Werkt prima, behalve die grafieken vind ik. Niet af te lezenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef StephanL het volgende:
Bter.com is er ook nog en werkt beter.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog twee dagen wachten voordat ik op Cryptsy kan traden. Serieus.Wat een Russische pauperhomo's.
Ik kan geen BTC vanaf BTC-e naar Cryptsy sturen omdat ik drie dagen lid moet zijn van BTC-e. Ik heb mij pas gisteren aangemeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Bij mij staan er geen BTC transfers in dus ook weer erg gezellig
DVC?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, 180k DVC gehaald, vind het wel best zo.
Ge-dump/pump op BTC-e ook een beetje klaar mee.
ik heb er ook iets van 700k, nog steeds niet veel waardquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, 180k DVC gehaald, vind het wel best zo.
Ge-dump/pump op BTC-e ook een beetje klaar mee.
Ik trade CNC op BTER.com, Cryptsy is te traag voor woorden nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef nickname89 het volgende:
@magnet ... Waarom CNC volgens jou ? Ik zie weinig buy orders en veel sell orders ?
Ga je heel veel spijt van krijgen denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Blij dat ik net LTC verkocht heb.
Voor short-term niet denk ik. Als die nog iets zakt koop ik weer in.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ga je heel veel spijt van krijgen denk ik
Wacht wel tot die naar 0.25$ gaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik heb er ook iets van 700k, nog steeds niet veel waard
Nu Bter, als Cryptsy weer snel is op Cryptsyquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Poll: Naast BTC-e ook traden op
• Cryptsy
• Bter
• Ergens anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
klopt kan zomaar gebeuren. die quarks waren vorige week nog 0,2 cent. nu rond de 30 cent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht wel tot die naar 0.25$ gaat.
Heck zelfs 0.025$ mag.
Mwa. Ik heb er nu een sell order in gezet. Misschien tikt ie die aan vannacht dan is het mooi. Maar hij dondert steeds in elkaar. Dan stap ik wel weer in op een laag punt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ga je heel veel spijt van krijgen denk ik
90% van de traders kijkt niet naar wat welke munt inhoud.. Gaat puur om $$$$$$$$$quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat hebben die mensen in de Trollbox toch met die fucking FTC? IK heb gisteren gelezen dat het een zeer slechte munt met een zeer slechte crew is en dus weinig potentie biedt.
ik teken voor +1300%/24h hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Schaar onder dat rijtje dus ook maar gelijk
Luckycoin
Junkcoin e.d.
Alleen al voor de naam zou je die moeten halenquote:
Lol, juist Feathercoin heeft een flinke community en was de eerste met een checkpointserver.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat hebben die mensen in de Trollbox toch met die fucking FTC? IK heb gisteren gelezen dat het een zeer slechte munt met een zeer slechte crew is en dus weinig potentie biedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |