Dat mag ik heul nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij kan zelf de OP aanpassen luie aarsch
ja ik ben meer van ghostquote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Bf4 is wel prachtig vind ik, helemaal online. 64 man online knallen!!
Ik had mijne rond half oktober gereserveerd, dus ik zal wel veel geluk hebben, ik heb de ps4 + killzone editiequote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef xminator het volgende:
Daarom online op tijd bij een goede webshop kopen: bol, wehkamp of sony zelf.
Je schoot je hond doodquote:
haha ja iemand andersquote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je schoot je hond dood
Oh dit is multiplayert zeker
was iemand anders zijn hond?![]()
Ik heb Killzone hier nog liggen als je wil..quote:Op zondag 1 december 2013 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals op de vorige pagina gezegd iemand interesse om een game te ruilen tegen mijn battlefield 4?
Ja? Hoe vond je AC3?quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Roypsv het volgende:
vind die nieuwe AC wel echt te gek. mooi met je schip andere schepen plunderen en jezelf verbeteren.
Dat was even hectisch met dat Spaanse paviljoen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Roypsv het volgende:
vind die nieuwe AC wel echt te gek. mooi met je schip andere schepen plunderen en jezelf verbeteren.
Even aan het meekijken!quote:
ja je kan ook meerdere liedjes vrijspelen op ieder eilandquote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even aan het meekijken!
Wel gaaf dat je bemanning ineens (?) begint te zingen
Als je die schepen die rondvaren niet aanvalt dan doen die ook niets?
sowieso een grotere winkel keten, die krijgen meer ps4's kleinere winkels krijgen ze misschien nog niet eens, zou gewoon langs gaan en vragenquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Dylan98 het volgende:
Naar welke winkel kan ik het best gaan om de ps4 te reserveren ? Naar bart smit of intertoys ? of de plaatselijke game shop?
valt mee dat je er nog 1 kon kopenquote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef IrCute het volgende:
Weet iemand of er regio restricties zitten op de PS4? Anders neem ik er een mee uit de VS voor mn broer
Oke ! bedankt voor het antwoordquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
sowieso een grotere winkel keten, die krijgen meer ps4's kleinere winkels krijgen ze misschien nog niet eens, zou gewoon langs gaan en vragen
Yeah rightquote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Kunnen ze bij GameMania geen inruilactie voor PS3 houden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |