abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133783416
Zie hier: http://www.geldenrecht.nl(...)jk-voor-hun-kinderen

De directe wettelijke aansprakelijkheid wordt al vanaf 15 jaar minder, maar nog tot 21 jaar hebben de ouders een onderhoudsplicht.
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:55:20 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133783564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Igen het volgende:

De directe wettelijke aansprakelijkheid wordt al vanaf 15 jaar minder, maar nog tot 21 jaar hebben de ouders een onderhoudsplicht.
Yep, en die houdt ook volgens die site dit in:

quote:
Iets anders is de financiële verantwoordelijkheid van ouders voor hun kroost. Deze stopt niet bij het 18de jaar. Artikel 395a boek 1 Burgerlijk Wetboek verplicht ook daarna te blijven bijdragen in de kosten van studie en levensonderhoud. Deze voortgezette onderhoudsplicht duurt tot het 21ste jaar en is opgenomen omdat veel kinderen met 18 jaar nog niet zijn uitgeleerd. Een hbo-opleiding of universitaire studie is niet goedkoop, duurt minimaal vier jaar, bovendien is de tijd die besteed kan worden aan bijbaantjes beperkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:57:06 #128
321876 Cherna
Fuck the System
pi_133783641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Igen het volgende:

Lees ook eens enkele reacties.

Hier een voorbeeld.

E.Reynders, Zaterdag 13 April 2013 12:15

De vragen die Albert op zaterdag 19 januari stelde zijn ongeveer dezelfde problemen waar wij mee zitten. Als grootouders hebben we onze kleinzoon van 20 in huis genomen omdat de nieuwe relatie van Ma en onze kleinzoon niet functioneerde. Gaandeweg zijn we er achter gekomen dat hij enorme schulden heeft gemaakt en er komen brieven van incasso bureau’s e.d. binnen. Als straks de deurwaarder op de stoep staat moeten we die dan verplicht binnen laten?? A.U.B. uw advies
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:58:10 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133783687
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Cherna het volgende:
Wie helpt me. Dan is mijn collega dus aan het liegen als hij de gemaakte schulden van zijn dochter moet betalen. De deurwaarder was bij hem aan de deur want zijn 18 jarige dochter woonde nog thuis.
Tja schiet mij dan maar lek.
Van diezelfde site:

quote:
Mijn meerderjarige thuiswonende zoon heeft bergen schulden. Als de deurwaarder beslag komt leggen, lopen dan ook onze spullen gevaar?

Voor de deurwaarder is het niet zo eenvoudig precies vast te stellen van wie welke spullen zijn. Hij zal zich concentreren op de inboedel van de kamer van uw zoon. Het kan veel misverstanden voorkomen als u de aankoopbonnen van de eigen inventaris kunt laten zien. Dan blijft hij daar af.
Ouders moeten hun kinderen als dat nodig is tot hun 21e jaar onderhouden. Dan denk je aan studie of aanvullend levensonderhoud. Maar ze zijn tot die tijd niet aansprakelijk voor hun schulden
Daarbij is het natuurlijk logisch dat de deurwaarder daar verschijnt waar de schuldenaar woont.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:03:23 #130
321876 Cherna
Fuck the System
pi_133783884
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van diezelfde site:

[..]

Daarbij is het natuurlijk logisch dat de deurwaarder daar verschijnt waar de schuldenaar woont.
Maar betekend dat dan dat ik alles moet laten vastleggen welke mijn bezittingen zijn? Geef mij maar techniek dat is toch iets eenvoudiger dan dit soort zaken. Als je dat leest slaap je niet meer rustig. :)
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:05:58 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133783960
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Cherna het volgende:
Maar betekend dat dan dat ik alles moet laten vastleggen welke mijn bezittingen zijn? Geef mij maar techniek dat is toch iets eenvoudiger dan dit soort zaken. Als je dat leest slaap je niet meer rustig. :)
Als je denkt dat je thuiswonende kind zich wel eens in de financiële nesten kan werken, lijkt me dat geen overbodige luxe.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:21:23 #132
321876 Cherna
Fuck the System
pi_133784564
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je denkt dat je thuiswonende kind zich wel eens in de financiële nesten kan werken, lijkt me dat geen overbodige luxe.
Okies. Het was wel ff off topic. maar het heeft natuurlijk wel verband met het zomaar verstrekken van leningen aan mensen die dat niet aankunnen en daardoor armoede kan ontstaan.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:37:47 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133785228
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Cherna het volgende:

Okies. Het was wel ff off topic. maar het heeft natuurlijk wel verband met het zomaar verstrekken van leningen aan mensen die dat niet aankunnen en daardoor armoede kan ontstaan.
Legitieme kredietverstrekkers letten daar juist erg op.
pi_133786805
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:25 schreef Metro2005 het volgende:
En dan nog, waarom kots je op de maatschappij als de slechtst betaalde werknemers niet kunnen autorijden of een platte tv kunnen betalen, is dat een grondrecht ofzo? Ik had ook maar een simpele 2e hands beeldbuis televisie toen ik zo weinig verdiende.
Je begrijpt mijn punt niet. Er staat ook boven "Wat mag een arme tegenwoordig niet meer".
Mijn punt is dat wanneer mensen aangeven het financieel zwaar te hebben, er onmiddellijk de stokpaardjes als 'op de bank hangen met een pilsje, een shaggie in de bek de hele dag naar hun platte tv kijken' of 'maar wel een auto voor de deur, kinderen in merkkleding en zelf elke week naar de fitness' van stal worden gehaald. Met andere woorden; een arme mag helemaal geen droge draad meer aan zijn lijf hebben voor hij mag zeggen dat hij het zwaar heeft. Dat zonder dat men weet hoe het daar achter de voordeur aan toe gaat. Zoals eerder gezegd kan die auto noodzakelijk zijn voor werk en die merkkleding afdankertjes van anderen.
pi_133787126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn punt niet. Er staat ook boven "Wat mag een arme tegenwoordig niet meer".
Mijn punt is dat wanneer mensen aangeven het financieel zwaar te hebben, er onmiddellijk de stokpaardjes als 'op de bank hangen met een pilsje, een shaggie in de bek de hele dag naar hun platte tv kijken' of 'maar wel een auto voor de deur, kinderen in merkkleding en zelf elke week naar de fitness' van stal worden gehaald. Met andere woorden; een arme mag helemaal geen droge draad meer aan zijn lijf hebben voor hij mag zeggen dat hij het zwaar heeft. Dat zonder dat men weet hoe het daar achter de voordeur aan toe gaat. Zoals eerder gezegd kan die auto noodzakelijk zijn voor werk en die merkkleding afdankertjes van anderen.
Deze moralisering is ook simplistisch om die reden dat de 'rijken der aarde' beslist niet volgens de Bijbelse normen leven. Dat is het hypocriete van teksten als: 'moet je maar minder roken' en dergelijke.

Historie leert ook dat eerst de welvaart en voorzieningen komen en dan pas de normalisering van gedrag (drinken, roken enzovoorts). Het wekt mij geen verbazing dat met het toenemen van armoede (4% in 1980, nu meer dan 10%) en het afpakken van inkomen, dat dan dit gedrag weer wat vaker om de hoek komt kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:39:18 #136
321876 Cherna
Fuck the System
pi_133789496
http://www.binnenlandsbes(...)nissen.9079252.lynkx

Dan weet je wel hoe laat het is. Dan kun je toch wel van armoede spreken. Als je op onderzoek uitgaat dan stop ik liever met zoeken. Je weet niet of dit soort berichten nu relevant zijn en representatief mbt tot armoede.
pi_133790519
Armoede in Nederland....met dank aan...

pi_133795084
Heerlijk trouwens dat iedereen zit te zeiken over hoe de euro een ramp was.

Zelfs als Griekenland helemaal om zou vallen zijn we er alsnog op vooruit gegaan door de euro.

Om deze reden werkt onze democratie niet. Mensen moeten natuurlijk wel over dingen na kunnen denken als ze willen kunnen stemmen.

Misschien een verplichte iq,eq, algemene kennis, en psychiatrische toets voordat je mag stemmen. *O*
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133795093
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 03:49 schreef Roadtrip het volgende:

Zelfs als Griekenland helemaal om zou vallen zijn we er alsnog op vooruit gegaan door de euro.

Om deze reden werkt onze democratie niet. Mensen moeten natuurlijk wel over dingen na kunnen denken als ze willen kunnen stemmen.

Misschien een verplichte iq,eq, algemene kennis, en psychiatrische toets voordat je mag stemmen. *O*
Nouja, de euro heeft voor jou ook niet echt geholpen. Heb je die GoPro nog gekocht terwijl diep in de finaciele sjit zit?
  zondag 1 december 2013 @ 03:53:00 #140
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133795105
quote:

Ik denk dat veel mensen het meer over het EU-beleid hebben dan de euro op zich
pi_133796364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat mensen maar huilie huilie doen bij emo-tv zenders als sbs6 dat ze arm zijn, maar ondertussen wel dingen doen, die bijvoorbeeld ik niet kan betalen en daarom ook niet doe maar wellicht wel zou willen.
Dit wek bij mij en bij meerdere mensen blijkbaar ergernis op.
Ik begon al toen ik klein was dat ik een keer op tv hoorde dat een man huilie huilie deed op tv omdat die geen bloempje meer kon kopen voor zijn vrouw. Mijn ouders reageerde daarop dat zij dat ook nooit kunnen en dat het leven voor hun en mij prima was en wij niks fundamenteels miste. In mijn ogen en die van mijn ouders deed die man gewoon huilie huilie op iets wat luxe was en dat die niet zo moet zeuren en zaniken. Ik vond het echt onbegrijpelijk dat dit zo op TV kwam toen terwijl iedereen wist dat bv in afrika toen een grote droogte was en mensen doodgingen van de honger. It was toen wel jong, dus ik had weinig ervaring hoe de wereld er uitzag.

Steeds vaker zie ik die mensen die dit soort gedrag vertonen.
Niet iedereen is zo en ik geloof direct dat er wel armoede is van mensen die wel letten op geld (hoewel dit echt maar een zeer, zeer beperkte groep is) en bv niet cadeau's kopen voor hun kinderen omdat het zo hoort, terwijl ze amper geld hebben voor voedsel. Maar helaas druipt de media, kranten en de vooroordelen (met een reden) wel van mensen die wel zo omgaan met geld.

Hetzelfde zie ik met schuldsanering. In plaats dat mensen superblij zijn dat ze een 2de kans krijgen en een groot gedeelte van hun schuld wordt kwijtgescholden lopen ze maar te zaniken en zeuren en te huilen dat ze het zo zwaar hebben.... terwijl ze eigenlijk op kosten van de belasting betaler een 2de kans krijgen. Hiermee zeg ik niet dat het niet zwaar is. Ik moet er zelf niet aan denken, en daarom zorg ik er voor dat ik niet in die situatie terecht kom, maar het gaat om het idee dat je dus mensen helpt, waardoor ze een 2de kan krijgen (waar terecht iets tegenover staat als leereffect) en toch maar zaniken en zeuren en huilen.

Het systeem wat wij in NL hebben komt in de rest van de wereld niet vaak voor en daar worden die mensen gewoon aan hun lot over gelaten.

[ Bericht 3% gewijzigd door sjorsie1982 op 01-12-2013 10:10:45 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_133796730
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:37 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dit is onzin. Het kan zijn op het moment van het krijgen of nemen van kinderen alles koek en ei is.
Blijkbaar niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_133796784
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het gaat mij erom dat mensen maar huilie huilie doen bij emo-tv zenders als sbs6 dat ze arm zijn, maar ondertussen wel dingen doen, die bijvoorbeeld ik niet kan betalen en daarom ook niet doe maar wellicht wel zou willen.
Aan de ene kant zijn dat soort programma's informatief (weet je hoe het niet moet) maar aan de andere kant zetten zij wel een heel eenzijdig beeld neer van mensen met financiële problemen. De mensen die voorzichtig zijn met geld uitgeven, die alles doen wat in hun macht ligt om meer inkomsten te vergaren en toch door omstandigheden niet rond kunnen komen laten zij niet zien omdat dat te weinig sensatie oplevert. Persoonlijk denk ik dat de woningmarkt de grootste problemen oplevert. Wie niet in een sociale huurwoning woont en langdurig werkeloos wordt heeft financieel een enorm probleem dat bijna niet op te lossen valt. Geen recht op huursubsidie dus hoge woonlasten, een enorme wachtlijst op zo'n woning. Bij een koopwoning hangt hen daarnaast nog een restschuld boven het hoofd.
Juist mensen met een laag (geworden) inkomen hebben ook maar een kleine of geen financiële buffer en komen zo tegen de muur te staan.
Die mensen zie je niet in die programma's.

Over dat werk zoeken kan ik me ook boos maken. De mensen die zij helpen kunnen door die camera's onmiddellijk een baan krijgen bij Randstad terwijl zij die wel willen en wel de juiste instelling hebben daar in het ronde archief belanden.
pi_133796797
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:26 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Nee? Leg uit.
pi_133797165
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Aan de ene kant zijn dat soort programma's informatief (weet je hoe het niet moet) maar aan de andere kant zetten zij wel een heel eenzijdig beeld neer van mensen met financiële problemen. De mensen die voorzichtig zijn met geld uitgeven, die alles doen wat in hun macht ligt om meer inkomsten te vergaren en toch door omstandigheden niet rond kunnen komen laten zij niet zien omdat dat te weinig sensatie oplevert.
Als je niet kan rondkomen en dat duurt maar lang genoeg dan kom je vanzelf in zo'n programma terecht.
De armoede die jij bedoelt is waarschijnlijk de groep mensen die net aan rond kunnen komen. Maar is dat armoede? Ik vind van niet.
quote:
Persoonlijk denk ik dat de woningmarkt de grootste problemen oplevert. Wie niet in een sociale huurwoning woont en langdurig werkeloos wordt heeft financieel een enorm probleem dat bijna niet op te lossen valt. Geen recht op huursubsidie dus hoge woonlasten, een enorme wachtlijst op zo'n woning. Bij een koopwoning hangt hen daarnaast nog een restschuld boven het hoofd.
Klopt en de groep met een 2de huis. De Schuldvraag even daarbuiten gelaten.
quote:
Juist mensen met een laag (geworden) inkomen hebben ook maar een kleine of geen financiële buffer en komen zo tegen de muur te staan.
Die mensen zie je niet in die programma's.
Omdat die mensen gewoon nog kunnen rondkomen, en als dat maar langere tijd niet zo is, dan komen ze wel in dat soort programma's
quote:
Over dat werk zoeken kan ik me ook boos maken. De mensen die zij helpen kunnen door die camera's onmiddellijk een baan krijgen bij Randstad terwijl zij die wel willen en wel de juiste instelling hebben daar in het ronde archief belanden.
Dat is de macht van televisie. Dat zie je overal terug van bv de belbus in kassa tot radar en dit soort programma's.
Ineens worden alle problemen opgelost en per direct en krijgen ze vaak nog een bloemetje ook. Maar goed, geef de bedrijven eens ongelijk?
Je ziet trouwens niet hoe lang die mensen hun baan behouden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 1 december 2013 @ 11:01:43 #146
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_133797262
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Aan de ene kant zijn dat soort programma's informatief (weet je hoe het niet moet) maar aan de andere kant zetten zij wel een heel eenzijdig beeld neer van mensen met financiële problemen.
Natuurlijk. RTL en SBS brengen entertainment. En hun kijkers krijgen juist een goed gevoel als ze kunnen lachen en neerkijken op anderen. Een programma als 'red mijn vakantie' gaat volgens hetzelfde recept.
Bovendien heeft Bertelsmann (eigenaar RTL) een uitgesproken rechtse agenda.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_133797323
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
De armoede die jij bedoelt is waarschijnlijk de groep mensen die net aan rond kunnen komen. Maar is dat armoede? Ik vind van niet.
Dat zijn de mensen die met heel veel moeite nét de absolute basis rond kunnen krijgen;
- dak boven het hoofd
- minimaal g/w/l
- minimaal aan eten
- zorgverzekering (basis)

Of dat armoede is? Ik denk het wel. 's Winters het huis net vorstvrij hebben is gewoon koud. Maximaal 1 maal per week onder de (lauwe) douche om water en gas te sparen is gewoon erg (te) weinig. Nooit wat extra's bij het eten (een koekje, toetje o.i.d.) gaat je op den duur ook opbreken. Wel je zorgpremie betalen maar geen zorg afnemen omdat je het eigen risico niet kunt opbrengen is imho gewoon pure armoede.
Kleding en spullen slijten.. deze mensen lopen rond met gaten in hun schoenen en rafels aan hun jasmouwen. Zodra er spullen kapot gaan kunnen die niet vervangen worden (wasmachine, fornuis, fiets, tv).

Ja. Ik vind dat armoede. In Nederland zou niemand met gaten in zijn schoenen rond moeten hoeven lopen en zorg hoort gewoon toegankelijk te zijn.
pi_133798023
quote:
Naar mijn idee of mijn mening kan je de beste test doen die er bestaat, als er wat beloofd word en het komt niet hebben die testen ook geen doel denk ik.
  zondag 1 december 2013 @ 12:20:18 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_133798820
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat zijn de mensen die met heel veel moeite nét de absolute basis rond kunnen krijgen;
- dak boven het hoofd
- minimaal g/w/l
- minimaal aan eten
- zorgverzekering (basis)

Of dat armoede is? Ik denk het wel. 's Winters het huis net vorstvrij hebben is gewoon koud. Maximaal 1 maal per week onder de (lauwe) douche om water en gas te sparen is gewoon erg (te) weinig. Nooit wat extra's bij het eten (een koekje, toetje o.i.d.) gaat je op den duur ook opbreken. Wel je zorgpremie betalen maar geen zorg afnemen omdat je het eigen risico niet kunt opbrengen is imho gewoon pure armoede.
Kleding en spullen slijten.. deze mensen lopen rond met gaten in hun schoenen en rafels aan hun jasmouwen. Zodra er spullen kapot gaan kunnen die niet vervangen worden (wasmachine, fornuis, fiets, tv).

Ja. Ik vind dat armoede. In Nederland zou niemand met gaten in zijn schoenen rond moeten hoeven lopen en zorg hoort gewoon toegankelijk te zijn.
En hoe groot is die groep die dit werkelijk overkomt denk je? Dit hoeft niet te gebeuren als je gewoon normaal met je geld omgaat (tenzij je gewoon echt erg pech hebt gehad, scheiding, onverwachts zwanger etc) , zelfs niet in de bijstand. Natuurlijk moet je dan elke cent omdraaien maar zo extreem als jij het stelt hoeft echt niet en ja ik ken mensen in de bijstand en die hebben het nog niet zo slecht als jij het hier stelt. Als je het minimumloon of hoger verdient hoef je het echt niet slecht te hebben maar je moet wel je prioriteiten goed hebben staan. Zoals ik hierboven al zei heb ik zelf ook jarenlang van het minimumloon geleefd en dat ging prima, zelfs met een koophuis en een auto voor de deur maarja dan had ik géén platte tv of duur mobieltje of dure abbonnementen en moest ik inderdaad letten op het energieverbruik maar tenzij je 21-22 graden in huis in de winter 'vorstvrij' noemt en elke dag 10 minuten douchen schraal vindt viel het met dat afzien ook wel mee.

Nee nogmaals: relatief arm in NL: Jazeker, echt arm in NL? absoluut niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_133798991
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En hoe groot is die groep die dit werkelijk overkomt denk je? Dit hoeft niet te gebeuren als je gewoon normaal met je geld omgaat (tenzij je gewoon echt erg pech hebt gehad, scheiding, onverwachts zwanger etc) , zelfs niet in de bijstand. Natuurlijk moet je dan elke cent omdraaien maar zo extreem als jij het stelt hoeft echt niet en ja ik ken mensen in de bijstand en die hebben het nog niet zo slecht als jij het hier stelt. Als je het minimumloon of hoger verdient hoef je het echt niet slecht te hebben maar je moet wel je prioriteiten goed hebben staan. Zoals ik hierboven al zei heb ik zelf ook jarenlang van het minimumloon geleefd en dat ging prima, zelfs met een koophuis en een auto voor de deur maarja dan had ik géén platte tv of duur mobieltje of dure abbonnementen en moest ik inderdaad letten op het energieverbruik maar tenzij je 21-22 graden in huis in de winter 'vorstvrij' noemt en elke dag 10 minuten douchen schraal vindt viel het met dat afzien ook wel mee.

Nee nogmaals: relatief arm in NL: Jazeker, echt arm in NL? absoluut niet.
Bijstand voor een alleenstaande is nog geen ¤900.-. Met een hypotheek of private huur van ¤750.- houdt je dan weinig over.
Heb je minimumloon maar kan je geen 40 uur werken (krijgt niet meer uren) dan kan je dus gewoon werken en op bijstandsniveau zitten want je wordt pas aangevuld wanneer je daar onder zakt.
Dan heb je ook de flexwerkers, de nul-uren contracten en de min-max contracten die een werkende in die positie kunnen drukken.

Bijstand is gebaseerd op een sociale huurwoning, alleen heeft niet iedereen die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')