SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
bugs bugs bugs.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Wat een titel. Ik zuig met bf4
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Wat speelt een DMR trouwens ontzettend fijn. Eerst een beetje met een bolt-action proberen te snipen, maar >250m lukte maar matig, hoogstens wat waarschuwingsschoten om mensen in dekking te houden. En kwam met zo'n bolt al redelijk op een DMR speelstijl uit, dus toen ik de DMR's vrijspeelde dacht ik "laat ik die maar eens proberen.". Wat een verademing, gewoon net achter het objective of vanuit de flank alles spotten en eventueel met 2 á 3 schoten iemand neerhalen, en overzicht houden of er ook gevaar van achteren komt.
Net vanuit de RFB door naar de mk11. Gewoon kaal met Iron Sights (Acog vind ik net te ver ingezoomd voor de 50-150m waarop je je wil richten), en als ik wat meer vrijgespeeld heb de HOLO met 2x magnifier![]()
![]()
Is ook handig, campaign uitspelen (en de 3 eindes doen) unlocked wapens voor mpquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga eerst even Battlefield 4 single player maar eens 'proberen'..
![]()
Goeie onderbouwing ook!quote:
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zou je wel zeggen met dit logo. maar Jets heb ik een schurft hekel aan. enige voertuigen waar je me in zult vinden is IFV of Minibird en sporadisch een tank of boat. Inf ftw alleen speelt het met een klein beetje server lagg ontzettend klote...quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat je toch alleen maar de hele tijd aan het vliegen bent in BF4?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Volgende week weer nieuwe patch
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Geinig. In battlefield 3 had ik een hekel aan de jets. Maar in battlefield 4 is het toch heerlijk. Super dicht jaar een helikopter toevliegen en pal voor je de lock in missile.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:28 schreef Convict het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen met dit logo. maar Jets heb ik een schurft hekel aan. enige voertuigen waar je me in zult vinden is IFV of Minibird en sporadisch een tank of boat. Inf ftw alleen speelt het met een klein beetje server lagg ontzettend klote...
Of een tank gewoon in een klap onschadelijk maken. Of campers heel makkelijk wegschieten.
De helikopter is lastiger want je kan je niet goed weg manoeuvreren.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Hoe weet je dat nou weer? Je kan niet eens spelen zeg je zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Geinig. In battlefield 3 had ik een hekel aan de jets. Maar in battlefield 4 is het toch heerlijk. Super dicht jaar een helikopter toevliegen en pal voor je de lock in missile.
Of een tank gewoon in een klap onschadelijk maken. Of campers heel makkelijk wegschieten.
De helikopter is lastiger want je kan je niet goed weg manoeuvreren.![]()
Ik zei dat ik de week van de launch kon spelen. toen kwamen er steeds meer bugs en sinds gister kan ik helemaal niet meer spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer? Je kan niet eens spelen zeg je zelf.
Ik ga het nog een keer zeggen omdat je blind, doof en zwakbegaafd bent: lees voordat je schreeuwt!
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Ok ik geef toe het was een slecht idee. Ik was chaggo, wilde mijn frustatie wegschieten en dat kon niet. Zowiezo is bf4 niet een spel waar je rustig van wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef Quotidien het volgende:
KLB / EA
Heeft ie apetrots zn briefje ook al in KLB gepost.
Toch moet je het met me eens zijn dat hun acties onacceptabel zijn. Het is ook twee jaar achter elkaar als slechtste bedrijf van Amerika bestempeld. Boven BP en Bank of America.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Dat zegt meer over de mensen die gaan stemmen op EA dan over EA zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Toch moet je het met me eens zijn dat hun acties onacceptabel zijn. Het is ook twee jaar achter elkaar als slechtste bedrijf van Amerika bestempeld. Boven BP en Bank of America.![]()
En dan anderen laagbegaafd of zwakzinnig noemen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit, iedereen weet dat het soberzo is toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan anderen laagbegaafd of zwakzinnig noemen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan anderen laagbegaafd of zwakzinnig noemen.Alleschkommtgoedquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit, iedereen weet dat het soberzo is toch.![]()
Zowiezo hoort met een zulu lip z.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan anderen laagbegaafd of zwakzinnig noemen.
En ik noem niemand hier zwakbegaafd. Ga lekker anderen lastig vallen.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zowiezo hoort met een zulu lip z.
En ik noem niemand hier zwakbegaafd. Ga lekker anderen lastig vallen.O wacht.....quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer zeggen omdat je blind, doof en zwakbegaafd bent: lees voordat je schreeuwt!![]()
Dat was jij die probeerde te zeggen dat ik onzin praat. Zonder te lezen wat ik zei.quote:
Maar laten we dit topic niet vervuilen met geflame. Ga lekker je mammie pesten. Ik ben je rot attitude zat.Alcohol, because no great story starts with a salad.
echt kut vind ik datquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is ook handig, campaign uitspelen (en de 3 eindes doen) unlocked wapens voor mp.
![]()
zit de sp steeds met tegenzin te spelen alleen maar omdat ik die wapens wil hebben..blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ach de SP is maar uurtje of 4-5 lol, je ramt er redelijk snel doorheen gelukkig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
echt kut vind ik dat![]()
zit de sp steeds met tegenzin te spelen alleen maar omdat ik die wapens wil hebben..![]()
ik dwing mijzelf nu om tenminste elk weekend 1 level te spelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach de SP is maar uurtje of 4-5 lol, je ramt er redelijk snel doorheen gelukkig.
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Vind je het zo erg? damn lol. T kutte is wel dat je het laatste level 3x moet doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik dwing mijzelf nu om tenminste elk weekend 1 level te spelen.
![]()
ja nou ja, ik heb al niet heel veel tijd om te spelen dus ik vind het een beetje weggegooide speeltijdquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Vind je het zo erg? damn lol. T kutte is wel dat je het laatste level 3x moet doen.
![]()
zeker als je ziet dat er ook vrienden/collegas aan het spelen zijn en jij zit de sp te spelenblablablablablablablablablablablablablabla![]()
bijna china rising zeker?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
![]()
[ Bericht 49% gewijzigd door Quotidien op 30-11-2013 21:47:01 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Bevalt die? ik ben verslaafd aan de ace 53quote:I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik baal al dat ik dit weekend gemist hebquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is een volledige week dacht ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik baal al dat ik dit weekend gemist heb![]()
Boeie is nog tot woensdag double xp lol.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik baal al dat ik dit weekend gemist heb
edit: Jeej alle wapens vrijgespeeld.
[ Bericht 10% gewijzigd door VelitoX op 01-12-2013 01:37:45 ]![]()
Ik kan helaas geen gebruik maken van die XP boost. Want hij crasht tegenwoordig bij elk schot.![]()
De klantenservice van EA is ook geen positieve ervaring. Eenervaring. Net alsof ze het antwoord door Google Translate gehaald hebben.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Krijg je antwoord is het nog niet goed. Tevreden ben je ook niet snel zeg maar.quote:Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
Ik kan helaas geen gebruik maken van die XP boost. Want hij crasht tegenwoordig bij elk schot.![]()
De klantenservice van EA is ook geen positieve ervaring. Eenervaring. Net alsof ze het antwoord door Google Translate gehaald hebben.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
http://answers.ea.com/t5/(...)/td-p/1845359/page/2quote:Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
mss helpt post nr 2 je? lijkt op vergelijkbaar probleem.![]()
Het was vol met spelfouten. Echt niet normaal. Ik dacht dat mijn mail geschreven was.quote:Op zondag 1 december 2013 02:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Krijg je antwoord is het nog niet goed. Tevreden ben je ook niet snel zeg maar.
Het was ook echt een non-oplossing. Maar ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. En of er op een redelijke termijn een oplossing komt.
Maar het is echt met verre voorsprong het kutste bedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan. Normale bedrijven maken de indruk alsof het ze boeit. EA probeert je gewoon extra DLC te verkopen.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Haha dat probleem heb ik ook een keer gehad. Maar dat was toen inderdaad de oplossing.quote:Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)/td-p/1845359/page/2
mss helpt post nr 2 je? lijkt op vergelijkbaar probleem.
Nu helaas niet. Maar het is bizar. Er staan op de Battlelog website honderden mensen met dezelfde "Battlefield 4 has stopped working" crashes. Ook elke 5 minuten of na het schieten. Gewoon precies hetzelfde.
Maar dank je voor de tip!Alcohol, because no great story starts with a salad.
Zowieso handig om op Answer HQ te kijken, daar hebben ze tegenwoordig de technical issues forums verstopt (niet meer op battlelog, daar krijg je dus ook geen replies van helpdesk mensjes).quote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha dat probleem heb ik ook een keer gehad. Maar dat was toen inderdaad de oplossing.
Nu helaas niet. Maar het is bizar. Er staan op de Battlelog website honderden mensen met dezelfde "Battlefield 4 has stopped working" crashes. Ook elke 5 minuten of na het schieten. Gewoon precies hetzelfde.
Maar dank je voor de tip!![]()
Je komt ietwat verbitterd over, wat verwacht je van ze dat ze je handje vast gaan houden en je naar een oplossing helpen? Of nog beter nog met een krat bier langs komen en persoonlijk je pc komen fixen?quote:Op zondag 1 december 2013 02:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het was vol met spelfouten. Echt niet normaal. Ik dacht dat mijn mail geschreven was.
Het was ook echt een non-oplossing. Maar ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. En of er op een redelijke termijn een oplossing komt.
Maar het is echt met verre voorsprong het kutste bedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan. Normale bedrijven maken de indruk alsof het ze boeit. EA probeert je gewoon extra DLC te verkopen.
Maar je hebt de fixes die ze aangedragen hebben hun sites allemaal netjes gedaan en het werkt nog niet?Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ja ik zag het inderdaad. Aan de andere kant hebben ze alsnog geen super goede oplossingen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zowieso handig om op Answer HQ te kijken, daar hebben ze tegenwoordig de technical issues forums verstopt (niet meer op battlelog, daar krijg je dus ook geen replies van helpdesk mensjes).
Het is gewoon buitengewoon irritant dat dit soort dingen voorkomen. Ik leef in een wereld van 24/7/365 tech support. Dan is het gewoon bizar om na een maand nog steeds geen oplossing te hebben.
Hier is trouwens mijn, nog steeds emotioneel geschreven, email:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Jep. Ik heb ze zelfs meerdere keren gevolgd in verschillende volgordes. En bij elke update die ze maken wordt het erger.quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je komt ietwat verbitterd over, wat verwacht je van ze dat ze je handje vast gaan houden en je naar een oplossing helpen? Of nog beter nog met een krat bier langs komen en persoonlijk je pc komen fixen?
Maar je hebt de fixes die ze aangedragen hebben hun sites allemaal netjes gedaan en het werkt nog niet?
Ik verwacht inderdaad dat ze alle mankracht erop zetten dit te fixen. Zoals je kan zien in de voorbeelden in mijn volgende post ben ik niet de enige met dit probleem.
Normale bedrijven lossen problemen op. Dell kan je op zondag om 1 uur snachts bellen en de volgende ochtend om 9 uur doet je computer het weer zodat je verder kan werken.
Het is te debiel dat EA geen enkele multiplayer game heeft gemaakt zonder problemen. Zeker als de games 2x zo duur zijn als de concurrentie.
Maar hoe je het went of keert elke 5 minuten een crash is onacceptabel. 3 maanden Sim City niet kunnen spelen was onacceptabel. Vervolgens pas na 6 maanden alle beloofde functionaliteit was onacceptabel. In de tussentijd wel DLC verkopen is onacceptabel.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Het probleem is dat je verwacht dat EA alles fixt, terwijl zij toch echt niet de developers zijn...quote:Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jep. Ik heb ze zelfs meerdere keren gevolgd in verschillende volgordes. En bij elke update die ze maken wordt het erger.
Ik verwacht inderdaad dat ze alle mankracht erop zetten dit te fixen. Zoals je kan zien in de voorbeelden in mijn volgende post ben ik niet de enige met dit probleem.
Normale bedrijven lossen problemen op. Dell kan je op zondag om 1 uur snachts bellen en de volgende ochtend om 9 uur doet je computer het weer zodat je verder kan werken.
Het is te debiel dat EA geen enkele multiplayer game heeft gemaakt zonder problemen. Zeker als de games 2x zo duur zijn als de concurrentie.
Maar hoe je het went of keert elke 5 minuten een crash is onacceptabel. 3 maanden Sim City niet kunnen spelen was onacceptabel. Vervolgens pas na 6 maanden alle beloofde functionaliteit was onacceptabel. In de tussentijd wel DLC verkopen is onacceptabel.
P.S. Dell een normaal bedrijf?![]()
Ok ok voor sommige wordt het probleem er niet beter op. Tja helaas pindakaas ze gaan echt niet langs komen bij je om het te fixen. En dat het niet gisteren gefixed is gaat een hoop commentaar opleveren zoals dat van jou. Maar wat schiet je er mee op? Jij verwacht nu daadwerkelijk dat morgen er iemand bij EA er een kop koffie minder om drinkt omdat jij zo'n mail hebt gestuurd?quote:Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jep. Ik heb ze zelfs meerdere keren gevolgd in verschillende volgordes. En bij elke update die ze maken wordt het erger.
Maar hoe je het went of keert elke 5 minuten een crash is onacceptabel. 3 maanden Sim City niet kunnen spelen was onacceptabel. Vervolgens pas na 6 maanden alle beloofde functionaliteit was onacceptabel. In de tussentijd wel DLC verkopen is onacceptabel.
En bij Dell hebben we het dan over een hardware probleem? Dan gaat zelfs hun dat niet lukken of je hebt bijzonder veel te veel betaald voor je garantie.
Een ding moet ik je wel toekennen trollen ben je goed in
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: