ga wellicht in zeta of cncquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik zit samen met nog iemand in WDC, MEC en CNC
Niets is onmogelijk uiteraard, maar met de verwachtingen voor komende week weet ik het niet zeker bro. Jouw buy order op 29 was ook niet doorgegaan vandaag of niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij heeft die drop laatst ook al gehad, dus niets is onmogelijk
cryptsy of bter.com Zie openingspost.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zit btc-e niet in die kleine coins?? Nu moet ik dus gaan zoeken op crytpy ofzo?
haha nee kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk uiteraard, maar met de verwachtingen voor komende week weet ik het niet zeker bro. Jouw buy order op 29 was ook niet doorgegaan vandaag of niet?
Geen ideequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Magnet, waar ben je? We need you
Welke coin heeft echt flinke potentie op cryptsy?
Heb net van btc-e naar cryptsy gestort, waar houd ik het in de gaten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb wat in TAG en CNC zitten maar alles gaat omhoog nu
Zodat we op cryptsy 1000en altcoins kunnen kopen, en die dik in waarde zien stijgen als ze ooit op btc-e komen. Zegmaar dat MagneT megacoin verhaaltjequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zit btc-e niet in die kleine coins?? Nu moet ik dus gaan zoeken op crytpy ofzo?
Lekerrrr. Flink cashen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee klopt
heb nu nog een buy order staan op 32, maar heb ook al een stoot btc nu naar cryptsy gestuurd.
lets hope so, gister maar een schamele 300 dollar winst gemaakt met ltc short traden, kga nu ff op cryptsy proberen.quote:
nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef MichaelScott het volgende:
Komt goed, vanmiddag nog gedaan van BTC-e naar Scrypty stond er binnen anderhalf uur op.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeah, ik ga mijn LTC zo zonder winst/verlies verkopen. Ik kan er niet meer tegen. Ga ook verder op cryptsy.
Ik heb alles in LTC zitten en ik wil traden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |