abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133767672
Series iedereen wordt op een andere manier anaal en zonder glijmiddel verkracht door dit bagger bedrijf. Of je een werknemer bent van de concurrerende bedrijven die ze opkopen en vervolgens iedereen van ontslaan, of een consument die hun producten koopt aangezien geen van hun games geen problemen hadden; je loopt altijd jankend weg.

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een boze brief gestuurd. Letterlijk nog nooit gedaan. Normaal verkrachten bedrijven je niet. Niet haten op die mail. Normaal ben ik niet zo. Ik weet niet of ze er wat aan gaan doen. Wel weet ik dat EA wat min betreft meteen failliet mag. mijn ontspannende game sessie gaat dus, alweer, door technische problemen niet door. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:19:47 #2
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133767748
Ik hoop dat ze terugsturen dat ze de mail eventueel lezen als je 5 euro overmaakt.
pi_133767752
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Loppe op 30-11-2013 06:28:01 ]
pi_133767766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.

Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133767769
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:20 schreef Loppe het volgende:
je moet wel gek zijn indien dit allemaal verzonnen is
Huh? Het is niet verzonnen.
pi_133767773
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:24 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.

Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
Beste Roadtrip,

We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.

gr gr

Bromsnor
pi_133767774
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
pi_133767776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Beste Roadtrip,

We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.

gr gr

Bromsnor
_O-
pi_133767784
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Roadtrip het volgende:
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen! :).
pi_133767798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:27 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen! :).
Die het niet doen :')
pi_133767807
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Eeeh wel hoor?

Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:37:53 #12
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_133767824
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133767838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Eeeh wel hoor?

Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.

En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
pi_133767844
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet :D
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.

Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
pi_133767848
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.

En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor? :).

Omgz EA games kunnen werken :O. I have seen the light.
pi_133767860
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor? :).

Omgz EA games kunnen werken :O. I have seen the light.
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet. :')

Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.

Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
pi_133767866
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet. :')

Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.

Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
pi_133767867
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Groot verschil is wel dat een loslatend wiel jouw veiligheid in geding brengt, een crashend spel niet.
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:52:54 #19
64238 CocaColaLight
pi_133767878
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.

Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133767885
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Maar wat is je battlelog?
pi_133767898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Ik heb meerde videokaart drivers geprobeerd. Punkbuster gaf eerder al proberen. Direct x installeert hij tijdens de installatie.

Mijn battlelog ga ik niet geven. Maar ik heb met geen enkele andere game problemen gehad. Assassins Creed 4 draait als een zonnetje en is nog nooit gecrasht. Eigenlijk geen enkel fatsoenlijk spel.

Maar dat er zoveel stabiliteit updates uitkomen betekent dat ze een probleem erkennen. Jammer dat het alleen maar erger wordt. :')
pi_133767901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:54 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
pi_133767902
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
Stalkergehalte
pi_133767907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:49 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
pi_133767911
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:59 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
Een van vinden? huhwhat?
pi_133767913
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
pi_133767916
Het stomme is, je weet dit al jaren en toch blijf je hun shit kopen. Doe dat dan ook gewoon niet.

Een game met het EA label die download je zo illegaal als het maar kan om te kijken in hoeverre ze het dit keer verneukt hebben.

In geval van online games wacht je minimaal twee maanden tot het spel eindelijk uit de test fase is en kan je hem hopelijk ergens uit de budget bak vissen. Voor minder dan 50% korting moet je die spellen niet eens aan willen raken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133767919
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Een van vinden? huhwhat?
Oh oeps auto correctie. Maar battlefield 4 premium is met 110 een van de duurste spellen die je kan kopen. Toen het werkte de eerste 3 dagen was het ook echt geweldig.
pi_133767922
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh oeps auto correctie. Maar battlefield 4 premium is met 110 een van de duurste spellen die je kan kopen. Toen het werkte de eerste 3 dagen was het ook echt geweldig.
Premium is maar 50 euro tho :).
  zaterdag 30 november 2013 @ 04:01:45 #30
64238 CocaColaLight
pi_133767923
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
In de aanname dat je windows draait kijk daar eens naar :P
pi_133767925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het stomme is, je weet dit al jaren en toch blijf je hun shit kopen. Doe dat dan ook gewoon niet.

Een game met het EA label die download je zo illegaal als het maar kan om te kijken in hoeverre ze het dit keer verneukt hebben.

In geval van online games wacht je minimaal twee maanden tot het spel eindelijk uit de test fase is en kan je hem hopelijk ergens uit de budget bak vissen. Voor minder dan 50% korting moet je die spellen niet eens aan willen raken.
Dat is inderdaad waar. Al ga ik uit principe nooit meer iets van ze kopen.
pi_133767927
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar. Al ga ik uit principe nooit meer iets van ze kopen.
Wat je wss na Simcity ook al zei
pi_133767929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Premium is maar 50 euro tho :).
Met het spel zelf erbij dus 110
pi_133767932
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Met het spel zelf erbij dus 110
Dat zeg je dr nie bij he :)
pi_133767936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

In de aanname dat je windows draait kijk daar eens naar :P
Mijn Windows is in 2 jaar maar 1 keer gecrasht. Dat was ironisch genoeg omdat ik een beta driver moest installeren voor Battlefield 3. :')
pi_133767938
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:03 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Dat zeg je dr nie bij he :)
Jawel: "battlefield 4 premium is met 110"
pi_133767942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wat je wss na Simcity ook al zei
Maxis had in ieder geval nog wat goede street cred ( :') ) waardoor de indruk gewekt werd dat dat wellicht wel een goed spel kon worden.

Van Dice en EA weet je gewoon dat het huilen is met de pet op. Al jaren. Het duurde minstens een half jaar voor BF3 een beetje degelijk werkte (heb ik van horen zeggen, aangezien ik die voor 30 euro uit de budget bak heb gevist).
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133767943
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Jawel: "battlefield 4 premium is met 110"
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?
pi_133767945
Eigenlijk best geinig. Ik herinner me nog dat er met windows xp altijd gedoe was. Maar sinds vista is het geweldig stabiel.
  zaterdag 30 november 2013 @ 04:07:05 #40
64238 CocaColaLight
pi_133767946
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:06 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk best geinig. Ik herinner me nog dat er met windows xp altijd gedoe was. Maar sinds vista is het geweldig stabiel.
Vista daar heb je je probleem waarom je battlefield onderuit gaat :D
pi_133767947
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Want je gaat natuurlijk los premium kopen.

Als je een BMW 5 serie gaat kopen, ga je toch ook niet een BMW, een 5 en een serie kopen? :')
pi_133767952
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:07 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Vista daar heb je je probleem waarom je battlefield onderuit gaat :D
Ik draai nu Windows 8.1. Alleen sinds vista heb ik geen problemen meer.

Serieus kunnen julie niet lezen en alleen maar schreeuwen?
pi_133767953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef VelitoX het volgende:

[..]

zaterdag 30 november 2013 @ 04:11:14 #44
64238 CocaColaLight
pi_133767958
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik draai nu Windows 8.1. Alleen sinds vista heb ik geen problemen meer.

Serieus kunnen julie niet lezen en alleen maar schreeuwen?
Yep schreeuwen kan ik :D
Maar ook ik draai 8.1 en na een avond spelen vanavond met 2 of 3 crashes zou ik toch zeggen dat het aan jouw pc ligt :D
pi_133767968
Wat waren EA titels uit het DOS tijdperk?
pi_133767977
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:11 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Yep schreeuwen kan ik :D
Maar ook ik draai 8.1 en na een avond spelen vanavond met 2 of 3 crashes zou ik toch zeggen dat het aan jouw pc ligt :D
Nee. Voorheen had ik wel minder crashes. Er is iets met die update.

Maar 2 of 3 crashes per keer is toch alsnog bizar veel? Assassins Creed is nog nooit gecrasht bijvoorbeeld.
pi_133767981
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:15 schreef Tamabralski het volgende:
Wat waren EA titels uit het DOS tijdperk?
Wing Commander enzow?
  zaterdag 30 november 2013 @ 04:23:28 #48
64238 CocaColaLight
pi_133767988
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:18 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nee. Voorheen had ik wel minder crashes. Er is iets met die update.

Maar 2 of 3 crashes per keer is toch alsnog bizar veel? Assassins Creed is nog nooit gecrasht bijvoorbeeld.
Bizar veel zou ik het niet willen noemen, het is niet vaak genoeg om me er over op te winden. Je weet dat als je kort na de launch EA games wil spelen dat het vaak mis gaat. En nu al helemaal omdat ze zo nodig voor Call of Duty op de markt wilden zijn.

Als er iets in de update zou zitten wat de crashes zou veroorzaken zou ik daar dan niet ook last van moeten hebben?
pi_133767990
BRB vanavond nog even 2 a 3 banken beroven. Want dat is acceptabel.
pi_133767995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:23 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Bizar veel zou ik het niet willen noemen, het is niet vaak genoeg om me er over op te winden. Je weet dat als je kort na de launch EA games wil spelen dat het vaak mis gaat. En nu al helemaal omdat ze zo nodig voor Call of Duty op de markt wilden zijn.

Als er iets in de update zou zitten wat de crashes zou veroorzaken zou ik daar dan niet ook last van moeten hebben?
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.

En natuurlijk heeft niet iedereen last van dezelfde bugs.

Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
pi_133768000
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dan moeten ze het maar later releaseN of er meer man op zetten.

Welke bugs?
  zaterdag 30 november 2013 @ 04:30:46 #52
64238 CocaColaLight
pi_133768004
quote:

[..]

Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.

Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om maken :D
pi_133768021
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
HAHAHA _O-
Waz met jou!
  zaterdag 30 november 2013 @ 04:51:42 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133768035
helemaal gelezen ( :') )
terechte klacht
pi_133768236
Een brief beginnen met "ik" :')

Verder onterechte klacht. Hier geen problemen met BF4
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 30 november 2013 @ 07:26:43 #56
179075 hugecooll
pi_133768257
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
niks mis mee
pi_133768751
Ben ik nou de enige die dit terecht vindt
Because you know i'm all about that ass
pi_133768782
Dat krijg je ervan als je op pc speelt
pi_133768843
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

niks mis mee
Professioneel wel.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_133768910
Ik geloof er geen reet van. Als al jouw topics kloppen, dan zit er 784 uur in een dag.
pi_133769078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:30 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om maken :D
Tijdens de launch werkte het. En toen er problemen kwamen kon ik mijn geld niet meer terug vragen.

Maar idd. Ik maak me er druk om dat ik 110 heb betaald voor iets dat niet werkt.
pi_133769098
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Verder onterechte klacht. Hier geen problemen met BF4
Het was idd geen nette mail. Zowiezo verhoogt bf4 agressie. Zeker met crashes.

Maar het feit blijft dat er bizar veel mensen zijn die problemen hebben. Hierboven werd ook aangegeven dat het als een zonnetje draait omdat er op een avond maar 3 crashes waren. Dat is gewoon :')
pi_133769248
Als je een brief schrijft met zo veel spelfouten dan zou ik ook niet antwoorden :')
pi_133769273
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:28 schreef Travel. het volgende:
Als je een brief schrijft met zo veel spelfouten dan zou ik ook niet antwoorden :')
Gozer ik was om 3 uur snachts gewoon pissed. Überhaupt verwacht ik geen oplossing.
pi_133769336
Had het bij de brief gelaten. Fok! is je dagboek niet.
pi_133769347
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef hoink581 het volgende:
Had het bij de brief gelaten. Fok! is je dagboek niet.
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.
pi_133769377
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:36 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Maar wel het urinoir voor jouw azijn.
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.
pi_133769449
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581
pi_133769489
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:46 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.
pi_133769500
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.
Ik beledig jou en je gedrag. *O*
pi_133769545
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:50 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik beledig jou en je gedrag. *O*
Dan mag je wel beter je best gaan doen. :N
pi_133769561
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.

Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.

Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.

Wordt ook steeds erger inderdaad.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133769885
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.

Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.

Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.

Settlers V was wel goed _O_
pi_133769934
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:

Het is ook echt, het gaat zo hard achteruit. Ik wil niet vroeger was alles beter klinken, maar vroeger was het spel af zodra je het kocht. En waren ze goedkoper.

Zowiezo moet EA dood. Zonder EA was battlefield 4 er ook gekomen. Iets later maar wel getest.
pi_133770637
Valve games nooit problemen! *O*

If it ain't on steam, it ain't worth my time.

Origin :')

Origin is altijd duurder dan gewoon in de winkel of op webshops. Steam heeft concurerende prijzen. De helft van de tijd werkt origin niet. Steam doet t bijna altijd.

Daily weekend en holyday specials, do i need to say more?

Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_133770719
Je had de bugs wel uit je eigen brief/boekrelease mogen halen. Het zal me niet verbazen als nu de computer van de ontvanger crasht
pi_133770747
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Dehelerambam het volgende:
Je had de bugs wel uit je eigen brief/boekrelease mogen halen. Het zal me niet verbazen als nu de computer van de ontvanger crasht
_O-
pi_133770793
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef switchboy het volgende:
Valve games nooit problemen! *O*

If it ain't on steam, it ain't worth my time.

Origin :')

Origin is altijd duurder dan gewoon in de winkel of op webshops. Steam heeft concurerende prijzen. De helft van de tijd werkt origin niet. Steam doet t bijna altijd.

Daily weekend en holyday specials, do i need to say more?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Origin is ook klachtwaardig. Ze hebben op hun website staan dat er 25 miljoen Origin gebruikers zijn. Dus is iedereen er blij mee. :')

Nee ze verplichten het je te installeren. Dan kan je ook zeggen dat iedereen blij is om dood te gaan. Ik bedoel het gebeurt bij iedereen.
pi_133770882
TS heeft zoveel topics verzonnen, dat als er al een keer één zou kloppen dat niemand hem geloofd.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_133770966
Niemand die jouw mail lees TS, zoveel werk voor precies niets. Haha, er werkt een Fokker bij EA die jou op dit moment keihard zit uit te lachen.
pi_133770979
Lol Premium halen terwijl iedereen wist dat de game fucked up zou worden. Q&A duurde zeker niet langer dan 2 dagen omdat EA BF4 per se voor Ghost wilde uitbrengen.

:')
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:20:24 #82
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_133771005
Dat krijg je als je spunkgargleweewee speelt
pi_133771025
quote:

[..]

Aware?
pi_133771133
Wat een pauper klachtenmail. Helemaal geen structuur :')

Wat is het probleem eigenlijk TS? :)
pi_133771160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
Wat een pauper klachtenmail. Helemaal geen structuur :')

Wat is het probleem eigenlijk TS? :)
Dat het spel ieder 5 minuten crashte.

Oh en dat ik onstabiel was en een tokkie mail schreef.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:36:36 #86
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133771351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:19 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat ze terugsturen dat ze de mail eventueel lezen als je 5 euro overmaakt.
_O-
pi_133772918
I feel you Roadtrip,

Ook bij een van hun andere reeks ''The Sims'' waar er al drie hele grote delen van zijn gekomen loopt het mis bij dat bedrijf, eerst dacht EA dat ze het spel alleen af konden handelen en maken zonder hulp van het officiële bedrijf dat eerst begon met The Sims :') . het spel had heel veel fouten en bugs en zo erge bugs dat je bijvoorbeeld na 5 uur niet kon opslaan en alles gewoon kwijt was. het werd zo erg dat mensen zelf maar modifications ( mods) gingen maken voor het spel die alles schoonhoud en de bugs de deur uithelpt. eindelijk is hun ego nu zo erg gedeukt dat ze weer normaal meewerken met de officiële maker en het spel gaat de goede kant op.

Conclusie: EA heeft een te groot ego dat eerst ingedeukt moet worden, voordat ze proberen om problemen op te lossen. Maar idd wel ondertussen allemaal betaalde DLC uitbrengen.

Daarom download ik the sims 3 ook voordat ze hun spel normaal fixen. bespaard me meer dan 200 euro en ik heb een spel die werkt *O*
Wel je voeten vegen he ?
pi_133773176
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Diablo 3 sowieso. GTA V Online eigenlijk elk spel bij release
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_133773669
Het wordt alleen maar eger. Ik dacht ik ga het vandaag opnieuw proberen.

Nu elke 2 minuten een crash. Als ik uberhaupt kan joinen.
pi_133773987
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef Roadtrip het volgende:
Het wordt alleen maar eger. Ik dacht ik ga het vandaag opnieuw proberen.

Nu elke 2 minuten een crash. Als ik uberhaupt kan joinen.
Maar het kan niet aan je PC liggen?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_133774238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

Maar het kan niet aan je PC liggen?
Nee. ..
pi_133774926
TS is gequickscoped door een 12 jarige en gaat daarom zeiken bij EA :')
pi_133774978
Ea klachten zijn altijd terechte klachten.
pi_133775027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
TS is gequickscoped door een 12 jarige en gaat daarom zeiken bij EA :')
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crash -O-
pi_133775052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crash -O-
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topics
pi_133775259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topics
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.
pi_133775274
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.
True, ik hoop dat het snel gefixed wordt ^O^
pi_133775644
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:38 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

True, ik hoop dat het snel gefixed wordt ^O^
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen. :')
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:39:46 #99
179075 hugecooll
pi_133779250
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Professioneel wel.
Nah, da's van dat soort "BEGIN IN JE SOLLICITATIEBRIEF NOOIT EEN ZIN MET 'IK'" onzin waardoor je hele zinnen gaat verkrachten om ik maar niet aan het begin te hoeven hebben staan :P
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:40:04 #100
179075 hugecooll
pi_133779257
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen. :')
da's nogal de moeite
pi_133787214
Ok toegegeven de mail was echt extreem tokkie.

Als is het antwoord echt super hilarisch. Ik moest gewoon hardop lachen. Heb ik toch nog wat plezier uit mijn ¤110 euro gehaald. :')

Ik ga niet het hele mailtje plakken, maar het gaat ongeveer zo:

Thank you for contacting EA help

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de EA klantenservice.
Het spijt mij dat u problemen heeft met het spelen van Battlefield 4.
Mijn naam is *knip* en ik wil u graag helpen dit probleem op te lossen.

(Wanneer zeg je in een mail "mijn naam is"? Ga dan full-retard en zeg "u spreekt met")

Bedankt voor u zeer uitgeweide mail over onze service.
(Dat is een mooie manier van verwoorden. Vooral de "u zeer gewardeerde")

En het gaat maar door. Bizar veel spelfouten (ik ben slecht in spelling maar zelfs mij valt dit op) bijvoorbeeld. Of een instructie voor Windows Vista en Windows 7, terwijl het volgens EA belangrijk was dat we op Windows 8.1 speelden.

Echt ik zit te twijfelen of ik uberhaupt ga antwoorden. Ik bedoel het is niet alsof er een normaal mens aan de andere kant zit.

Het is de slechtste klantenservice die ik ooit heb gehad. Passend bij het slechtste bedrijf uit Amerika.
pi_133787345
God weet je eigenlijk wordt ik er gewoon agressief van. Het is net alsof ze gewoon expres trollen.
pi_133787392
Ik neem dus aan dat het nog niet de moeite is om daar geld aan te besteden?
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:37:50 #104
395200 deadprez
One more rail
pi_133787402
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
God weet je eigenlijk wordt ik er gewoon agressief van. Het is net alsof ze gewoon expres trollen.
Net zoals jij hier doet bedoel je?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133787441
Sowieso zou je moeten wachten met het kopen van games totdat je leest dat de boel gefixed is en je frustratieloos kunt gaan gamen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_133787452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
terugtrollen schrijf een brief terug met google vertaler netzoals hun vast hebben gedaan *O*
Wel je voeten vegen he ?
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:39:13 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_133787465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso zou je moeten wachten met het kopen van games totdat je leest dat de boel gefixed is en je frustratieloos kunt gaan gamen.
Dit inderdaad. Zelfde als al die mensen die meteen de ps4 gekocht hebben en hem alsnog niet kunnen gebruiken door allerlei gare fouten.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133787614
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik neem dus aan dat het nog niet de moeite is om daar geld aan te besteden?
Ze kopen zoveel grote game developers op dat je wel moet. Het is als aids in de jaren 80. Het verspreid als een dodelijke infectie. Toch ga je ook niet stoppen met neuken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Aiciu het volgende:
Bij Dragon Age duurde dat twee maanden. Bij Battlefield 3 drie maanden. En bij Sim City een half jaar.
pi_133787644
Zal ik ook zeggen dat ik het taalgebruik onacceptabel vind?
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:45:58 #110
395200 deadprez
One more rail
pi_133787666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
Kun je doen, ik denk alleen niet dat ze dan nog moeite voor je gaan doen.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:47:52 #111
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133787722
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
Ken je het spreekwoord over honing en azijn?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133787746
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef deadprez het volgende:

[..]

Kun je doen, ik denk alleen niet dat ze dan nog moeite voor je gaan doen.
True story. Ik heb echter schijt aan die technische support.

Ik bedoel het is zijn known problems op de EA website. En ze hebben elke dag een nieuw persbericht over hoe ze het opgelost hebben. En een dag later elke keer excuses maar het is nu wel opgelost. :')

Zowiezo vragen om een nog uitgebreidere omschrijving van mijn probleem. Het voordeel is dat ik al 20 filmpjes op youtube heb gevonden van exact dezelfde problemen. Oh en een foto op de EA website zelf.
pi_133787762
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ken je het spreekwoord over honing en azijn?
Ken je het spreekwoord fight fire with fire?

Als er een probleem is waar duizenden mensen last van hebben, waarom kunnen ze het bij mij dan ineens oplossen?
  Eindredactie Games zaterdag 30 november 2013 @ 22:49:52 #114
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_133787782
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:49:56 #115
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133787787
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ken je het spreekwoord fight fire with fire?

Dat spreekwoord ken ik en werkt alleen als jij in een zelfde machtspositie zit.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:50:00 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_133787792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

True story. Ik heb echter schijt aan die technische support.

Ik bedoel het is zijn known problems op de EA website. En ze hebben elke dag een nieuw persbericht over hoe ze het opgelost hebben. En een dag later elke keer excuses maar het is nu wel opgelost. :')

Zowiezo vragen om een nog uitgebreidere omschrijving van mijn probleem. Het voordeel is dat ik al 20 filmpjes op youtube heb gevonden van exact dezelfde problemen. Oh en een foto op de EA website zelf.
EA is sowieso een kutbedrijf, kijk maar naar al het gedoe rondom SimCity.
Stop the violence
Down with the hate
pi_133787904
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

EA is sowieso een kutbedrijf, kijk maar naar al het gedoe rondom SimCity.
Dat is één van de twee spellen die ik bij ze gekocht heb.

Het is echt zo triest dat ik erom kan lachen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:53:47 #118
395200 deadprez
One more rail
pi_133787950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat is één van de twee spellen die ik bij ze gekocht heb.

Het is echt zo triest dat ik erom kan lachen.
Ik heb het zelf niet gekocht en heb daar ook totaal geen spijt van als ik hoor wat voor aidsspel het is. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_133788124
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb het zelf niet gekocht en heb daar ook totaal geen spijt van als ik hoor wat voor aidsspel het is. :')
Inderdaad. Ik had er meer plezier van gehad mijn kont af te geven met de ¤80 die het me kostte.
pi_133788542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik had er meer plezier van gehad mijn kont af te geven met de ¤80 die het me kostte.
Wat doe je nu moeilijk over 80 euro, dat zijn 4 royale taxifooien in jouw geval.
pi_133788622
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wat doe je nu moeilijk over 80 euro, dat zijn 4 royale taxifooien in jouw geval.
Aan de andere kant krijg ik er dan ook iets voor terug.

Ze willen trouwens een uitgebreide beschrijving van mijn problemen. Ik heb nu al 15 youtube filmpjes gevonden van precies mijn probleem bij andere gamers.

Trolllololol als ze het uitgebreid willen, mogen ze het uitgebreid krijgen.
pi_133788845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:12 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Aan de andere kant krijg ik er dan ook iets voor terug.

Ze willen trouwens een uitgebreide beschrijving van mijn problemen. Ik heb nu al 15 youtube filmpjes gevonden van precies mijn probleem bij andere gamers.

Trolllololol als ze het uitgebreid willen, mogen ze het uitgebreid krijgen.
Ik vind dat je enorm anaal doet over iets dat jou als vermogend en succesvolle student niet zou hoeven uitmaken. Kost allemaal weer onnodige tijd van je al overvolle schema.
pi_133788950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:32 schreef Roadtrip het volgende:

En het gaat maar door. Bizar veel spelfouten
Wat
pi_133789942
Ok inb4 taal nazi's, ik heb het niet goed doorgelezen want ik heb er al een uur in gestoken deze mail op te stellen. Maar hier is het nette toch boze masterpiece:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133790334
Ik gok dat je bij EA dezelfde reactie krijgt als hier op Fok: "Niet gelezen"
  zondag 1 december 2013 @ 00:11:15 #126
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_133790463
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Beste ontvanger,
dat je zo een brief durft te beginnen :')
zet er dan LS boven.
quote:
Chrome, de op één na mest gebruikte
Kunstmest? :')

quote:
Ook geen nette, informatieve, crashes.
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashes :')

quote:
In mijn vriendenkring is er NIEMAND
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief is :')

quote:
Het meest trieste is dat ik ook Sim City 5 bij jullie heb gekocht. Voor ¤80.
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.

quote:
Een tuf in het gezicht van de gamer.
Mooie vergelijking :') zo'n groene klodder?

quote:
Ik verwacht daarom drie dingen van EA:
Yeah Right! verwachtingen :')

quote:
EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.
En de dingen die je van ze verwacht dan? :')

Wat een zaad brief! duidelijk emotioneel geschreven. Zoek zelf een leven en ga geen game ontwikkelaars lastig vallen met jou crap!
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_133790472
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef hoink581 het volgende:
Ik gok dat je bij EA dezelfde reactie krijgt als hier op Fok: "Niet gelezen"
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.

1 wijze les in het leven is dat je geen problemen met mij moet krijgen. Ik bedoel nu hou ik het braaf bij mailtjes, maar dat kan anders.
pi_133790529
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

zet er dan LS boven.

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.

[..]

[..]

[..]

Wat een zaad brief! duidelijk emotioneel geschreven. Zoek zelf een leven en ga geen game ontwikkelaars lastig vallen met jou crap!
Aller triest :')

Maar inderdaad emotioneel geschreven. Ik heb net een nette re mail gestuurd 2 posts terug.

Aan de andere kant ook gewoon fucking terecht. Een 911 op het hoofdkantoor zou mij dol gelukkig maken. Kanker bedrijf.

Ze kopen ook echt andere bedrijven op, om vervolgens alle werknemers te ontslaan. :r
pi_133790568
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

zet er dan LS boven.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Zowiezo blijft het trouwens beter geschreven dan het antwoord van EA. :')
  zondag 1 december 2013 @ 00:15:35 #130
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_133790575
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zowiezo blijft het trouwens beter geschreven dan het antwoord van EA. :')
al gehad dan? topic terug lezen is zo veel werk :)
  zondag 1 december 2013 @ 00:16:41 #131
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_133790603
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ze kopen ook echt andere bedrijven op, om vervolgens alle werknemers te ontslaan.
lijkt me sterk, en anders kiezen die werknemers daar zelf voor.
Als ze zich beter zouden verdiepen zouden ze meer zekerheid kiezen in plaats van een dik salaris.
  zondag 1 december 2013 @ 00:17:15 #132
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_133790619
Kort samengevat. TS is een sukkel die BF4 voor 60 euro koopt, TS is een sukkel die premium voor 50 euro koopt, en TS is een sukkel die premium koopt wanneer het eigenlijk nog helemaal niet nodig is omdat er toch geen expansions zijn en je alle kleine premium onzin dingen die je prima kunt missen toch wel krijgt wanneer je ooit premium neemt.

Misschien kan je het Battlefield Limited Edition horloge kopen, kan je precies bijhouden hoeveel minuten er tussen de crashes zitten op je krakkemikkige systeem. :D

Als het ene niet werkt ga je toch lekker wat anders doen, jezelf druk maken om iets wat je juist ontspanning zou moeten geven. :') Dan kan je komen met je gelul straks dat het om het principe gaat en zo, maar niemand geeft een neuk om die principes van jou, hier niet en daar niet. _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 1 december 2013 @ 00:18:11 #133
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_133790654
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

1 wijze les in het leven is dat je geen problemen met mij moet krijgen. Ik bedoel nu hou ik het braaf bij mailtjes, maar dat kan anders.
:') grote jongen. :') grote woorden. Wat wil je doen dan? De balie medewerkster over d'r balie trekken terwijl ze er niks aan kan doen? Tripje amerika om de aandeelhouders af te schieten? Aanklagen? Die hebben een juridische afdeling zitten waar je van in je broek schijt. Neem je verlies en wees voortaan niet zo dom.
pi_133790752
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

lijkt me sterk, en anders kiezen die werknemers daar zelf voor.
Als ze zich beter zouden verdiepen zouden ze meer zekerheid kiezen in plaats van een dik salaris.
Op welke manier kies je er zelf voor als je bedrijf een hostile takeover krijgt?
  zondag 1 december 2013 @ 00:22:51 #135
179075 hugecooll
pi_133790796
het tweede mailtje is al beter, maar ik vraag me af of en hoe ze gaan helpen
pi_133790961
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef hugecooll het volgende:
het tweede mailtje is al beter, maar ik vraag me af of en hoe ze gaan helpen
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als de oplossing simpel was hadden ze hem al uitgevoerd toch?
pi_133792340
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Succes :')

Maar TS, als je niet tevreden bent met de producten en diensten van een bedrijf, weet je wat je dan het beste kan doen? Hun producten niet meer aanschaffen.
pi_133792715
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Succes :')

Maar TS, als je niet tevreden bent met de producten en diensten van een bedrijf, weet je wat je dan het beste kan doen? Hun producten niet meer aanschaffen.
Het irritante is dat EA een te groot bedrijf aan het worden is met vieze acties en eindeloze hostile takovers.

Stel je voor Apple zou Sony, HTC, LG en Nokia opkopen. Dat zou toch een enorme naaistreek zijn?

EA het precies hetzelfde.
pi_133792796
Zowiezo is battlefield gewoon een goede titel... Alleen door een kutbedrijf. Als Dice er nu alleen aan werkte...
pi_133792799
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:33 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het irritante is dat EA een te groot bedrijf aan het worden is met vieze acties en eindeloze hostile takovers.

Stel je voor Apple zou Sony, HTC, LG en Nokia opkopen. Dat zou toch een enorme naaistreek zijn?

EA het precies hetzelfde.
Ga jezelf snijden dikke kankernerd.
pi_133793476
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Ga jezelf snijden dikke kankernerd.
Waarvoor is dat nou weer nodig...
pi_133793518
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Alhoewel die opmerking wat over het randje is, deel ik toch wel zijn mening.
pi_133793709
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef Trebo het volgende:

[..]

Alhoewel die opmerking wat over het randje is, deel ik toch wel zijn mening.
Misschien moet iemand jou over het randje duwen.
pi_133793724
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Misschien moet iemand jou over het randje duwen.
pi_133793758
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 02:16 schreef Trebo het volgende:

[..]

~O>
pi_133793770
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh, nu gaat meneer opeens janken :'). Vuil joch dat je bent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
pi_133793785
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 02:18 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Oh, nu gaat meneer opeens janken :'). Vuil joch dat je bent.

[..]

Daar was aanleiding voor.
pi_133793802
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:19 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Daar was aanleiding voor.
Voor jouw zelfmoord ook.
pi_133793867
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 02:20 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Voor jouw zelfmoord ook.

Je hebt geluk dat we hier veilig achter onze computertjes zitten. Maar in het echte leven moet je niet met mij dollen.

Ruzie met mij maken is je eigen doodvonnis tekenen. Ik speel hard, vies, onverwachts en met een lange adem. In mijn hele leven heeft nog nooit iemand een conflict met mij gewonnen. Fysiek, verbaal, prive, professioneel; ik vecht totdat de ander in foetushouding op de grond ligt. *O*
pi_133798108
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Ruzie met mij maken is je eigen doodvonnis tekenen. Ik speel hard, vies, onverwachts en met een lange adem. In mijn hele leven heeft nog nooit iemand een conflict met mij gewonnen. Fysiek, verbaal, prive, professioneel; ik vecht totdat de ander in foetushouding op de grond ligt. *O*
Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.
pi_133801186
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.
Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijg ;)
pi_133806563
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijg ;)
Van zelfde zelfingenomen faalhazen als vogeltjesdans en wenfer2 zeker.

Maar gezien je dm's niet openbaar mag maken is het weer makkelijk stoefen.
pi_133806651
Vooral dat moment voor een potje dat het spel maar door blijft laden, maar er niks in beeld komt uiteindelijk is zo irritant.
Of dat je net lekker in je potje zit, en het hele spel zomaar freezed :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_133811689
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vooral dat moment voor een potje dat het spel maar door blijft laden, maar er niks in beeld komt uiteindelijk is zo irritant.
Of dat je net lekker in je potje zit, en het hele spel zomaar freezed :')
Zo herkenbaar. En alt f4 ofzo doet het natuurlijk ook niet meer.

En dat freezen heeft ook iedereen last van. Echt wat een bagger bedrijf...
pi_133844849
Ik heb trouwens antwoord van EA gehad. Ze kunnen inderdaad zien dat er een probleem is met het spel. Helaas kunnen ze geen ondersteuning voor het spel aanbieden en ook niet garanderen dat het daadwerkelijk werkt. :(

Desondanks raden ze me wel aan de prullenbak leeg te maken. :')
pi_133844937
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb trouwens antwoord van EA gehad. Ze kunnen inderdaad zien dat er een probleem is met het spel. Helaas kunnen ze geen ondersteuning voor het spel aanbieden en ook niet garanderen dat het daadwerkelijk werkt. :(

Desondanks raden ze me wel aan de prullenbak leeg te maken. :')
Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederland :')
pi_133844992
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederland :')
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.

Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
pi_133845001
Ja een klacht in het Nederlands heeft vast zin :')
Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Puik topic.
pi_133845010
Ja een klacht heeft vast zin :')
Puik topic.
pi_133845015
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.

Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
Als jij hebt ingestemd met hun terms & conditions wel ja. :')
pi_133845017
Ja een klacht :')
Puik topic.
pi_133845021
Roadtrip :')
Puik topic.
pi_133845025
TS :')
Puik topic.
pi_133845077
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.
pi_133845114
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef meneerman het volgende:
Ja een klacht in het Nederlands heeft vast zin :')
Het was een klacht op de Engelse battlelog website. In het Engels. Waar zou je dan willen dat ik hem neerzet?
pi_133845130
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.
Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...
pi_133845341
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:12 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...
Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.

Ik vind het juist enorm kut voor DICE. BF4 had niet in oktober uit moeten komen. Beter hadden ze gewacht tot januari of februari waardoor ze langer gebruik hadden kunnen maken van de Q&A fase.

Blame EA on this :')
pi_133845451
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.

Ik vind het juist enorm kut voor DICE. BF4 had niet in oktober uit moeten komen. Beter hadden ze gewacht tot januari of februari waardoor ze langer gebruik hadden kunnen maken van de Q&A fase.

Blame EA on this :')
Dat zeker inderdaad. Dice had toch ook al vaker aangegeven dat de deadline gewoon niet haalbaar was?

EA is echt een enorm gierig kut bedrijf. Ook gewoon de brutaliteit om te mailen dat ze niet kunnen garanderen dat hun product werkt.

EA gaat omvallen. Ze makken ook bizar weinig winst.
pi_133845477
quote:
Roadtrip :')
quote:
TS :')
Dit topic weer :')

Alsof het echt is :')

Inb4: als het echt echt is, dan heeft ts zwaar tijd te veel :')
pi_133845513
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

[..]

Dit topic weer :')

Alsof het echt is :')

Inb4: als het echt echt is, dan heeft ts zwaar tijd te veel :')
Hoezo zou ik dit verzinnen?
Hoezo is het gek te willen gamen?
pi_133845597
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Hoezo zou ik dit verzinnen?
Hoezo is het gek te willen gamen?
Je weet dat EA slecht is, dan torrent je die shit toch lekker? Voel je je schuldig, of wil je het toch kopen, dan doe je dat lekker achteraf, als alle kinderziektes eruit zijn.
pi_133845763
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
torrent je die shit toch lekker?
Want dat kan natuurlijk met een online game :')
pi_133845856
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als genoeg mensen torrenten komen vanzelf servers voor die torrents ja.
pi_133845865
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.

Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 02-12-2013 16:42:59 ]
People assume too much.
  maandag 2 december 2013 @ 16:42:03 #175
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133846192
EA games op de eerste dag kopen. :')

Sommige mensen verdienen het om een hamster in hun poeperd te krijgen. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133846415
Nog even een deel van de brief gelezen...mijn god wat sneu. Ik "haat er op", ook al roep jij dat niet te doen. TS is 12 ofzo?

En hey...dan koop je toch lekker geen EA games meer :')
People assume too much.
pi_133846637
Ik vond FIFA 2005 erg leuk. Werkte ook prima. Daarna geloof ik nooit meer iets van EA gekocht voornamelijk omdat ik met aan paar titels van Blizzard en Rockstar al meer dan genoeg had.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_133846641
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.

Serieus...zo'n brief ;')
Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werken :').
pi_133846680
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Er zijn zat bekende online games die op private servers draaien. Of dat net zo leuk is als the real thing is een andere vraag. meestal niet denk ik.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_133846704
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:48 schreef very het volgende:
Nog even een deel van de brief gelezen...mijn god wat sneu. Ik "haat er op", ook al roep jij dat niet te doen. TS is 12 ofzo?

En hey...dan koop je toch lekker geen EA games meer :')
Die brief was inderdaad niet mijn sterkste punt. Ik heb er ook mijn excuses voor aangeboden. Zie mijn tweede mail.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Roadtrip het volgende:
Ok inb4 taal nazi's, ik heb het niet goed doorgelezen want ik heb er al een uur in gestoken deze mail op te stellen. Maar hier is het nette toch boze masterpiece:

SPOILER
Maar er zijn twee dingen die jij beweert die nergens op slaan. Als eerste zijn dit soort problemen tijdens de launch niet onverwachts. Het is eigenlijk ook totaal niet complex. Het is simpelweg genoeg testen en voor fatsoenlijke servers zorgen. Als je 110 euro betaald voor een game mag je dat verwachten.

En natuurlijk kan er iemand een fout gemaakt hebben. Aan de andere kant is het onredelijk dat het een maand duurt om het op te lossen. Bovendien mag je dan compensatie verwachten.

Hoe denk je dat het in de echte wereld gaat? Bij andere normale bedrijven? Daar krijg je via clausules een schade vergoeding wanneer er problemen zijn.

Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.

Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.
pi_133846739
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef kipknots het volgende:

[..]

Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werken :').
Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.
Boeie...dat wordt vanzelf verholpen.
People assume too much.
pi_133846783
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.

Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.
En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.

Dat gejank over een game die soms wat moeilijk doet, en afgaande op je eerste brief in veel gevallen nog door je eigen tekortkomingen.

[ Bericht 11% gewijzigd door very op 02-12-2013 17:06:27 ]
People assume too much.
pi_133847894
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef very het volgende:

[..]

Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.
Boeie...dat wordt vanzelf verholpen.
Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef very het volgende:

[..]

En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.

Dat gejank over een game die soms wat moeilijk doet, en afgaande op je eerste brief in veel gevallen nog door je eigen tekortkomingen.
Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.

Daarbij blijft het debiel dat de klantenservice van EA niet kan garanderen dat het product werkt.

Als je een iPad koopt en hij doet het niet, krijg je toch ook ondersteuning?
pi_133847977
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.

[..]

Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.

Daarbij blijft het debiel dat de klantenservice van EA niet kan garanderen dat het product werkt.

Als je een iPad koopt en hij doet het niet, krijg je toch ook ondersteuning?
Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.
People assume too much.
pi_133848353
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef very het volgende:

[..]

Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.
Als eerste wil ik melden dat dit niet een hardware gerelateerd probleem is. Het is niet een issue aan mijn kant. Het is een probleem in de extreem brakke programmatuur van EA.

Inderdaad werken een paar developers aan het oplossen van de technische problemen. Na een maand worden de problemen echter steeds erger. Niet alleen voor mij, maar ook voor de minimaal 1000 andere personen naar wie ik gerefereerd heb in mijn eerdere post.

EA maakt duidelijk fouten in deze situatie. Als eerste hebben ze de testfase extreem afgeroffeld. Ten tweede werken ze harder aan het uitbrengen van nieuwe DLC als aan het oplossen van de technische problemen. Ten derde behandelen ze ons klanten verkeerd.

EA had het totaal anders aan kunnen pakken. Ik werk persoonlijk voor de klantenservice van een groot ICT bedrijf en ik was meteen ontslagen als ik zo met klanten om zou gaan.

Als eerste zou ik met een echt persoon willen praten. Een persoon uit Nederland. Geen Google Translate van een script uit India.

Het eerste wat deze echte persoon hoort te doen is het aanbieden van excuses. Dit maakt voor mij als gebruiker al een enorm verschil. Hiermee erkennen ze mijn probleem. Simpelweg zeggen dat het jammer voor me is, maar dat hun producten niet hoeven te werken is onacceptabel.

Vervolgens horen ze mij voor mijn ongemak te kunnen compenseren. Het product wat ze mij verkocht hebben is simpelweg defect. Als ze het niet kunnen repareren dienen ze op een andere manier te compenseren. Een gedeelte van mijn aankoopbedrag terug, een waardebon, perks; manieren om de gedane schade recht te zetten. Een product van ¤110 verkopen en claimen er niemand verantwoordelijk is voor problemen is geen oplossing.

Op mijn werk zijn we voor zowel grote bedrijven als normale consumenten 24/7/365 bereikbaar. Het is bijzonder wanneer een klant meer dan 2 dagen moet wachten op een oplossing. En elke klant die belt, zelfs wanneer ze een onterechte klacht hebben krijgt bloemen thuisgestuurd. Omdat het zo hoort.

In de afgelopen twee jaar was er trouwens drie keer een bug door een fout van ons. We hadden niet uitgebreid genoeg getest. Hier werd iedereen financieel voor gecompenseerd.

Zo kan het ook. En het zijn goedkopere producten. :Y Ook software trouwens.
pi_133848832
Het is ook echt gewoon we kunnen niet garanderen dat het spel werkt. We gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. We sluiten nu uw case.
pi_133849139
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!

Serieus...zo'n brief ;')
lol @ een paar problemen :') Ze hebben de game nooit mogen uitbrengen.

Dice heeft de kennis en vaardigheden om een goed product op de markt te zetten en hierin hebben ze gefaald. Dit komt door allemaal door EA.
pi_133852405
Bizar. De mail waar EA zei geen ondersteuning te bieden is plots uit mijn inbox verdwenen.

Zonder grapjes. Ik kon hem niet meer vinden op gmail.com. Dus ik ga naar mijn samsung e-mail inbox. Daar staat hij. Ik klik erop en hij is ineens weg.

Dus ik naar dat android multitasking scherm en ik zie hem staan in het miniatuur van gmail. Ik klik erop en hij verdwijnt en ik krijg alleen mijn inbox te zien.

Hij staat ook niet in mijn junk of prullenbak.
pi_133852463
Er staat ook echt dat 1 december het laatste bericht was. Klik ik erop zie ik alleen een bericht van 30 november.
pi_133852512
Echt heel vreemd. Ook als ik die man zijn naam zoek in mijn inbox zie ik niks. Heel vreemd.
pi_133852542
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Roadtrip het volgende:
Echt heel vreemd. Ook als ik die man zijn naam zoek in mijn inbox zie ik niks. Heel vreemd.
omg illurminatie

pi_133853475
Wauw ik ben gaan bellen en heb gewoon een aardige man aan de telefoon *O*
pi_133856519
En het doet het nog steeds niet. Ik kreeg dit keer een duivelse Belg :') aan de telefoon.

Eigenlijk kunnen alleen mijn fouten opgelost worden. Wanneer mijn internet het niet doet kunnen ze me daarover afzeiken. Wanneer de game het niet doet is er geen oplossing. :r
pi_133856592
Oké, boeiend.
pi_133856673
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef hoink581 het volgende:
Oké, boeiend.
Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden. :Y
pi_133856884
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden. :Y
Dat is meer vanwege het feit dat je weer je dagboek update, niet wat je erin zet.
pi_133856900
Is het weer zover? :')
pi_133859848
Ik heb maar een spellen van EA, need for speed, die ik gestopt ben te spelen toen ze porsche challenge uitbrachten. Tevens werd ik toen 12.

Antiklacht: wolfenstein 3D _O_
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:48:34 #199
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133866256
heb te doen met die customer service gast die dat hele muur text zou moeten doorlezen :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133867451
Wat een oogaids die brief, vol met spelfouten en halve zinnen.. als je enigszins serieus genomen wilt worden zul je toch eerst je spelling moeten checken :')
pi_133867583
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:

[..]

omg illurminatie

[ afbeelding ]
HAHAHA _O- _O-
Waz met jou!
pi_133913476
Kanker he. Het werkt nog niet.

En ik sta inmiddels al 18 minuten in de wacht via de telefoon.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:00:05 #203
179075 hugecooll
pi_133913546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Roadtrip het volgende:
Kanker he. Het werkt nog niet.

En ik sta inmiddels al 18 minuten in de wacht via de telefoon.
Lekker duur 0900-nummer? :D
pi_133913637
Ook echt een verschrikkelijk halloween muziekje op de achtergrond.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Lekker duur 0900-nummer? :D
Dat gelukkig niet. Het is een 020 nummer en ik bel voor iets van 3 cent per minuut. Ik heb hem gewoon lekker op de luidspreker op mijn bureau gelegd.

Ze zijn trouwens inmiddels over gegaan op een chinees honkey ponkey shanghai liedje.

Maar ja het is in ieder geval beter dan dit nummer:

Voor de klachtenafhandeling van de KPN :')
pi_133913646
Ze zijn trouwens nu weer overgegaan naar het Sims liedje.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:03:58 #206
179075 hugecooll
pi_133913676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Roadtrip het volgende:
Ze zijn trouwens nu weer overgegaan naar het Sims liedje.
Laat ons meeluisteren via vocaroo dan
pi_133914742
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Laat ons meeluisteren via vocaroo dan
Ik heb het gesprek serieus opgenomen. Dat doe ik altijd bij een telefoongesprek waar ik afspraken maak.

Maar dit keer had ik weer een gele aardige man aan de telefoon. Ik moet nog een paar stappen uitvoeren en als dat niet werkt escaleren we het.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:37:52 #208
179075 hugecooll
pi_133914769
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Roadtrip het volgende:
Maar dit keer had ik weer een gele aardige man aan de telefoon
Nou nou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: