abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133767672
Series iedereen wordt op een andere manier anaal en zonder glijmiddel verkracht door dit bagger bedrijf. Of je een werknemer bent van de concurrerende bedrijven die ze opkopen en vervolgens iedereen van ontslaan, of een consument die hun producten koopt aangezien geen van hun games geen problemen hadden; je loopt altijd jankend weg.

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een boze brief gestuurd. Letterlijk nog nooit gedaan. Normaal verkrachten bedrijven je niet. Niet haten op die mail. Normaal ben ik niet zo. Ik weet niet of ze er wat aan gaan doen. Wel weet ik dat EA wat min betreft meteen failliet mag. mijn ontspannende game sessie gaat dus, alweer, door technische problemen niet door. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:19:47 #2
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133767748
Ik hoop dat ze terugsturen dat ze de mail eventueel lezen als je 5 euro overmaakt.
pi_133767752
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Loppe op 30-11-2013 06:28:01 ]
pi_133767766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.

Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133767769
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:20 schreef Loppe het volgende:
je moet wel gek zijn indien dit allemaal verzonnen is
Huh? Het is niet verzonnen.
pi_133767773
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:24 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.

Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
Beste Roadtrip,

We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.

gr gr

Bromsnor
pi_133767774
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
pi_133767776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Beste Roadtrip,

We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.

gr gr

Bromsnor
_O-
pi_133767784
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Roadtrip het volgende:
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen! :).
pi_133767798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:27 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen! :).
Die het niet doen :')
pi_133767807
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Eeeh wel hoor?

Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:37:53 #12
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_133767824
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133767838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Eeeh wel hoor?

Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.

En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
pi_133767844
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet :D
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.

Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
pi_133767848
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.

En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor? :).

Omgz EA games kunnen werken :O. I have seen the light.
pi_133767860
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor? :).

Omgz EA games kunnen werken :O. I have seen the light.
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet. :')

Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.

Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
pi_133767866
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet. :')

Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.

Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
pi_133767867
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Groot verschil is wel dat een loslatend wiel jouw veiligheid in geding brengt, een crashend spel niet.
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:52:54 #19
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_133767878
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.

Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133767885
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Maar wat is je battlelog?
pi_133767898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Ik heb meerde videokaart drivers geprobeerd. Punkbuster gaf eerder al proberen. Direct x installeert hij tijdens de installatie.

Mijn battlelog ga ik niet geven. Maar ik heb met geen enkele andere game problemen gehad. Assassins Creed 4 draait als een zonnetje en is nog nooit gecrasht. Eigenlijk geen enkel fatsoenlijk spel.

Maar dat er zoveel stabiliteit updates uitkomen betekent dat ze een probleem erkennen. Jammer dat het alleen maar erger wordt. :')
pi_133767901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:54 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
pi_133767902
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
Stalkergehalte
pi_133767907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:49 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
pi_133767911
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:59 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
Een van vinden? huhwhat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')