Brown wil alvast Terpstra uitschakelen als concurrent voor de voorjaarsklassiekers dusquote:Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Theo Bos en Browngod vormen een duo tijdens de Zesdaagse van Rotterdam.
[ afbeelding ]
nos.nlquote:Rodriguez ziet af van Tour de France
Joaquim Rodriguez doet komend jaar niet mee aan de Tour de France. De Spanjaard vreest volgens de leiding van zijn ploeg Katjoesja de kasseien in de eerste week. Rodriguez eindigde dit jaar nog als derde in de Tour de France.
De huiver van Rodriguez betreft vooral de vijfde etappe van Ieper naar Arenberg met ruim vijftien kilometer aan kasseien, verdeeld over negen stroken.
"Deze Tour ligt Rodriguez niet", zegt ploegbaas Viatcheslav Ekimov van Katjoesja. "Er worden dezelfde plaatsen aangedaan als bij de klassieker Parijs-Roubaix en dat is niks voor hem."
Quintana
Drie jaar geleden deed het peloton in de Tour de France ook Arenberg aan. In die etappe brak Fränk Schleck bij een val zijn sleutelbeen. Lance Armstong reed lek en kon in zijn laatste Tour geen rol van betekenis meer spelen.
Vanwege de afmelding van Rodriguez zal Katjoesja zich komende zomer niet richten op het eindklassement. Volgens Ekimov gaat de ploeg voor ritwinsten.
Wat een gigantische idioot zegquote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Tommeke het volgende:
Martijn Keizer demonstreert weer ff dat hij niet het grootste licht is
http://twitter.com/AnantCR7/status/410888230314467329
Tweet is inmiddels bij hem zelf al verwijderd...
Gaan er een hoop over de ballustrade vliegen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Theo Bos en Browngod vormen een duo tijdens de Zesdaagse van Rotterdam.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik heb 'm wel eens een paar keer ontmoet. Ik vond 'm niet sympathiek.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wat een gigantische idioot zegBlij dat hij volgend jaar bij een kutteam rijdt.
Vroem is vol zelfvertrouwen dat hij ook in 2014 de Tour gaat winnen. Hij heeft nu ook zijn nieuwe fiets onthuld:quote:Chris Froome is volledig vrij van schistomiasis, de parasiet waarvoor hij al sinds 2009 onder behandeling stond. Dat vertelde de winnaar van de Tour de France in de Britse krant The Independent.
"Ik ben eindelijk verlost van de ziekte die me zo verzwakte", zei Froome. "Ik heb me kortgeleden in Kenia laten testen en voor het eerst sinds 2009 was de uitkomst negatief. Ik ging de laatste jaren om het halfjaar voor controle en steeds was de uitkomst positief. Nu is het eindelijk negatief en dat is geweldig nieuws. Ik kan het uit mijn hoofd zetten."
Froome won afgelopen zomer de Tour de France en liet weten nog jaren terug te willen keren in Frankrijk. Recentelijk heeft hij zijn meningsverschillen met ploegmaat Bradley Wiggins de wereld uitgeholpen en lijkt het voorlopig rustig in het kamp van Team Sky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:13 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Vroem is vol zelfvertrouwen dat hij ook in 2014 de Tour gaat winnen. Hij heeft nu ook zijn nieuwe fiets onthuld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Froome![]()
De nummer twee en drie doen al niet mee volgend jaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef Momo... het volgende:
"Ik ben eindelijk verlost van de ziekte die me zo verzwakte", zei Froome.
Jaja _______________________![]()
![]()
![]()
De tour van 2014 wint hij zeker met 30 minuten voorsprong .
Waar zegt hij dat hij er dit jaar door verzwakt werd? Toen hij er eenmaal medicijnen voor kreeg was de ziekte onder controle.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef Momo... het volgende:
"Ik ben eindelijk verlost van de ziekte die me zo verzwakte", zei Froome.
Jaja _______________________![]()
![]()
![]()
De tour van 2014 wint hij zeker met 30 minuten voorsprong .
De 'Oh no, fuck me' van Froome komt vast langsquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef rubbereend het volgende:
en de Belkinploeg kijkt mee
Ik hoop op veel Tankink
Hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij er dit jaar door verzwakt werd? Toen hij er eenmaal medicijnen voor kreeg was de ziekte onder controle.
Iemand die de bs van Sky serieus neemt valt alleen maar uit te lachen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sterke comeback, zoals gewoonlijk.
En iemand die altijd maar wil doen voorkomen dat ik bepaalde dingen vind terwijl ik dat helemaal niet vind, valt als zielig te omschrijven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand die de bs van Sky serieus neemt valt alleen maar uit te lachen.
Heb het vermoeden dat jij nu juist degene bent die dingen ziet die er niet zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En iemand die altijd maar wil doen voorkomen dat ik bepaalde dingen vind terwijl ik dat helemaal niet vind, valt als zielig te omschrijven.
Dat jij dat vermoeden hebt verbaast me verrassend genoeg weinig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat jij nu juist degene bent die dingen ziet die er niet zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En iemand die altijd maar wil doen voorkomen dat ik bepaalde dingen vind terwijl ik dat helemaal niet vind, valt als zielig te omschrijven.
quote:Dat het WK wielrennen volgend jaar in Ponferrada (in het noordwesten van Spanje) was al een tijdje bekend, maar vandaag werd het volledige parcours voorgesteld. Op het eerste zicht lijkt de omloop alvast minder zwaar dan afgelopen jaar in Firenze. Al moeten er wel op de 14 ronden van 18,2 kilometer twee flinke hellingen bedwongen worden. De top van de laatste heuvel ligt op vier kilometer van de streep. Volgens de organisatie is het een spectaculair parcours, waarin de klim naar het reservoir van Barcena een belangrijke rol zal spelen. 'Het is een lastige helling, maar het zal voor de echte klimmers moeilijk worden om de krachtige coureurs te lossen. Thuisrijders Valverde en Rodriguez zullen de koers erg hard moeten maken om te vermijden dat Sagan er aan de meet nog bij is', aldus de WK-organisatoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |