Magnet, weet jij hoe veel bevestigingen cryptsy nodig heeft? Heb er 7 maar nog niks binnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, juist Feathercoin heeft een flinke community en was de eerste met een checkpointserver.
Nooit naar de trollen luisteren
http://forum.feathercoin.com/
Bar weinig "nieuwe" info te vinden over cnc. Behalve bitcointalk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, juist Feathercoin heeft een flinke community en was de eerste met een checkpointserver.
Meestal 6 stuks en 50% meer als je "newbie" bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Magnet, weet jij hoe veel bevestigingen cryptsy nodig heeft? Heb er 7 maar nog niks binnen
Nee, destijds al verkocht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef Maxbet het volgende:
Heb je trouwens ook nog al die BBQ coins MaGNeT? Zag net dat die ook zijn gestegen, maar ik heb er maar een heel paar. Neefje van me heeft er wel nog een paar 100 gemined.
Oh gadver, lekker handig, wil juist gaan instappen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Meestal 6 stuks en 50% meer als je "newbie" bent.
Maar momenteel is Cryptsy zo traag dat het rustig een paar uur langer kan duren...
Waren er behoorlijk wat toen geloof ik?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, destijds al verkocht.
Kan ook niet alles bewaren... naja... met de kennis van nu
kortom niemand die t weetquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:26 schreef QuadrupleU het volgende:
In mijn bescheiden mening lijkt Zeta, Bbq, Quark en Tag(misschien) verder te stijgen
CnC is stabiel, zelfde geld voor Megacoin. En Wdc lijkt te gaan dalen
Hmm, alright. Thanks!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je niet vrij simpel miljonair worden door een eigen coin te bouwen, minen, marketen en flink cashen?Kijk naar die gast van Junkcoin die eerst 100.000 gemined had en nu waarschijnlijk flink cashed.
kwark! en zetaquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Nou, waar stap ik in... Quark of Zeta
Dat bedoel ik, is al te laat denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
voor de prijs van 805 kon je er vorige week 10duizenden kopen
Dat zei men bij BTC ook toen hij de $20 raaktequote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, is al te laat denk ik
Op bter? Die statistiek daar is echt bagger bij cent, op cryptsy vind ik hem nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef MaGNeT het volgende:
Wow, CENT is ook al x15 gegaan in een paar dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |