op tijd voor wat lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LTC net op tijd verkocht. Ik zag de daling al komen op Bitcoindwisdom.
quote:
sowieso ,quote:
fixedquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sowieso ,
ik geloof in max keiser's ¤50
ja voor die ga ik ook iddquote:
Ja jongen moet toch wat verveel me de klote hiero.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En daarstraks lag je te zeiken dat LTC niks meer ging worden. Weet je zelf wel waar je mee bezig bent scorpie?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja jongen moet toch wat verveel me de klote hiero.
Echt scorpie. Jij met ¤10.000 geeft mij hetzelfde gevoel als Jack Russel die met een ongekookt ei speelt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja jongen moet toch wat verveel me de klote hiero.
Kost je wel een hoop fee zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor de kleine daling. Alweer ingekocht.
Zogenaamd. Ik hoop maar dat het snel voorbij de 7.7 gaat waar ik het op heb gekochtquote:
Gelijk verkopen dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zogenaamd. Ik hoop maar dat het snel voorbij de 7.7 gaat waar ik het op heb gekocht
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Echt scorpie. Jij met ¤10.000 geeft mij hetzelfde gevoel als Jack Russel die met een ongekookt ei speelt.
Ja ga ik doenquote:
Je kan gewoon inloggen bij btc-e op je mobiel. Tenminste iphone wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd.. zit ik mobiel begint 't eindelijk leuk te worden met LTC. Kan ik niet meedoen terwijl ik een voorraadje heb.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef probeer het volgende:
Zoo .. en met een zeeeeer hoopvolle NMC sell order op 12$ per stuk, ga ik de stad ineen fijne avond heren!
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Bo.S het volgende:
Is er ergens een grafiek waar je koersverloop van de litecoins kan zien?
Ik krijg telkens een error als ik mobiel wil.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je kan gewoon inloggen bij btc-e op je mobiel. Tenminste iphone wel.
Nu weer heel veel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef MissionPhailed het volgende:
PPC nu een beetje ietwat omhoog op btc-e.
tyquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
Ja zat er net ook al over te denken, zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ik zou het nog fftjes afwachten.. hoelang geleden heb je het gekocht? 2 uurtjes?
Das altijd zo frustrerend wanneer dat gebeurdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Megacoins blijft inderdaad stijgen zegIs eigenlijk wel de bedoeling dat het gaat crashen nu ik alles verkocht heb.
stijgt nog wel ff. heb je die layout vd website gezien, toppiequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Megacoins blijft inderdaad stijgen zegIs eigenlijk wel de bedoeling dat het gaat crashen nu ik alles verkocht heb.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
stijgt nog wel ff. heb je die layout vd website gezien, toppie
Ben aan t wachten tot ik eruit kan stappen zonder verlies te hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel mensen zijn ervan overtuigd dat de LTC de komende uren flink gaat stijgen.
De top lag natuurlijk op 48 en hebben een flinke correctie gehad. Maar deze markt is zo onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel mensen zijn ervan overtuigd dat de LTC de komende uren flink gaat stijgen.
Maandag gewoon hop over de 50$ heen en op naar de 100!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ben aan t wachten tot ik eruit kan stappen zonder verlies te hebben
De 100? Naar de maan!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maandag gewoon hop over de 50$ heen en op naar de 100!
Ja, niemand weet eigenlijk wat die doet. Bij aandelen (van bedrijven) kun je nog redelijk strategisch te werk gaan. Dit is puur gokken en snel zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De top lag natuurlijk op 48 en hebben een flinke correctie gehad. Maar deze markt is zo onvoorspelbaar
LTC China ligt er trouwens uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |