Watch dogs zeker, maar weet nog niet of het voor de ps3 of 4 wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Kan jij even alle usernames in de OP zetten aub?
PSNID -Bartcoah
Zijn er al mensen die ook zeker weten deze games gaan spelen:
The Division
Destiny
Watchdogs?
http://www.twitch.tv/roydewitquote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Piperidine het volgende:
Iemand nog aan het streamen en wèl aan het spelen?
Zoals je waarschijnlijk ziet op het dashboard van je PS4, ziet het er erg kaal uit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, op deze manier werkt het nog niet met die PSN-nicknamesMaak maar een topicreport aan. Dat werkt voor 3DS-games ook altijd goed.
Anyway, ik heb twee vragen:
› Hoe werkt het delen met Facebook? Ik heb trophies bijvoorbeeld aangezet, maar er verschijnt geen enkele trophie op mijn Facebook-pagina, ook niet na synchroniseren.
› Wat is de deal met de humans in Resogun? Wanneer komen ze vrij uit hun box zodat ik ze kan redden, en waarom gaan ze soms dood in de box?
donald_dick - BuikschuiverNLquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen zijn of haar PSN Nick toe wil voegen kan het beste steeds quoten. Ik zal dan verzamelen en de OP updaten.
Ik begin wel:
FOK! - PSN
Notorious_Roy - notoriousroy
Jij kan zelf de OP aanpassen luie aarschquote:
ik vind need for speed zelf heel leuk. maar daar moet je van houden :pquote:Op zondag 1 december 2013 18:11 schreef RRuben het volgende:
Wie heeft nog een leuk spel dat ik naast ACBF kan kopen? ben niet echt fan van sportspellen
killzonequote:Op zondag 1 december 2013 18:11 schreef RRuben het volgende:
Wie heeft nog een leuk spel dat ik naast ACBF kan kopen? ben niet echt fan van sportspellen
Marktplaats.nlquote:Op zondag 1 december 2013 18:15 schreef BartMcCormick het volgende:
Als ik over maximaal een maand een PS4 in mijn bezit wil hebben.. Waar kan ik dan het best aankloppen?
ja zat ik ook aan te denken alleen de vorige NFS die ik heb gespeeld (NFS Hot Pursuit) vond ik niet zo super leuk, is rivals (veel) beter?quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind need for speed zelf heel leuk. maar daar moet je van houden :p
ja het is wel wennen. open wereld etc. je kan kiezen of politie of nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja zat ik ook aan te denken alleen de vorige NFS die ik heb gespeeld (NFS Hot Pursuit) vond ik niet zo super leuk, is rivals (veel) beter?
MediaMarkt, gewoon langs de winkel gaan en vragen wanneer je hem krijgt als je pre-orderd, wel een kans dat het dit jaar wordt. 3e levering van hun is tussen kerst en nieuwjaar en tweede levering rond 11 december dus genoeg kansquote:Op zondag 1 december 2013 18:15 schreef BartMcCormick het volgende:
Als ik over maximaal een maand een PS4 in mijn bezit wil hebben.. Waar kan ik dan het best aankloppen?
ja dat politie gedoe had je ook in hot pursuit alleen dat was best saaiquote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja het is wel wennen. open wereld etc. je kan kiezen of politie of niet
eerst 6 nog hequote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef xminator het volgende:
Boh, ik kan nu al niet wachten op gta 7
Bf4 is wel prachtig vind ik, helemaal online. 64 man online knallen!!quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef Roypsv het volgende:
wat is nog een musthave spel die er op dit moment is? killzone niet die vind ik niet leuk
Mijn pre order zou zeker in december komen, echter in een later stadium waren er opeens niet genoeg. Ik amuseer mij wel met die van Wehkamp die ik donderdag besteld hebquote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef Santello het volgende:
Ik zeg wel stoer tegen iedereen dat ik de mijne rustig op 20 december ga ophalen bij Mycom. Stiekem heb ik er de pest in dat ik nog moet wachten
EDIT:
Overige aanbieders:
- MyCom: MyCom levert zelfs bestellingen van enkele maanden geleden in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
Zitten ze te liegen bij Mycom? Heb toch echt 20 december meegekregen.
http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PlayStation_4_Gamesquote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef Roypsv het volgende:
wat is nog een musthave spel die er op dit moment is? killzone niet die vind ik niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |