SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Huh? Het is niet verzonnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:20 schreef Loppe het volgende:
je moet wel gek zijn indien dit allemaal verzonnen is
Beste Roadtrip,quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.
Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beste Roadtrip,
We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.
gr gr
Bromsnor
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Roadtrip het volgende:
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
Die het niet doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen!.
Eeeh wel hoor?quote:
Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doetquote:
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeh wel hoor?
Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.
En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor?.
Omgz EA games kunnen werken. I have seen the light.
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.![]()
Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.
Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Groot verschil is wel dat een loslatend wiel jouw veiligheid in geding brengt, een crashend spel niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.![]()
Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.
Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.
Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
Ik heb meerde videokaart drivers geprobeerd. Punkbuster gaf eerder al proberen. Direct x installeert hij tijdens de installatie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?quote:
Stalkergehaltequote:Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
Een van vinden? huhwhat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |