Ik was best tevreden met wat ik toen had. Ik had ook een goed gedicht geschreven waarin ik het woord 'racket' verwerkt had, maar dat meisje moet het zo nodig weer verneuken door het uit te spreken als 'raket'... ja toen snapte niemand er meer wat van.quote:Op zondag 1 december 2013 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kun je trouwens ook goed combineren, die twee.
Je had je raket tegen haar wang moeten slaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik was best tevreden met wat ik toen had. Ik had ook een goed gedicht geschreven waarin ik het woord 'racket' verwerkt had, maar dat meisje moet het zo nodig weer verneuken door het uit te spreken als 'raket'... ja toen snapte niemand er meer wat van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aww, kan me best voorstellen dat dat balen was ja. En dan je helemaal verheugen op de reactie natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik was best tevreden met wat ik toen had. Ik had ook een goed gedicht geschreven waarin ik het woord 'racket' verwerkt had, maar dat meisje moet het zo nodig weer verneuken door het uit te spreken als 'raket'... ja toen snapte niemand er meer wat van.
De avond zelf is altijd wel leuk, maar al dat gestress van tevorenquote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk is het gewoon helemaal kut voor iedereen.
Tegenwoordig begin ik altijd 1 of 2 dagen van tevoren.quote:Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De avond zelf is altijd wel leuk, maar al dat gestress van tevoren
Ik vind dat gestress ook wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De avond zelf is altijd wel leuk, maar al dat gestress van tevoren
Nah. Daar doen ze niet aan hier hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef LompeHork het volgende:
Heeft men hier al gemeld dat Liesje lief is? Zo nee: bij deze, hou er rekening mee, bedankt, einde mededeling.
Tijd voor ijshockey.
Zoiets had ik al wel door.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef LompeHork het volgende:
Heeft men hier al gemeld dat Liesje lief is? Zo nee: bij deze, hou er rekening mee, bedankt, einde mededeling.
Tijd voor ijshockey.
Dat moet je sowieso nergens doen, dat is veel makkelijker dan al dat gedoe.quote:Op zondag 1 december 2013 02:03 schreef sp3c het volgende:
rekening houden met mensen doen we ook niet in de NWS SC
Ik welquote:Op zondag 1 december 2013 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah. Daar doen ze niet aan hier hoor.
Zie je Liesje? Deze mensen zijn goed bezig.quote:
Pas maar op, nog even en je hoort bij teamOpzij. ...quote:Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso nergens doen, dat is veel makkelijker dan al dat gedoe.
[..]
Ik wel
[..]
Zie je Liesje? Deze mensen zijn goed bezig.
Ik heb het eerste seizoen gezien, tweede aan begonnen maar het was ineens totaal anders, veel cheaperquote:Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
strike back kan ik niet inkomen trouwens, misschien is dat leuker zonder bier op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |