SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
feestje5,50 euro winst maar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 euro ingezet, 10,50 uitgekeerd.
high roller Corriequote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
5,50 euro winst maar hoor5 euro ingezet, 10,50 uitgekeerd.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
hij heeft 'even' BF 4 uitgespeeld
gewoon @ launch gekocht natuurlijk
Nee, nee, nee. Ik heb hem een paar weken na de launch gedownload. Maar ben m'n pc 2 weken kwijt geraakt voor reparatie. Vandaar.quote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef sp3c het volgende:
dus je begon al eerder aan het spel en hebt hem nu net pas even uitgespeeld?
ik vind dat je een beetje een loopje neemt met de waarheid Battlepeun
oeh das wel netjes, op deze manier heb je geen baan meer nodigquote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik begon dinsdag met een tientje, heb nu 70,50
Moet ik wel steeds winnen natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh das wel netjes, op deze manier heb je geen baan meer nodig
ik stopte gewoon met lezenquote:
penozaquote:Op zondag 1 december 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
Half 9 laatste aflevering van Penoza, ik denk ik zeg het even. Verder heb ik nog niks gezegd vandaag dus moet kunnen, toch?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |