Aah, dus zonder energiekosten meegerekend zo'n ¤8,- per dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
https://www.litecoinpool.org/calc
MultiBit voegt die toch automatisch toe ? Zat er ook al even naar te zoeken...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je er een minersfee(?) aan toegevoegd van 0,00001 ?
weet niet of je dat handmatig moet doen,
anders kan het idd langer duren voordat je btc aankomt.
Ja miner's fee zit er automatisch bij. Afgelopen drie transacties was binnen een uur. zijn nu al 7 uur verder...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je er een minersfee(?) aan toegevoegd van 0,00001 ?
weet niet of je dat handmatig moet doen,
anders kan het idd langer duren voordat je btc aankomt.
denk het wel ja,quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef gelly het volgende:
[..]
MultiBit voegt die toch automatisch toe ? Zat er ook al even naar te zoeken...
Heeft zich aardig gestabiliseerd na die achtbaan van het beginquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef roislecxe het volgende:
Toch ook maar eens in PPC gestapt. Laat het een nachtje rusten, benieuwd of de boel een beetje up gaat.
Hoop het. Dan kan mn asociaal duur betaalde LTC er alsnog af, dan maar met een beetje verlies.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Over een paar dagen is ppc over de 10 heen
Nee die moet je niet allemaal weg doen. Ik heb maar een klein deeltje ltc in ppc gestoptquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het. Dan kan mn asociaal duur betaalde LTC er alsnog af, dan maar met een beetje verlies.
Wat is je bitcoinadres?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
Ja miner's fee zit er automatisch bij. Afgelopen drie transacties was binnen een uur. zijn nu al 7 uur verder...
Doe ook niet alles weg,tenminste. niet de bedoeling. Hoe hoog ben jij ingestapt dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee die moet je niet allemaal weg doen. Ik heb maar een klein deeltje ltc in ppc gestopt
Alsie op 43 komt is m'n verlies weg. Wacht al heel geduldig anderhalve dag. Dus ik zit het nog wel een paar dagen uit, maar als PPC nou flink stijgt, zou het iig mooi zijn, mocht ik op een gegeven moment denken bij 41, ik stap eruit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef gelly het volgende:
Waarom zou de koers van een LTC niet boven die 50 komen ? Het is misschien niet vandaag of morgen maar verkopen en je verlies nemen zou ik niet doen als je het geld niet nodig hebt voor iets anders.
1D7Pma7h6fgym4AREyqBGV1uAUfTeLtz7nquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat is je bitcoinadres?
Dan kun je nakijken of hij al geverifiëerd is e.d.
blockchain.infoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
1D7Pma7h6fgym4AREyqBGV1uAUfTeLtz7n
waar kan je dat checken?
In ltc? rond de 7quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe ook niet alles weg,tenminste. niet de bedoeling. Hoe hoog ben jij ingestapt dan?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef gelly het volgende:
LTC kukelt weer beneden.. Die zou ik onder de 25 wel kopen denk ik.
LTC China is sterk aan het dalen en die bewegingen gaan meestal redelijk gelijk opquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef gelly het volgende:
LTC kukelt weer beneden.. Die zou ik onder de 25 wel kopen denk ik.
ik had verkocht op 37, ingekocht op rond de 31 whehehequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, LTC niet erg veel verandert.
Helaas niet neequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, LTC is niet erg veel verandert.
Verkocht op 47, gekocht op 43quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik had verkocht op 37, ingekocht op rond de 31 whehehe
Lol, netjes gozer!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik had verkocht op 37, ingekocht op rond de 31 whehehe
Komt omdat ik er weer ben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
En nu ik dit zeg gaat het weer omhoog
wel echt lang naar scherm staren lolquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, netjes gozer!
[..]
Komt omdat ik er weer ben.
Jaquote:
PPC ben ik net ingedokenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jaen heb er eentje ingeruild voor ppc, ook rond de 7$ ingestapt dus hopelijk gaat dat ook nog flink omhoog de komende dagen.
Morgen 10 is mij hierboven beloofd.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen 10 is mij hierboven beloofd.
Edit: over een paar dagen,. niet morgen.
Maar 12, maar tochquote:
Oh ik heb nog veel minderquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar 12, maar tochElk getal dat stijgt achter de komma levert een dollar op zag ik net.
Ben ingestapt met alles wat ik had. (Buiten de rotzooi op LTC die al veel te lang muurvast staat)quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh ik heb nog veel minder
dat wordt al eeuwen gezegd,quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gox gaat LTC volgende week accepteren?
De kans is wel een stuk groter, de nieuwe trading engine komt er snel aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat wordt al eeuwen gezegd,
wat in trollbox gezegd wordt moet je met korreltje zout nemen
ze zullen het vast wel keer gaan accepteren
klopt, zal uiteindelijk ook wel komen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De kans is wel een stuk groter, de nieuwe trading engine komt er snel aan.
Soms zijn die berichten daar echt frustrerend ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat wordt al eeuwen gezegd,
wat in trollbox gezegd wordt moet je met korreltje zout nemen
ze zullen het vast wel keer gaan accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |