Ach we hebben nog de missing features dus het komt er sowiesoquote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er geen reden voor een wekelijkse firmware update
Oh ja, op zeker.quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ach we hebben nog de missing features dus het komt er sowieso
Momenteel alleen Facebook en Twitter.quote:Op maandag 2 december 2013 09:41 schreef Janeiros het volgende:
Waar kan ik die beelden terug zien die ik via share heb opgeslagen? Alleen via de PS4 of ook via internet?
op de website van psn inloggen en je codes alvast verzilveren.quote:Op maandag 2 december 2013 09:39 schreef Santello het volgende:
Nu heb ik maar tot 31 december om mijn current-gen FIFA14 en COD Ghosts om te ruilen voor next-gen versie. Alleen heb ik geen PS4 en lijkt alles tot en met februari uitverkocht :S
WHAT TO DO!
Wat verzilveren?quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op de website van psn inloggen en je codes alvast verzilveren.
Ik dacht dat je bedoelde dat je met een meegeleverde coupon voor een 10tje de spellen wilde upgraden.quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat verzilveren?
Dit ging meer dat als ik ze in december omwissel dat ik de genoemde spellen niet meer kan spelen. Want geen PS4 en geen current-gen versie.
COD heerlijk? Dat is juist de minste van alle games grafisch gezien.quote:Op maandag 2 december 2013 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Super console, FIFA 14 ziet er super uit zeg.
COD ook heerlijk.
Vanavond snel verder.
Tweede levering?quote:Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef speknek het volgende:
Nog steeds helemaal niks gehoord van bol.com.
Samen met Fifa.quote:Op maandag 2 december 2013 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
COD heerlijk? Dat is juist de minste van alle games grafisch gezien.
Bol zou toch vandaag ofzo iets mails rond gaan sturen?quote:Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef speknek het volgende:
Nog steeds helemaal niks gehoord van bol.com.
Ga mijn best doenquote:Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik zelf wel een PS4 heb, vind ik het ook erg kut dat hij overal uitverkocht is.
Ik heb echt vrijwel geen vrienden die ook al een PS4 hebben, om mee te gamen. En dat maakt consolegaming toch ècht wel het leukste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |