Niet iedereen zit te nolifen achter zn pc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is BTC-e gewoon een beetje dood aan het gaan. Weinig volume daar.
Candyshop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Pff, btc's staan er nog niet eens op maar weet nu al niet welke coin ik straks wil kopen...
tijdelijke pump.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:54 schreef dreamerbulk het volgende:
wat denken we over Max Keiser en zijn woorden over quarkcoin?
junkcoin, die is net op stoom gekomen. marketcap is ook nog niet zoveelquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Pff, btc's staan er nog niet eens op maar weet nu al niet welke coin ik straks wil kopen...
heeft ie weer wat nieuws gezegd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:54 schreef dreamerbulk het volgende:
wat denken we over Max Keiser en zijn woorden over quarkcoin?
nee maar dat ene van vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
heeft ie weer wat nieuws gezegd?
quote:Sorry, new users should wait 3 days after registration, to proccess withdraw
Bij ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meeeeeen je niet. Wat een naaienbenden.
[..]
quote:A security error has occurred
Same herequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik probeer een account te maken op Cryptsy
[..]!
Die zakt alweer een beetje zo te zien.quote:
Werkt prima, behalve die grafieken vind ik. Niet af te lezenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef StephanL het volgende:
Bter.com is er ook nog en werkt beter.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog twee dagen wachten voordat ik op Cryptsy kan traden. Serieus.Wat een Russische pauperhomo's.
Ik kan geen BTC vanaf BTC-e naar Cryptsy sturen omdat ik drie dagen lid moet zijn van BTC-e. Ik heb mij pas gisteren aangemeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Bij mij staan er geen BTC transfers in dus ook weer erg gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |