SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Huh? Het is niet verzonnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:20 schreef Loppe het volgende:
je moet wel gek zijn indien dit allemaal verzonnen is
Beste Roadtrip,quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Eigenlijk is een poederbrief gewoon wat nodig is. Of een bom. Of een vliegtuig in hun hoofdkantoor.
Maar het is idd een debiel agressieve mail. Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft ook gewoon dood.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beste Roadtrip,
We hebben je IP adres getracked en sturen vannacht nog een ME team op je af.
gr gr
Bromsnor
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef Roadtrip het volgende:
Het is gewoon, ik betaal 200 euro en krijg er niks voor terug.
Die het niet doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wel hoor, een digitale licentie om wat spelletjes te mogen spelen!.
Eeeh wel hoor?quote:
Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doetquote:
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeh wel hoor?
Overigens heb je voor Simcity ook gewoon een gamelicentie er gratis bij gekregen als compensatie.
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat is je battlelog naam? Dan kunnen we zien hoe "erg" je spel het niet doet
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lees die mail ff. Elke 5 minuten crashen is niet normaal.
En die sim city games waren oude bagger. Veel van welke ik al had uitgespeeld.
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ha! al uitgespeeld? Waren ook EA games hoor?.
Omgz EA games kunnen werken. I have seen the light.
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.![]()
Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.
Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Groot verschil is wel dat een loslatend wiel jouw veiligheid in geding brengt, een crashend spel niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ironische is dat dat torrents waren. Alle spellen die ik illegaal download werken zonder problemen. Alle spellen die ik koop doen het niet.![]()
Maar dat veranderd het feit niet dat een product niet elke 5 minuten moet crashen.
Stel je voor er viel elke 5 minuten een wiel van jouw auto af. Dat zou jou ook niet blij maken.
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het gaat steeds minder goed. Tijdens de launch ben ik tot level 4 gekomen. Nu zit ik op level 5.
Maar je kan niet beargumenteren dat elke 5 minuten een crash geen probleem is. Ik ben ook niet de enige. Het internet staat vol met klachten.
Ik heb meerde videokaart drivers geprobeerd. Punkbuster gaf eerder al proberen. Direct x installeert hij tijdens de installatie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat het geen probleem zou zijn zie je mij ook nergens melden. Nu bestaat er ook nog de mogelijkheid dat het ook eens aan jouw pc zou kunnen liggen. Je punkbuster, videokaart driver, je directx en ga zo maar door. Maar wat is je battlelog?
Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?quote:
Stalkergehaltequote:Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zowiezo waarom is mijn battlelog relevant?
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah als die auto een barrel uit de jaren 30 is....
Een van vinden? huhwhat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
In deze vergelijking zou de auto een bugatti veyron zijn. Een van vinden duurste die je kan kopen.
Oh oeps auto correctie. Maar battlefield 4 premium is met 110 een van de duurste spellen die je kan kopen. Toen het werkte de eerste 3 dagen was het ook echt geweldig.quote:
Premium is maar 50 euro thoquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh oeps auto correctie. Maar battlefield 4 premium is met 110 een van de duurste spellen die je kan kopen. Toen het werkte de eerste 3 dagen was het ook echt geweldig.
In de aanname dat je windows draait kijk daar eens naarquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
Dat is inderdaad waar. Al ga ik uit principe nooit meer iets van ze kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het stomme is, je weet dit al jaren en toch blijf je hun shit kopen. Doe dat dan ook gewoon niet.
Een game met het EA label die download je zo illegaal als het maar kan om te kijken in hoeverre ze het dit keer verneukt hebben.
In geval van online games wacht je minimaal twee maanden tot het spel eindelijk uit de test fase is en kan je hem hopelijk ergens uit de budget bak vissen. Voor minder dan 50% korting moet je die spellen niet eens aan willen raken.
Wat je wss na Simcity ook al zeiquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Al ga ik uit principe nooit meer iets van ze kopen.
Met het spel zelf erbij dus 110quote:
Dat zeg je dr nie bij hequote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Met het spel zelf erbij dus 110
Mijn Windows is in 2 jaar maar 1 keer gecrasht. Dat was ironisch genoeg omdat ik een beta driver moest installeren voor Battlefield 3.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
In de aanname dat je windows draait kijk daar eens naar
Jawel: "battlefield 4 premium is met 110"quote:
Maxis had in ieder geval nog wat goede street cred (quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat je wss na Simcity ook al zei
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jawel: "battlefield 4 premium is met 110"
Vista daar heb je je probleem waarom je battlefield onderuit gaatquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:06 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk best geinig. Ik herinner me nog dat er met windows xp altijd gedoe was. Maar sinds vista is het geweldig stabiel.
Want je gaat natuurlijk los premium kopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?
Ik draai nu Windows 8.1. Alleen sinds vista heb ik geen problemen meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Vista daar heb je je probleem waarom je battlefield onderuit gaat
quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet ik nou compenseren voor jouw slechte formuleren van zinnen?
Yep schreeuwen kan ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik draai nu Windows 8.1. Alleen sinds vista heb ik geen problemen meer.
Serieus kunnen julie niet lezen en alleen maar schreeuwen?
Nee. Voorheen had ik wel minder crashes. Er is iets met die update.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yep schreeuwen kan ik![]()
Maar ook ik draai 8.1 en na een avond spelen vanavond met 2 of 3 crashes zou ik toch zeggen dat het aan jouw pc ligt
Wing Commander enzow?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:15 schreef Tamabralski het volgende:
Wat waren EA titels uit het DOS tijdperk?
Bizar veel zou ik het niet willen noemen, het is niet vaak genoeg om me er over op te winden. Je weet dat als je kort na de launch EA games wil spelen dat het vaak mis gaat. En nu al helemaal omdat ze zo nodig voor Call of Duty op de markt wilden zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Voorheen had ik wel minder crashes. Er is iets met die update.
Maar 2 of 3 crashes per keer is toch alsnog bizar veel? Assassins Creed is nog nooit gecrasht bijvoorbeeld.
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Bizar veel zou ik het niet willen noemen, het is niet vaak genoeg om me er over op te winden. Je weet dat als je kort na de launch EA games wil spelen dat het vaak mis gaat. En nu al helemaal omdat ze zo nodig voor Call of Duty op de markt wilden zijn.
Als er iets in de update zou zitten wat de crashes zou veroorzaken zou ik daar dan niet ook last van moeten hebben?
Welke bugs?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later releaseN of er meer man op zetten.
En natuurlijk heeft niet iedereen last van dezelfde bugs.
Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.
En natuurlijk heeft niet iedereen last van dezelfde bugs.
Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
HAHAHAquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Professioneel wel.quote:
Tijdens de launch werkte het. En toen er problemen kwamen kon ik mijn geld niet meer terug vragen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om maken
Het was idd geen nette mail. Zowiezo verhoogt bf4 agressie. Zeker met crashes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een brief beginnen met "ik"
Verder onterechte klacht. Hier geen problemen met BF4
Gozer ik was om 3 uur snachts gewoon pissed. Überhaupt verwacht ik geen oplossing.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:28 schreef Travel. het volgende:
Als je een brief schrijft met zo veel spelfouten dan zou ik ook niet antwoorden
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef hoink581 het volgende:
Had het bij de brief gelaten. Fok! is je dagboek niet.
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581
Ik beledig jou en je gedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.
Settlers V was wel goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.
Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.
Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.
Wordt ook steeds erger inderdaad.
Het is ook echt, het gaat zo hard achteruit. Ik wil niet vroeger was alles beter klinken, maar vroeger was het spel af zodra je het kocht. En waren ze goedkoper.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.
Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.
Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.
Wordt ook steeds erger inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |