haha, 30.quote:Op zondag 1 december 2013 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De maand waarin ik dit jaar 30 word
Ik ben een ouwe zak
Ouwe kut!quote:
Slaap zacht, prinsesquote:
Darts is geinig, maar als je het serieus gaat nemen weet je dat er iets mis is.quote:Op zondag 1 december 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst nog het WK Darts.
Nu nog een opwarmertje bezig.
Dat is met alles in het leven, JR.quote:Op zondag 1 december 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is geinig, maar als je het serieus gaat nemen weet je dat er iets mis is.
Nou vrouwen mag je soms best serieus nemen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is met alles in het leven, JR.
Dat zou ik niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou vrouwen mag je soms best serieus nemen hoor
Vind het altijd jammer als zangers/zangeressen zo'n volkslied zingen. Zoiets moet je lekker rauw door het volk laten zingen, krijg je die pure emotie.quote:
Net als dat ze bijvoorbeeld een zanger laten komen voor het You'll never walk alone.quote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vind het altijd jammer als zangers/zangeressen zo'n volkslied zingen. Zoiets moet je lekker rauw door het volk laten zingen, krijg je die pure emotie.
Kippenvel.
Dat zeg je om bijna middernachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond wel wil uitgaan
Alleen Lee Towers mag datquote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als dat ze bijvoorbeeld een zanger laten komen voor het You'll never walk alone.
Da's bijna mijn helft.quote:
Ken dat hele mens niet.quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Amy Macdonald trouwens een erg leuke vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |