abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133783160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:53 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Is ook handig, campaign uitspelen (en de 3 eindes doen) unlocked wapens voor mp :).
echt kut vind ik dat ;(
zit de sp steeds met tegenzin te spelen alleen maar omdat ik die wapens wil hebben..
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_133783712
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

echt kut vind ik dat ;(
zit de sp steeds met tegenzin te spelen alleen maar omdat ik die wapens wil hebben..
Ach de SP is maar uurtje of 4-5 lol, je ramt er redelijk snel doorheen gelukkig.
pi_133783740
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ach de SP is maar uurtje of 4-5 lol, je ramt er redelijk snel doorheen gelukkig.
ik dwing mijzelf nu om tenminste elk weekend 1 level te spelen :7
pi_133783783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:59 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik dwing mijzelf nu om tenminste elk weekend 1 level te spelen :7
Vind je het zo erg? damn lol. T kutte is wel dat je het laatste level 3x moet doen :(.
pi_133783879
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Vind je het zo erg? damn lol. T kutte is wel dat je het laatste level 3x moet doen :(.
ja nou ja, ik heb al niet heel veel tijd om te spelen dus ik vind het een beetje weggegooide speeltijd :P
zeker als je ziet dat er ook vrienden/collegas aan het spelen zijn en jij zit de sp te spelen
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:15:34 #31
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_133784328
bijna china rising zeker?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:46:12 #32
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133785581

[ Bericht 49% gewijzigd door Quotidien op 30-11-2013 21:47:01 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_133785695
Ik heb de MTAR *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_133785756
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb de MTAR *O*
Nu pas? *hides :P.
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:05:20 #35
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_133786365
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb de MTAR *O*
Bevalt die? ik ben verslaafd aan de ace 53
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_133786501
Nog nooit een 200% xp boost gekregen, alleen maar 50 en 25 :').
Geen referral hier.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:35:27 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133789375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
197k XP in 1 potje :D.

97 ribbons.
Ik baal al dat ik dit weekend gemist heb :'(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_133791489
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is een volledige week dacht ik.
pi_133791532
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Boeie is nog tot woensdag double xp lol.

edit: Jeej alle wapens vrijgespeeld :P.

[ Bericht 10% gewijzigd door VelitoX op 01-12-2013 01:37:45 ]
pi_133793747
Ik kan helaas geen gebruik maken van die XP boost. Want hij crasht tegenwoordig bij elk schot. -O-

De klantenservice van EA is ook geen positieve ervaring. Een :') ervaring. Net alsof ze het antwoord door Google Translate gehaald hebben.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 1 december 2013 @ 02:22:53 #41
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_133793858
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
Ik kan helaas geen gebruik maken van die XP boost. Want hij crasht tegenwoordig bij elk schot. -O-

De klantenservice van EA is ook geen positieve ervaring. Een :') ervaring. Net alsof ze het antwoord door Google Translate gehaald hebben.
Krijg je antwoord is het nog niet goed. Tevreden ben je ook niet snel zeg maar. :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133793891
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
http://answers.ea.com/t5/(...)/td-p/1845359/page/2

mss helpt post nr 2 je? lijkt op vergelijkbaar probleem.
pi_133793907
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:22 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Krijg je antwoord is het nog niet goed. Tevreden ben je ook niet snel zeg maar. :D
Het was vol met spelfouten. Echt niet normaal. Ik dacht dat mijn mail geschreven was.

Het was ook echt een non-oplossing. Maar ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. En of er op een redelijke termijn een oplossing komt.

Maar het is echt met verre voorsprong het kutste bedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan. Normale bedrijven maken de indruk alsof het ze boeit. EA probeert je gewoon extra DLC te verkopen.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133793950
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef VelitoX het volgende:

[..]

http://answers.ea.com/t5/(...)/td-p/1845359/page/2

mss helpt post nr 2 je? lijkt op vergelijkbaar probleem.
Haha dat probleem heb ik ook een keer gehad. Maar dat was toen inderdaad de oplossing.

Nu helaas niet. Maar het is bizar. Er staan op de Battlelog website honderden mensen met dezelfde "Battlefield 4 has stopped working" crashes. Ook elke 5 minuten of na het schieten. Gewoon precies hetzelfde.

Maar dank je voor de tip!
pi_133793987
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha dat probleem heb ik ook een keer gehad. Maar dat was toen inderdaad de oplossing.

Nu helaas niet. Maar het is bizar. Er staan op de Battlelog website honderden mensen met dezelfde "Battlefield 4 has stopped working" crashes. Ook elke 5 minuten of na het schieten. Gewoon precies hetzelfde.

Maar dank je voor de tip!
Zowieso handig om op Answer HQ te kijken, daar hebben ze tegenwoordig de technical issues forums verstopt (niet meer op battlelog, daar krijg je dus ook geen replies van helpdesk mensjes).
  zondag 1 december 2013 @ 02:28:52 #46
64238 CocaColaLight
pi_133793998
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het was vol met spelfouten. Echt niet normaal. Ik dacht dat mijn mail geschreven was.

Het was ook echt een non-oplossing. Maar ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. En of er op een redelijke termijn een oplossing komt.

Maar het is echt met verre voorsprong het kutste bedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan. Normale bedrijven maken de indruk alsof het ze boeit. EA probeert je gewoon extra DLC te verkopen.
Je komt ietwat verbitterd over, wat verwacht je van ze dat ze je handje vast gaan houden en je naar een oplossing helpen? Of nog beter nog met een krat bier langs komen en persoonlijk je pc komen fixen?

Maar je hebt de fixes die ze aangedragen hebben hun sites allemaal netjes gedaan en het werkt nog niet?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133794023
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Zowieso handig om op Answer HQ te kijken, daar hebben ze tegenwoordig de technical issues forums verstopt (niet meer op battlelog, daar krijg je dus ook geen replies van helpdesk mensjes).
Ja ik zag het inderdaad. Aan de andere kant hebben ze alsnog geen super goede oplossingen.

Het is gewoon buitengewoon irritant dat dit soort dingen voorkomen. Ik leef in een wereld van 24/7/365 tech support. Dan is het gewoon bizar om na een maand nog steeds geen oplossing te hebben.

Hier is trouwens mijn, nog steeds emotioneel geschreven, email:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133794087
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Je komt ietwat verbitterd over, wat verwacht je van ze dat ze je handje vast gaan houden en je naar een oplossing helpen? Of nog beter nog met een krat bier langs komen en persoonlijk je pc komen fixen?

Maar je hebt de fixes die ze aangedragen hebben hun sites allemaal netjes gedaan en het werkt nog niet?
Jep. Ik heb ze zelfs meerdere keren gevolgd in verschillende volgordes. En bij elke update die ze maken wordt het erger.

Ik verwacht inderdaad dat ze alle mankracht erop zetten dit te fixen. Zoals je kan zien in de voorbeelden in mijn volgende post ben ik niet de enige met dit probleem.

Normale bedrijven lossen problemen op. Dell kan je op zondag om 1 uur snachts bellen en de volgende ochtend om 9 uur doet je computer het weer zodat je verder kan werken.

Het is te debiel dat EA geen enkele multiplayer game heeft gemaakt zonder problemen. Zeker als de games 2x zo duur zijn als de concurrentie.

Maar hoe je het went of keert elke 5 minuten een crash is onacceptabel. 3 maanden Sim City niet kunnen spelen was onacceptabel. Vervolgens pas na 6 maanden alle beloofde functionaliteit was onacceptabel. In de tussentijd wel DLC verkopen is onacceptabel.
pi_133794132
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Jep. Ik heb ze zelfs meerdere keren gevolgd in verschillende volgordes. En bij elke update die ze maken wordt het erger.

Ik verwacht inderdaad dat ze alle mankracht erop zetten dit te fixen. Zoals je kan zien in de voorbeelden in mijn volgende post ben ik niet de enige met dit probleem.

Normale bedrijven lossen problemen op. Dell kan je op zondag om 1 uur snachts bellen en de volgende ochtend om 9 uur doet je computer het weer zodat je verder kan werken.

Het is te debiel dat EA geen enkele multiplayer game heeft gemaakt zonder problemen. Zeker als de games 2x zo duur zijn als de concurrentie.

Maar hoe je het went of keert elke 5 minuten een crash is onacceptabel. 3 maanden Sim City niet kunnen spelen was onacceptabel. Vervolgens pas na 6 maanden alle beloofde functionaliteit was onacceptabel. In de tussentijd wel DLC verkopen is onacceptabel.
Het probleem is dat je verwacht dat EA alles fixt, terwijl zij toch echt niet de developers zijn...

P.S. Dell een normaal bedrijf?
  zondag 1 december 2013 @ 02:43:27 #50
64238 CocaColaLight
pi_133794263
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ok ok voor sommige wordt het probleem er niet beter op. Tja helaas pindakaas ze gaan echt niet langs komen bij je om het te fixen. En dat het niet gisteren gefixed is gaat een hoop commentaar opleveren zoals dat van jou. Maar wat schiet je er mee op? Jij verwacht nu daadwerkelijk dat morgen er iemand bij EA er een kop koffie minder om drinkt omdat jij zo'n mail hebt gestuurd?

En bij Dell hebben we het dan over een hardware probleem? Dan gaat zelfs hun dat niet lukken of je hebt bijzonder veel te veel betaald voor je garantie.

Een ding moet ik je wel toekennen trollen ben je goed in :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')