Nee, ik scheld op Cryptsy omdat het zo bagger traag isquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nice mandoe je al een vreugdedansje?
maar m'n btc's staan op btc-e bedoel ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef nickname89 het volgende:
toto .. op bter.com en cryptsy heb je genoeg smalle coins .. kan je gewoon overmaken met BTC of LTC via deposit en withdraw
Hij is nu weer snel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ik scheld op Cryptsy omdat het zo bagger traag is
Naja, Cryptsy is goed, zijn prima lui.
Maar ze hebben iets teveel problemen nu, teveel nieuwe gebruikers en net nieuwe layout.
oh dat scheelt weer, hoe lang duurt het om naar bter te komen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:25 schreef nickname89 het volgende:
nee hoeft niet toto ... op bter een account aanmaken en dan op bter op deposit klikken dan krijg je je code te zien wat je op btce bij withdraw moet invullen als soort van rekeningnummer
Werkt prima, alleen soms blokkeren ze de withdrawal functie zonder te melden waarom.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef Toto69 het volgende:
Maar is bter nu wel of niet te vertrouwen? rare verhalen gelezen in deze reeks..
Alright. Maja, welke coin is het beste...quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon cryptsy doen. Die ga ik ook gebruiken zo.
Vanmiddag was zat die nog op 34.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef gelly het volgende:
Beetje matte handel vandaag.. Wil wel LTC kopen maar niet tegen deze prijs.
Zet je er een Sell order in voor welke prijs je ze wel wilt verkopen en wie weet tikt ltc het even aan vannacht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef gelly het volgende:
Beetje matte handel vandaag.. Wil wel LTC kopen maar niet tegen deze prijs.
Ik zet wel een order op 29..quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vanmiddag was zat die nog op 34.
Ik zit samen met nog iemand in WDC, MEC en CNCquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Magnet, waar ben je? We need you
Welke coin heeft echt flinke potentie op cryptsy?
hij heeft die drop laatst ook al gehad, dus niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je dan nog wel lang kan wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |