Waar is schaatsen? Ik heb de tv niet aan.quote:Op zondag 1 december 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie je mist een topshow tijdens het schaatsen. De blazers deden alleen maar liedjes van ABBA
Online stream alleen. Ga zo even overschakelen tussen foebele en schaatsen, want wil Sven wel even zien winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is schaatsen? Ik heb de tv niet aan.
nos.nlquote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is schaatsen? Ik heb de tv niet aan.
Oh raar dat het niet op tv is. Ik moet nog even snel wat doen en dan zwengel ik een stream aan. Kijk af en toe tussendoor wel even hierquote:Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Online stream alleen. Ga zo even overschakelen tussen foebele en schaatsen, want wil Sven wel even zien winnen.
Is nooit met WB, wordt altijd alleen in samenvatting uitgezondenquote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh raar dat het niet op tv is. Ik moet nog even snel wat doen en dan zwengel ik een stream aan. Kijk af en toe tussendoor wel even hier
Lekker volle tribunes daar... OK effe wat doen anders red ik het niet.quote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is nooit met WB, wordt altijd alleen in samenvatting uitgezonden
Doen mee aan de lege stoeltjes-tifoquote:Op zondag 1 december 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker volle tribunes daar... OK effe wat doen anders red ik het niet.
Schaatsenquote:Op zondag 1 december 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de stream staat aan.
Zonder geluid, dan kan ik ook schaatsen kijken.
Leuke sport, maar vooral de korte afstanden.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke sport, maar vooral de korte afstanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |