True.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef robin007bond het volgende:
Echt ongelofelijk verslavend is het allemaal.
koop ltcquote:
En het 'calculate'-knopje op BTC-E rammen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat sowieso. Gewoon continu naar die orders die langskomen kijken
Ga zo maar weer eens m'n winst berekenen. Moet iets positiever zijn met LTC stijgendequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En het 'calculate'-knopje op BTC-E rammen.
Litecoins heb ik veel te snel weer verkocht. Ik durfde het risico niet te nemen langer te wachten door de volatiliteit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga zo maar weer eens m'n winst berekenen. Moet iets positiever zijn met LTC stijgende
op langer termijn moet dat lukkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop stiekem dat LTC's naar de 50 stijgen. Wat denken jullie?
Ik denk dat het wel mogelijk is, al zal het wellicht niet voor dit weekeinde zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
zeker weten. Alleen rond maandag/donderdag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maandag knallen we door de 50$ heen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sjinezen met nummer 37 rice zijn wakkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Scorpie het volgende:
LTC bouncing back like a motherfucker.
En dan komt er nog een schepje bovenop als de partychinezen maandag weer aan het werk gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Scorpie het volgende:
LTC bouncing back like a motherfucker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef QuadrupleU het volgende:
LTC sell op $40 aan BTC gezet, twijfel of het slim is
Als het gehaald word door een plotselinge pump is het mooi maar de kans dat ik de $40 echt krijg en LTC dan niet onder de $40 komt is volgens mij hoger
Dit denk ik dus ook als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Over een uurtje staan we al op 50 denk ik
Je moet dit topic ook totaal niet serieus nemen. Ik gewoon trollboxlightquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef .PRISM het volgende:
Hoe kan iedereen 2 topics geleden zo negatief zijn over LTC en nu weer over the moon?Ik wou dat ik niet ingelogd had vanavond ::') 37.5
SELL SELL SELLquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Oke jongens niet schrikken als hij zo weer ff dropt he, LTC is een klein bitchje.
Dit topic leeft wat meer dan het vorige BTC topic. Alleen maar saaie pieten van in de 60 daar die er te serieus over warenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we het hopen jongens! Ik houd ze dan sowieso vast.
Ik moet zeggen dat dit topic echt tof is.
Van die figuren die alleen maar nieuws posten over hoe awesome BTC wel niet is maar zelf niet voor minimaal 10k erin zittenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dit topic leeft wat meer dan het vorige BTC topic. Alleen maar saaie pieten van in de 60 daar die er te serieus over waren
True, naja iig 230 winst gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet dit topic ook totaal niet serieus nemen. Ik gewoon trollboxlight
Ik troll niet hoor. Als het om BTC gaat ben ik bloedserieus. Af en toe wat geinige TO THE MOON opmerkingen maar verder niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen met meer dan 10k neem ik ook niet serieusquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van die figuren die alleen maar nieuws posten over hoe awesome BTC wel niet is maar zelf niet voor minimaal 10k erin zitten
die gaan evengoed klimmen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
Maar echt zo jammer dat het geen WDC of MEC is geworden vanavond, dat was echt een topshow geweest.
10 FTC hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
20 FTC gekocht. TO THE MOON!!
Ik heb FTC op het hoogtepunt gekocht, silly me.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die had je eerder moeten kopen lambal
*knuf*quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb FTC op het hoogtepunt gekocht, silly me.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die had je eerder moeten kopen lambal
Heb al 0.0002BTC in de +!quote:
Want met kleine bedragen kun je geen lol hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Heb al 0.0002BTC in de +!
Die paar euro aan Feathercoins brengt net zoveel spanning mee als mijn hele Bitcoin-speculatiegeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Want met kleine bedragen kun je geen lol hebben
Haha inderdaad maar wel leukquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja daaromquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die paar euro aan Feathercoins brengt net zoveel spanning mee als mijn hele Bitcoin-speculatiegeld.
Misschien wat om mee de nacht in te gaan ? Zie in mijn glazen bol toch wel een stijging voor vannachtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb FTC op het hoogtepunt gekocht, silly me.
Dan heb je alleen een order geplaatst maar nog niet gekocht. Fee heb je dan ook nog niet betaald, die gaat er pas af als je order wordt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik had net wat NMC gekocht maar ze staan nog niet op mijn account? Betekend dit dat ik moet wachten tot ze weer tot die prijs zijn gedaald voordat ze op mijn account staan?
En als ik hem cancel krijg ik de fee dan wel terug?
Same here. Heb voor XPM, FTC en PPC wel even sell targets neergezet maar denk niet dat ze gehaald gaan worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik hou mn LTC en NMC nog maar een nachtje, zie wel wat er morgen gebeurt.
Ok thanks!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan heb je alleen een order geplaatst maar nog niet gekocht. Fee heb je dan ook nog niet betaald, die gaat er pas af als je order wordt uitgevoerd.
Ja doe ik ook. Heb hem op hoge sell target gezet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Misschien wat om mee de nacht in te gaan ? Zie in mijn glazen bol toch wel een stijging voor vannacht
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Mender het volgende:
Hoe bizar eigenlijk. Ik kijk tegenwoordig niet meer op als m'n coins in een dag ¤1.000,- in waarde zijn gestegen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Ja he, kan me nog herinneren dat het in maart/april op een gegeven moment in $10 per dag omhoog ging en dat iedereen dat al bizar vond. Nu zijn m'n coins ¤1200 meer waard t.o.v. 24 uur geleden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Mender het volgende:
Hoe bizar eigenlijk. Ik kijk tegenwoordig niet meer op als m'n coins in een dag ¤1.000,- in waarde zijn gestegen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is
welke site kan je mega/world traden?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef tralalala het volgende:
Alsnog 4000 dollar gepakt sinds gisterenavond.
Bedankt megacoin en worldcoinmorgen of overmorgen nog even naar de 50 op LTC en ik ben helemaal tevreden
.
bter.com of cryptsy.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
welke site kan je mega/world traden?
niet slim om nu in te stappen denk ik ofwelquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef tralalala het volgende:
Beide gaan nog steeds als een achterlijke omhoog.
Ik vind bter persoonlijk een kutsite met betalingsproblemen waardoor ik al het vertrouwen verloren heb in die toko.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet slim om nu in te stappen denk ik ofwel
Ja dat had ik gister al gemerkt van diverse mensen, ik blijf zelf liever ook op btc-e rondhangen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind bter persoonlijk een kutsite met betalingsproblemen waardoor ik al het vertrouwen verloren heb in die toko.
Er is een topic over minen in DIGquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, totale leek hier: Ik ben nu aan het minen met zo'n 500Kh/s naar coinat.com, maar hoe nu verder eigenlijk?Ik heb een wallet waar ik straks de winst heen kan verplaatsen, maar heb echt geen idee hoeveel ltc's ik kan verwachten in welk tijdsbestek. Iemand?
Ik doe het enkel voor de leuk en om uit te proberen. Best grappig dit
https://www.litecoinpool.org/calcquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, totale leek hier: Ik ben nu aan het minen met zo'n 500Kh/s naar coinat.com, maar hoe nu verder eigenlijk?Ik heb een wallet waar ik straks de winst heen kan verplaatsen, maar heb echt geen idee hoeveel ltc's ik kan verwachten in welk tijdsbestek. Iemand?
Ik doe het enkel voor de leuk en om uit te proberen. Best grappig dit
heb je er een minersfee(?) aan toegevoegd van 0,00001 ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Maxter8 het volgende:
Iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? is van me wallet naar btc-e
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |