okequote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind het wel meer in balans door dat het allemaal wat realistischer is. spelers die op het verkeerde been etc staan zijn nergens meer
ja. kan gewoon inloggen met twitch account of Ustream accountquote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die PS4 streamt direct naar twitch? Echt 0.0 lag, prachtig beeldje
Daarom ben ik als X1 gebruiker aan het kijken, die feature willen wij ookquote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel triest voor degenen met een HD PVR oidquote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja. kan gewoon inloggen met twitch account of Ustream account
Mwah, met die HD PVR kun je nog net wat meer. Als je veel streamt is het wel waard om een elgato te hebben oid.quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel triest voor degenen met een HD PVR oid
Maar Sony heeft wel een topproduct geleverd zo te zien
Heb er vorige week eentje online weten te bestellen, ga over een maand naar NL dus denk wel dat ik in de tussentijd aan eentje kan komenquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
valt mee dat je er nog 1 kon kopen
Is pas leuk als je weet hoe de naam tot stand is gekomenquote:
constant haperingen bij mij pff, sowieso mijn internet dusquote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
leef jij nog manquote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is pas leuk als je weet hoe de naam tot stand is gekomen![]()
Ik heb je nog wel op skype geloof ik, we spelen wel potje als ik ps4 hebquote:
+1 followerquote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Jep streamen werkt als een trein, zelfs wanneer je daarnaast andere games aan het downloaden bent.
Puik apparaatje!
leuk om is iemand anders fifa te zien spelen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef Roypsv het volgende:
Fifa 14 streamen
http://www.twitch.tv/roydewit
wat bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
leuk om is iemand anders fifa te zien spelen.
ik was follower nummer 1quote:
mag het hopen voor jequote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb er vorige week eentje online weten te bestellen, ga over een maand naar NL dus denk wel dat ik in de tussentijd aan eentje kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |