op langer termijn moet dat lukkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop stiekem dat LTC's naar de 50 stijgen. Wat denken jullie?
Ik denk dat het wel mogelijk is, al zal het wellicht niet voor dit weekeinde zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
zeker weten. Alleen rond maandag/donderdag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maandag knallen we door de 50$ heen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sjinezen met nummer 37 rice zijn wakkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Scorpie het volgende:
LTC bouncing back like a motherfucker.
En dan komt er nog een schepje bovenop als de partychinezen maandag weer aan het werk gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef Scorpie het volgende:
LTC bouncing back like a motherfucker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef QuadrupleU het volgende:
LTC sell op $40 aan BTC gezet, twijfel of het slim is
Als het gehaald word door een plotselinge pump is het mooi maar de kans dat ik de $40 echt krijg en LTC dan niet onder de $40 komt is volgens mij hoger
Dit denk ik dus ook als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Over een uurtje staan we al op 50 denk ik
Je moet dit topic ook totaal niet serieus nemen. Ik gewoon trollboxlightquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef .PRISM het volgende:
Hoe kan iedereen 2 topics geleden zo negatief zijn over LTC en nu weer over the moon?Ik wou dat ik niet ingelogd had vanavond ::') 37.5
SELL SELL SELLquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Oke jongens niet schrikken als hij zo weer ff dropt he, LTC is een klein bitchje.
Dit topic leeft wat meer dan het vorige BTC topic. Alleen maar saaie pieten van in de 60 daar die er te serieus over warenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we het hopen jongens! Ik houd ze dan sowieso vast.
Ik moet zeggen dat dit topic echt tof is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |