Bestaat er nog een coin waarop je kan minen met een high end game pcquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie in megacoin wel een van de coins waar het meeste in wordt gestoken door de oprichter/devs. En het zou me trouwens niks verbazen als het daadwerkelijk van Kim Dotcom is, hij heeft hier zeker de kennis en resources voor.
Ik ga alles wat ik daarvan nu mine in ieder geval een paar maanden aan de kant zetten. Zometeen eens even die 2 andere grafische kaarten terug inbouwen, die heb ik ergens in een testsysteem ofzo geduwd.
vanuit bitonic is er ook nog 0,3 btc onderweg naar cryptsy .. pas 1 confirmation hehequote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
BTC 0,05383500 op bitonic gekocht.![]()
Nu eens kijken hoe ik dat op Cryptsy krijg
Hmmm again met de horrorverhalen, nu durf ik weer nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Toto69 het volgende:
Elke keer als ik een order cancel op cryptsy duurt 't eeuwig voor ik m'n btc terug heb
heb ze, duurt wel schijtlangquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hmmm again met de horrorverhalen, nu durf ik weer niet
Hoe lang is schijtlang?quote:
Oke, te lang maar valt opzich mee dusquote:
btc-e: 1 secondequote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke, te lang maar valt opzich mee dus
Ik ga van multibit naar cryptsy sturen, hopelijk niet zo langzaamquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Half uurtje van btc-e naar cryptsy
I knowquote:
Genoeg, maar het ligt ook aan de kaart die je hebt. AMD doet het goed qua minen, Nvidia niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef lf2 het volgende:
[..]
Bestaat er nog een coin waarop je kan minen met een high end game pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |