol.com.
Ga mijn best doenquote:Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik zelf wel een PS4 heb, vind ik het ook erg kut dat hij overal uitverkocht is.
Ik heb echt vrijwel geen vrienden die ook al een PS4 hebben, om mee te gamen. En dat maakt consolegaming toch ècht wel het leukste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |