Helaas niet neequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, LTC is niet erg veel verandert.
Verkocht op 47, gekocht op 43quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik had verkocht op 37, ingekocht op rond de 31 whehehe
Lol, netjes gozer!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik had verkocht op 37, ingekocht op rond de 31 whehehe
Komt omdat ik er weer ben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
En nu ik dit zeg gaat het weer omhoog
wel echt lang naar scherm staren lolquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, netjes gozer!
[..]
Komt omdat ik er weer ben.
Jaquote:
PPC ben ik net ingedokenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jaen heb er eentje ingeruild voor ppc, ook rond de 7$ ingestapt dus hopelijk gaat dat ook nog flink omhoog de komende dagen.
Morgen 10 is mij hierboven beloofd.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen 10 is mij hierboven beloofd.
Edit: over een paar dagen,. niet morgen.
Maar 12, maar tochquote:
Oh ik heb nog veel minderquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar 12, maar tochElk getal dat stijgt achter de komma levert een dollar op zag ik net.
Ben ingestapt met alles wat ik had. (Buiten de rotzooi op LTC die al veel te lang muurvast staat)quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh ik heb nog veel minder
dat wordt al eeuwen gezegd,quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gox gaat LTC volgende week accepteren?
De kans is wel een stuk groter, de nieuwe trading engine komt er snel aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat wordt al eeuwen gezegd,
wat in trollbox gezegd wordt moet je met korreltje zout nemen
ze zullen het vast wel keer gaan accepteren
klopt, zal uiteindelijk ook wel komen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De kans is wel een stuk groter, de nieuwe trading engine komt er snel aan.
Soms zijn die berichten daar echt frustrerend ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat wordt al eeuwen gezegd,
wat in trollbox gezegd wordt moet je met korreltje zout nemen
ze zullen het vast wel keer gaan accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |