SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Huh? Het is niet verzonnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:20 schreef Loppe het volgende:
je moet wel gek zijn indien dit allemaal verzonnen is
Beste Roadtrip,quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.
Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beste Roadtrip,
We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.
gr gr
Bromsnor
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Roadtrip het volgende:
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
Die het niet doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen!.
Eeeh wel hoor?quote:
Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doetquote:
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeh wel hoor?
Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.
En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor?.
Omgz EA games kunnen werken. I have seen the light.
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.![]()
Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.
Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Groot verschil is wel dat een loslatend wiel jouw veiligheid in geding brengt, een crashend spel niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.![]()
Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.
Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.
Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
Ik heb meerde videokaart drivers geprobeerd. Punkbuster gaf eerder al proberen. Direct x installeert hij tijdens de installatie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?quote:
Stalkergehaltequote:Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
Een van vinden? huhwhat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
Oh oeps auto correctie. Maar battlefield 4 premium is met 110 een van de duurste spellen die je kan kopen. Toen het werkte de eerste 3 dagen was het ook echt geweldig.quote:
Premium is maar 50 euro thoquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh oeps auto correctie. Maar battlefield 4 premium is met 110 een van de duurste spellen die je kan kopen. Toen het werkte de eerste 3 dagen was het ook echt geweldig.
In de aanname dat je windows draait kijk daar eens naarquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
Dat is inderdaad waar. Al ga ik uit principe nooit meer iets van ze kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het stomme is, je weet dit al jaren en toch blijf je hun shit kopen. Doe dat dan ook gewoon niet.
Een game met het EA label die download je zo illegaal als het maar kan om te kijken in hoeverre ze het dit keer verneukt hebben.
In geval van online games wacht je minimaal twee maanden tot het spel eindelijk uit de test fase is en kan je hem hopelijk ergens uit de budget bak vissen. Voor minder dan 50% korting moet je die spellen niet eens aan willen raken.
Wat je wss na Simcity ook al zeiquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Al ga ik uit principe nooit meer iets van ze kopen.
Met het spel zelf erbij dus 110quote:
Dat zeg je dr nie bij hequote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Met het spel zelf erbij dus 110
Mijn Windows is in 2 jaar maar 1 keer gecrasht. Dat was ironisch genoeg omdat ik een beta driver moest installeren voor Battlefield 3.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
In de aanname dat je windows draait kijk daar eens naar
Jawel: "battlefield 4 premium is met 110"quote:
Maxis had in ieder geval nog wat goede street cred (quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat je wss na Simcity ook al zei
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jawel: "battlefield 4 premium is met 110"
Vista daar heb je je probleem waarom je battlefield onderuit gaatquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:06 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk best geinig. Ik herinner me nog dat er met windows xp altijd gedoe was. Maar sinds vista is het geweldig stabiel.
Want je gaat natuurlijk los premium kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?
Ik draai nu Windows 8.1. Alleen sinds vista heb ik geen problemen meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Vista daar heb je je probleem waarom je battlefield onderuit gaat
quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?
Yep schreeuwen kan ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik draai nu Windows 8.1. Alleen sinds vista heb ik geen problemen meer.
Serieus kunnen julie niet lezen en alleen maar schreeuwen?
Nee. Voorheen had ik wel minder crashes. Er is iets met die update.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yep schreeuwen kan ik![]()
Maar ook ik draai 8.1 en na een avond spelen vanavond met 2 of 3 crashes zou ik toch zeggen dat het aan jouw pc ligt
Wing Commander enzow?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:15 schreef Tamabralski het volgende:
Wat waren EA titels uit het DOS tijdperk?
Bizar veel zou ik het niet willen noemen, het is niet vaak genoeg om me er over op te winden. Je weet dat als je kort na de launch EA games wil spelen dat het vaak mis gaat. En nu al helemaal omdat ze zo nodig voor Call of Duty op de markt wilden zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Voorheen had ik wel minder crashes. Er is iets met die update.
Maar 2 of 3 crashes per keer is toch alsnog bizar veel? Assassins Creed is nog nooit gecrasht bijvoorbeeld.
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Bizar veel zou ik het niet willen noemen, het is niet vaak genoeg om me er over op te winden. Je weet dat als je kort na de launch EA games wil spelen dat het vaak mis gaat. En nu al helemaal omdat ze zo nodig voor Call of Duty op de markt wilden zijn.
Als er iets in de update zou zitten wat de crashes zou veroorzaken zou ik daar dan niet ook last van moeten hebben?
Welke bugs?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later releaseN of er meer man op zetten.
En natuurlijk heeft niet iedereen last van dezelfde bugs.
Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.
Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
HAHAHAquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Professioneel wel.quote:
Tijdens de launch werkte het. En toen er problemen kwamen kon ik mijn geld niet meer terug vragen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om maken
Het was idd geen nette mail. Zowiezo verhoogt bf4 agressie. Zeker met crashes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een brief beginnen met "ik"
Verder onterechte klacht. Hier geen problemen met BF4
Gozer ik was om 3 uur snachts gewoon pissed. Überhaupt verwacht ik geen oplossing.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:28 schreef Travel. het volgende:
Als je een brief schrijft met zo veel spelfouten dan zou ik ook niet antwoorden
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef hoink581 het volgende:
Had het bij de brief gelaten. Fok! is je dagboek niet.
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581
Ik beledig jou en je gedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.
Settlers V was wel goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.
Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.
Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.
Wordt ook steeds erger inderdaad.
Het is ook echt, het gaat zo hard achteruit. Ik wil niet vroeger was alles beter klinken, maar vroeger was het spel af zodra je het kocht. En waren ze goedkoper.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.
Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.
Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.
Wordt ook steeds erger inderdaad.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Dehelerambam het volgende:
Je had de bugs wel uit je eigen brief/boekrelease mogen halen. Het zal me niet verbazen als nu de computer van de ontvanger crasht
Origin is ook klachtwaardig. Ze hebben op hun website staan dat er 25 miljoen Origin gebruikers zijn. Dus is iedereen er blij mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef switchboy het volgende:
Valve games nooit problemen!![]()
If it ain't on steam, it ain't worth my time.
Origin
Origin is altijd duurder dan gewoon in de winkel of op webshops. Steam heeft concurerende prijzen. De helft van de tijd werkt origin niet. Steam doet t bijna altijd.
Daily weekend en holyday specials, do i need to say more?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aware?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.
Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
Dat het spel ieder 5 minuten crashte.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
Wat een pauper klachtenmail. Helemaal geen structuur![]()
Wat is het probleem eigenlijk TS?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:19 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat ze terugsturen dat ze de mail eventueel lezen als je 5 euro overmaakt.
Diablo 3 sowieso. GTA V Online eigenlijk elk spel bij releasequote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
Maar het kan niet aan je PC liggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef Roadtrip het volgende:
Het wordt alleen maar eger. Ik dacht ik ga het vandaag opnieuw proberen.
Nu elke 2 minuten een crash. Als ik uberhaupt kan joinen.
Nee. ..quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar het kan niet aan je PC liggen?
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crashquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
TS is gequickscoped door een 12 jarige en gaat daarom zeiken bij EA
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topicsquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crash
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topics
True, ik hoop dat het snel gefixed wordtquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
True, ik hoop dat het snel gefixed wordt
Nah, da's van dat soort "BEGIN IN JE SOLLICITATIEBRIEF NOOIT EEN ZIN MET 'IK'" onzin waardoor je hele zinnen gaat verkrachten om ik maar niet aan het begin te hoeven hebben staanquote:
da's nogal de moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.
Net zoals jij hier doet bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
God weet je eigenlijk wordt ik er gewoon agressief van. Het is net alsof ze gewoon expres trollen.
terugtrollen schrijf een brief terug met google vertaler netzoals hun vast hebben gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
God weet je eigenlijk wordt ik er gewoon agressief van. Het is net alsof ze gewoon expres trollen.
Dit inderdaad. Zelfde als al die mensen die meteen de ps4 gekocht hebben en hem alsnog niet kunnen gebruiken door allerlei gare fouten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso zou je moeten wachten met het kopen van games totdat je leest dat de boel gefixed is en je frustratieloos kunt gaan gamen.
Ze kopen zoveel grote game developers op dat je wel moet. Het is als aids in de jaren 80. Het verspreid als een dodelijke infectie. Toch ga je ook niet stoppen met neuken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik neem dus aan dat het nog niet de moeite is om daar geld aan te besteden?
Bij Dragon Age duurde dat twee maanden. Bij Battlefield 3 drie maanden. En bij Sim City een half jaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso zou je moeten wachten met het kopen van games totdat je leest dat de boel gefixed is en je frustratieloos kunt gaan gamen.
Kun je doen, ik denk alleen niet dat ze dan nog moeite voor je gaan doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
Zal ik ook zeggen dat ik het taalgebruik onacceptabel vind?
Ken je het spreekwoord over honing en azijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
Zal ik ook zeggen dat ik het taalgebruik onacceptabel vind?
True story. Ik heb echter schijt aan die technische support.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je doen, ik denk alleen niet dat ze dan nog moeite voor je gaan doen.
Ken je het spreekwoord fight fire with fire?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord over honing en azijn?
Dat spreekwoord ken ik en werkt alleen als jij in een zelfde machtspositie zit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord fight fire with fire?
EA is sowieso een kutbedrijf, kijk maar naar al het gedoe rondom SimCity.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
True story. Ik heb echter schijt aan die technische support.
Ik bedoel het is zijn known problems op de EA website. En ze hebben elke dag een nieuw persbericht over hoe ze het opgelost hebben. En een dag later elke keer excuses maar het is nu wel opgelost.![]()
Zowiezo vragen om een nog uitgebreidere omschrijving van mijn probleem. Het voordeel is dat ik al 20 filmpjes op youtube heb gevonden van exact dezelfde problemen. Oh en een foto op de EA website zelf.
Dat is één van de twee spellen die ik bij ze gekocht heb.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
EA is sowieso een kutbedrijf, kijk maar naar al het gedoe rondom SimCity.
Ik heb het zelf niet gekocht en heb daar ook totaal geen spijt van als ik hoor wat voor aidsspel het is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is één van de twee spellen die ik bij ze gekocht heb.
Het is echt zo triest dat ik erom kan lachen.
Inderdaad. Ik had er meer plezier van gehad mijn kont af te geven met de ¤80 die het me kostte.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gekocht en heb daar ook totaal geen spijt van als ik hoor wat voor aidsspel het is.
Wat doe je nu moeilijk over 80 euro, dat zijn 4 royale taxifooien in jouw geval.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had er meer plezier van gehad mijn kont af te geven met de ¤80 die het me kostte.
Aan de andere kant krijg ik er dan ook iets voor terug.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat doe je nu moeilijk over 80 euro, dat zijn 4 royale taxifooien in jouw geval.
Ik vind dat je enorm anaal doet over iets dat jou als vermogend en succesvolle student niet zou hoeven uitmaken. Kost allemaal weer onnodige tijd van je al overvolle schema.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:12 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Aan de andere kant krijg ik er dan ook iets voor terug.
Ze willen trouwens een uitgebreide beschrijving van mijn problemen. Ik heb nu al 15 youtube filmpjes gevonden van precies mijn probleem bij andere gamers.
Trolllololol als ze het uitgebreid willen, mogen ze het uitgebreid krijgen.
Watquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:32 schreef Roadtrip het volgende:
En het gaat maar door. Bizar veel spelfouten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
dat je zo een brief durft te beginnenquote:
Kunstmest?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Chrome, de op één na mest gebruikte
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashesquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ook geen nette, informatieve, crashes.
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief isquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
In mijn vriendenkring is er NIEMAND
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Het meest trieste is dat ik ook Sim City 5 bij jullie heb gekocht. Voor ¤80.
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Een tuf in het gezicht van de gamer.
Yeah Right! verwachtingenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ik verwacht daarom drie dingen van EA:
En de dingen die je van ze verwacht dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef hoink581 het volgende:
Ik gok dat je bij EA dezelfde reactie krijgt als hier op Fok: "Niet gelezen"
Aller triestquote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
dat je zo een brief durft te beginnen
zet er dan LS boven.
[..]
Kunstmest?
[..]
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashes
[..]
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief is
[..]
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.
[..]
Mooie vergelijkingzo'n groene klodder?
[..]
Yeah Right! verwachtingen
[..]
En de dingen die je van ze verwacht dan?
Wat een zaad brief! duidelijk emotioneel geschreven. Zoek zelf een leven en ga geen game ontwikkelaars lastig vallen met jou crap!
Zowiezo blijft het trouwens beter geschreven dan het antwoord van EA.quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
dat je zo een brief durft te beginnen
zet er dan LS boven.
[..]
Kunstmest?
[..]
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashes
[..]
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief is
[..]
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.
[..]
Mooie vergelijkingzo'n groene klodder?
[..]
Yeah Right! verwachtingen
[..]
En de dingen die je van ze verwacht dan?
Wat een zaad brief! duidelijk emotioneel geschreven. Zoek zelf een leven en ga geen game ontwikkelaars lastig vallen met jou crap!
al gehad dan? topic terug lezen is zo veel werkquote:Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zowiezo blijft het trouwens beter geschreven dan het antwoord van EA.
lijkt me sterk, en anders kiezen die werknemers daar zelf voor.quote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ze kopen ook echt andere bedrijven op, om vervolgens alle werknemers te ontslaan.
quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.
1 wijze les in het leven is dat je geen problemen met mij moet krijgen. Ik bedoel nu hou ik het braaf bij mailtjes, maar dat kan anders.
Op welke manier kies je er zelf voor als je bedrijf een hostile takeover krijgt?quote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
lijkt me sterk, en anders kiezen die werknemers daar zelf voor.
Als ze zich beter zouden verdiepen zouden ze meer zekerheid kiezen in plaats van een dik salaris.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als de oplossing simpel was hadden ze hem al uitgevoerd toch?quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef hugecooll het volgende:
het tweede mailtje is al beter, maar ik vraag me af of en hoe ze gaan helpen
Succesquote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.
1 wijze les in het leven is dat je geen problemen met mij moet krijgen. Ik bedoel nu hou ik het braaf bij mailtjes, maar dat kan anders.
Het irritante is dat EA een te groot bedrijf aan het worden is met vieze acties en eindeloze hostile takovers.quote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Succes
Maar TS, als je niet tevreden bent met de producten en diensten van een bedrijf, weet je wat je dan het beste kan doen? Hun producten niet meer aanschaffen.
Ga jezelf snijden dikke kankernerd.quote:Op zondag 1 december 2013 01:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het irritante is dat EA een te groot bedrijf aan het worden is met vieze acties en eindeloze hostile takovers.
Stel je voor Apple zou Sony, HTC, LG en Nokia opkopen. Dat zou toch een enorme naaistreek zijn?
EA het precies hetzelfde.
Waarvoor is dat nou weer nodig...quote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Ga jezelf snijden dikke kankernerd.
Misschien moet iemand jou over het randje duwen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alhoewel die opmerking wat over het randje is, deel ik toch wel zijn mening.
quote:Op zondag 1 december 2013 02:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Misschien moet iemand jou over het randje duwen.
quote:
Oh, nu gaat meneer opeens jankenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Daar was aanleiding voor.quote:Op zondag 1 december 2013 02:18 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Oh, nu gaat meneer opeens janken. Vuil joch dat je bent.
[..]
quote:
Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.quote:Op zondag 1 december 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Ruzie met mij maken is je eigen doodvonnis tekenen. Ik speel hard, vies, onverwachts en met een lange adem. In mijn hele leven heeft nog nooit iemand een conflict met mij gewonnen. Fysiek, verbaal, prive, professioneel; ik vecht totdat de ander in foetushouding op de grond ligt.
Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijgquote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.
Van zelfde zelfingenomen faalhazen als vogeltjesdans en wenfer2 zeker.quote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijg
Zo herkenbaar. En alt f4 ofzo doet het natuurlijk ook niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vooral dat moment voor een potje dat het spel maar door blijft laden, maar er niks in beeld komt uiteindelijk is zo irritant.
Of dat je net lekker in je potje zit, en het hele spel zomaar freezed
Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederlandquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb trouwens antwoord van EA gehad. Ze kunnen inderdaad zien dat er een probleem is met het spel. Helaas kunnen ze geen ondersteuning voor het spel aanbieden en ook niet garanderen dat het daadwerkelijk werkt.![]()
Desondanks raden ze me wel aan de prullenbak leeg te maken.
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederland
Als jij hebt ingestemd met hun terms & conditions wel ja.quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.
Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.
Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
Het was een klacht op de Engelse battlelog website. In het Engels. Waar zou je dan willen dat ik hem neerzet?quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef meneerman het volgende:
Ja een klacht in het Nederlands heeft vast zin
Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...quote:Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.
Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.quote:Op maandag 2 december 2013 16:12 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...
Dat zeker inderdaad. Dice had toch ook al vaker aangegeven dat de deadline gewoon niet haalbaar was?quote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.
Ik vind het juist enorm kut voor DICE. BF4 had niet in oktober uit moeten komen. Beter hadden ze gewacht tot januari of februari waardoor ze langer gebruik hadden kunnen maken van de Q&A fase.
Blame EA on this
quote:
Dit topic weerquote:
Hoezo zou ik dit verzinnen?quote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Dit topic weer![]()
Alsof het echt is
Inb4: als het echt echt is, dan heeft ts zwaar tijd te veel
Je weet dat EA slecht is, dan torrent je die shit toch lekker? Voel je je schuldig, of wil je het toch kopen, dan doe je dat lekker achteraf, als alle kinderziektes eruit zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dit verzinnen?
Hoezo is het gek te willen gamen?
Want dat kan natuurlijk met een online gamequote:
Als genoeg mensen torrenten komen vanzelf servers voor die torrents ja.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Want dat kan natuurlijk met een online game![]()
Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werkenquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.
Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!
Er zijn zat bekende online games die op private servers draaien. Of dat net zo leuk is als the real thing is een andere vraag. meestal niet denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Want dat kan natuurlijk met een online game![]()
Die brief was inderdaad niet mijn sterkste punt. Ik heb er ook mijn excuses voor aangeboden. Zie mijn tweede mail.quote:Op maandag 2 december 2013 16:48 schreef very het volgende:
Nog even een deel van de brief gelezen...mijn god wat sneu. Ik "haat er op", ook al roep jij dat niet te doen. TS is 12 ofzo?
En hey...dan koop je toch lekker geen EA games meer
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Roadtrip het volgende:
Ok inb4 taal nazi's, ik heb het niet goed doorgelezen want ik heb er al een uur in gestoken deze mail op te stellen. Maar hier is het nette toch boze masterpiece:Maar er zijn twee dingen die jij beweert die nergens op slaan. Als eerste zijn dit soort problemen tijdens de launch niet onverwachts. Het is eigenlijk ook totaal niet complex. Het is simpelweg genoeg testen en voor fatsoenlijke servers zorgen. Als je 110 euro betaald voor een game mag je dat verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk kan er iemand een fout gemaakt hebben. Aan de andere kant is het onredelijk dat het een maand duurt om het op te lossen. Bovendien mag je dan compensatie verwachten.
Hoe denk je dat het in de echte wereld gaat? Bij andere normale bedrijven? Daar krijg je via clausules een schade vergoeding wanneer er problemen zijn.
Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.
Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.quote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werken.
En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.quote:Op maandag 2 december 2013 16:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.
Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.
Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.
Boeie...dat wordt vanzelf verholpen.
Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef very het volgende:
[..]
En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.
Dat gejank over een game die soms wat moeilijk doet, en afgaande op je eerste brief in veel gevallen nog door je eigen tekortkomingen.
Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.
[..]
Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.
Daarbij blijft het debiel dat de klantenservice van EA niet kan garanderen dat het product werkt.
Als je een iPad koopt en hij doet het niet, krijg je toch ook ondersteuning?
Als eerste wil ik melden dat dit niet een hardware gerelateerd probleem is. Het is niet een issue aan mijn kant. Het is een probleem in de extreem brakke programmatuur van EA.quote:Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.
lol @ een paar problemenquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.
Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!
omg illurminatiequote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Roadtrip het volgende:
Echt heel vreemd. Ook als ik die man zijn naam zoek in mijn inbox zie ik niks. Heel vreemd.
Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden.quote:
Dat is meer vanwege het feit dat je weer je dagboek update, niet wat je erin zet.quote:Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden.
Lekker duur 0900-nummer?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Roadtrip het volgende:
Kanker he. Het werkt nog niet.
En ik sta inmiddels al 18 minuten in de wacht via de telefoon.
Dat gelukkig niet. Het is een 020 nummer en ik bel voor iets van 3 cent per minuut. Ik heb hem gewoon lekker op de luidspreker op mijn bureau gelegd.quote:
Laat ons meeluisteren via vocaroo danquote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Roadtrip het volgende:
Ze zijn trouwens nu weer overgegaan naar het Sims liedje.
Ik heb het gesprek serieus opgenomen. Dat doe ik altijd bij een telefoongesprek waar ik afspraken maak.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Laat ons meeluisteren via vocaroo dan
Nou nouquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Roadtrip het volgende:
Maar dit keer had ik weer een gele aardige man aan de telefoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |