https://www.cryptsy.com/users/balancesquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe stuur ik mn btc naar cryptsy
Hehe een paar posts precies dezelfde vraag, heel intuītief is het nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe stuur ik mn btc naar cryptsy
Waardeloze crtypshitquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Hehe een paar posts precies dezelfde vraag, heel intuītief is het niet
In Soviet Russia, coin adds youquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BTC-e zou gewoon meer munten moeten toevoegen. Het buy/sell systeem is geweldig. Ze zien nu toch ook zelf wel in dat de meeste naar Cryptsy/Bter vertrekken.
Thnks, hadden ze wel ff wat makkelijker mogen aangevenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
https://www.cryptsy.com/users/balances
klik op BTC actions en dan deposit?
Not really, zijn beide niet gestegenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je had nu al ¤ 100,- verdiend kunnen hebben, met je getwijfel.
indd, 120 USD is niets, waar doen we het ook nog voorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
Net weer uitgestapt op Quark, 120 USD winst...stijgt niet hard
ik probeer te verkopen voor 0,00031. schiet niet echt opquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
Net weer uitgestapt op Quark, 120 USD winst...stijgt niet hard
Naja haha idd echt greed je hebt gelijk sorry.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
indd, 120 USD is niets, waar doen we het ook nog voor
Ja heb 4 uur gewacht een keer en andere keer was het 1 uurquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef wfoes1989 het volgende:
Is het normaal dat cryptsy na een half uur nog geen deposis aangeeft die al onderweg moeten zijn?
lees het topic, je bent nummer 3932900239 met deze vraagquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef wfoes1989 het volgende:
Is het normaal dat cryptsy na een half uur nog geen deposis aangeeft die al onderweg moeten zijn?
ja joh, kan jaren durenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef wfoes1989 het volgende:
Herkenbaar ja, 'oh hij stijgt nog wel even'.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:02 schreef lf2 het volgende:
[..]
Naja haha idd echt greed je hebt gelijk sorry.
1) Volg niet de massa
2) Wacht niet te lang
serieus ik begon echt beetje te verdienen nadat ik het met gedachte deed van winst is winst...we willen te veel te snel....dan kom je op verlies terecht
Denk dat dat wel bijtrekt als de website een beetje normaal te bereiken is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef QuadrupleU het volgende:
Iemand ervaring met cryptsy? De buy order is vele malen hoger dan de sell, in prijs vergelijking
Natuurlijk zet je dan de buy op de prijs die de grafiek aangeeft die de coin nu waard, maar dan koop je echt niks terwijl er geen hogere buy orders zijn.
Hoe kan dit en waarom staan de buy orders veel hoger als de waarde van de coin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |