Autotune wordt gratis meegeleverd bij bose?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
Zie je, beter geluid maakt het verschil.
Zet Bose boxen op zijn verjaardagslijstjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
Zie je, beter geluid maakt het verschil.
Zij gelooft in mij van die gillende, schreeuwende Celine Dion wannabe vindt ze natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Max23 het volgende:
Waves is geen bekend nummer volgens dat mens![]()
Dat nummer komt elk uur onderhand voorbij op de radio
Ja 't zegt wel wat als die kerel die zingt over een kater het vrolijkst isquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ik snap wel wat ALi bedoelt... met dat droevige hoofd van Jennifer
Heeft die man niets beters te doen? Verdwenen mensen opsporen ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan niet, de president van Aruba is er
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft die man niets beters te doen? Verdwenen mensen opsporen ofzo?
Die komt uit Suriname toch..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
En dan blijkt de president van Aruba straks de vader van Mitchell?
Ofzo? Want die kwam ook nog...
Is dat al bekent ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
En dan blijkt de president van Aruba straks de vader van Mitchell?
Ofzo? Want die kwam ook nog...
Deze vind ik leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk eerder dat mijn boxen dan Bose worden
Nice.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk eerder dat mijn boxen dan Bose worden
En huilen, doet het gewoon bij het publiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is dat al bekent ?![]()
Zul je zien dat hij straks reageert alsof hij nergens vanaf weet
Om Vince te supporten de beach bumquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom is de president van aruba dan in de studio
Ik las Brad Pitt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Trijn lijkt nu echt op Patty Brard
Kadopapier van de Bijenkorfquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
De kerstversiering was in de uitverkoop en werd maar gebruikt voor de kleding?
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er echt geen ENE REET van dat zij meer stemmen kreeg dan Collin
Hebben geen Bose orenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met de oren van Nederland?
Te weinig Bosequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met de oren van Nederland?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/search?q=collin&f=realtime
Popcorn!!!
Jennifer? (ik kijk nu nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er echt geen ENE REET van dat zij meer stemmen kreeg dan Collin
Ghehequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/search?q=collin&f=realtime
Popcorn!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die krijsen echt van verdriet nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
Hoe snijd je jezelf financieel enorm in de vingers
Die meisjes hadden al zijn liedjes ge-aai-tjoend.
Als je uitgaat van het aantal gewillige tienerkutjes dat de sms't, dan welquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je op gehoor afgaat, verbaast het me niets
Volgend jaar geen Ali.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
Hoe snijd je jezelf financieel enorm in de vingers
Die meisjes hadden al zijn liedjes ge-aai-tjoend.
Rihanna?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef vencodark het volgende:
Rudeboy. Vreselijk nummer. Moet zij eruit ofzo?
Denk hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef vencodark het volgende:
Rudeboy. Vreselijk nummer. Moet zij eruit ofzo?
Nou de tijdens het openingslied was ze kneitervals anders. En de Battle was ook niet veel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, da's de enige die nog geen valse noot heeft gezongen
Dit is nu al slechter dan Coosjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou de tijdens het openingslied was ze kneitervals anders. En de Battle was ook niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |