quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Je hoofd 5 minuten onder water houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand tips om van die vervelende verkoudheid af te komen? #durftevragen
je hoofd van je romp scheiden helpt ook wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoofd 5 minuten onder water houden.
doe in een pannetje, een gesneden ui, twee tenen gesneden knoflook, een flinke theelepel sambal, dat met boter een beetje bakken tot het nog net niet bruin begint te kleuren, halve liter water erbij, boullionblokje, tien minuten laten doorkoken en opeten, alles komt losquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand tips om van die vervelende verkoudheid af te komen? #durftevragen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
OP die ik gemaakt kon hebben [14.gif]
Zeker weer Feiertag in Duitschlandquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
@Lexxxxx: je site is weer eens niet vooruit te branden
Daar kan nooit veel/groot ongedierte in zitten. Of ben je zo bang uitgevallenquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef densmee het volgende:
Volgende keer die foto graag in een spoiler, wie weet wat voot ongedierte er nog allemaal in dat haar zit
Bij een evt. sollicitatie gaat dat ding er natuurlijk af. Of hij moet volgroeid zijn tot een prachtige, volle, sierlijke baard. En dan sluit ik afscheren nog niet uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beperk de mogelijkheid op een baan nog meer.
didn't work.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoofd 5 minuten onder water houden.
welke? heb met beide problemen iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
@Lexxxxx: je site is weer eens niet vooruit te branden
UWV gaat geen baan voor je vinden he?quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij een evt. sollicitatie gaat dat ding er natuurlijk af. Of hij moet volgroeid zijn tot een prachtige, volle, sierlijke baard. En dan sluit ik afscheren nog niet uit.
Maar nu probeert de meneer die mij aan het werk helpt eerst het UWV te overtuigen mij een ander soort uitkering te geven. Daar schiet ik financieel niets mee op, maar voor een werkgever is het voordeliger.
Zo heeft die pluk haar wel een paar maanden de tijd om een baard te worden. Als dat al lukt ...
Feierabend heet dat toch??quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeker weer Feiertag in Duitschland
Blog op alexmiedema.nl, duurt een seconde of 10quote:Op zondag 1 december 2013 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welke? heb met beide problemen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |