op tijd voor wat lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LTC net op tijd verkocht. Ik zag de daling al komen op Bitcoindwisdom.
quote:
sowieso ,quote:
fixedquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sowieso ,
ik geloof in max keiser's ¤50
ja voor die ga ik ook iddquote:
Ja jongen moet toch wat verveel me de klote hiero.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En daarstraks lag je te zeiken dat LTC niks meer ging worden. Weet je zelf wel waar je mee bezig bent scorpie?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja jongen moet toch wat verveel me de klote hiero.
Echt scorpie. Jij met ¤10.000 geeft mij hetzelfde gevoel als Jack Russel die met een ongekookt ei speelt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja jongen moet toch wat verveel me de klote hiero.
Kost je wel een hoop fee zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor de kleine daling. Alweer ingekocht.
Zogenaamd. Ik hoop maar dat het snel voorbij de 7.7 gaat waar ik het op heb gekochtquote:
Gelijk verkopen dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zogenaamd. Ik hoop maar dat het snel voorbij de 7.7 gaat waar ik het op heb gekocht
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Echt scorpie. Jij met ¤10.000 geeft mij hetzelfde gevoel als Jack Russel die met een ongekookt ei speelt.
Ja ga ik doenquote:
Je kan gewoon inloggen bij btc-e op je mobiel. Tenminste iphone wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd.. zit ik mobiel begint 't eindelijk leuk te worden met LTC. Kan ik niet meedoen terwijl ik een voorraadje heb.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef probeer het volgende:
Zoo .. en met een zeeeeer hoopvolle NMC sell order op 12$ per stuk, ga ik de stad ineen fijne avond heren!
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Bo.S het volgende:
Is er ergens een grafiek waar je koersverloop van de litecoins kan zien?
Ik krijg telkens een error als ik mobiel wil.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je kan gewoon inloggen bij btc-e op je mobiel. Tenminste iphone wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |