Klopt, was een herhaling van maandag trouwens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Iemand toevallig straks de kwis Koning Voetbal gezien?
Ik meende bij een van de deelnemende teams Thomas Dekker te ontwaren.
Kwam met zappen voorbij, maar toen ik terugzapte was de aftiteling al bezig.
En natuurlijk Richie Fucking Porte die het hele peloton kapot rijdtquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef Wombcat het volgende:
Ja hoor. Nog een paar zulke demarrages als op de Mont Ventoux en iedereen gelooft dat het weer naturel is.
En zich in volle finale op Alpe d'Huez even af laat zaken om een gelletje te halen voor Froome.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En natuurlijk Richie Fucking Porte die het hele peloton kapot rijdt
Iewl.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleuren passen toch niet bij elkaar
volgens vrouwen kan tegenwoordig allesquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleuren passen toch niet bij elkaar
Op die stoelen zaten de renners zelf, die dus even naar voren werden geroepen.quote:
Dat op de Mont Ventoux werd dan ook nog eens door de ploegleiding gekwalificeerd als "niet slecht, maar op de training ging het veel beter".quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef Wombcat het volgende:
Ja hoor. Nog een paar zulke demarrages als op de Mont Ventoux en iedereen gelooft dat het weer naturel is.
quote:Jurgen Van den Broeck: ‘9,5 kilo bijgekomen, maar nu sterker dan ooit’
Jurgen Van den Broeck (30) verliet vijf maanden geleden de Tour de France met een kapotte rechterknie. Na een zware revalidatie droomt hij opnieuw van het Tourpodium. ‘Mijn lichaam heeft een groot onderhoud gehad. Ik zit eindelijk recht op mijn fiets.’
'Bij een inspanningstest enkele weken geleden liet ik al betere waarden optekenen dan in de winter van 2010’, aldus VdB. Dat jaar werd hij net als in 2012 vierde in de Tour. ‘Toen heb ik de beste conditie ooit gehad in de Tour. Pas in koers zal ik echt weten waar ik sta, maar deze resultaten zijn wel een enorme opluchting na mijn knieblessure, -operatie en revalidatie.’
Zijn opgave in de Tour verteerde hij beter dan in 2011. Wat je al hebt meegemaakt, valt makkelijker te relativeren. Toch heeft Van den Broeck opnieuw diep gezeten. ‘Ik zat hele dagen thuis in de zetel en kon niets doen. Als ik een halfuurtje op een terrasje zat, begon mijn knie te zwellen. Mijn seizoen was voorbij. Wat doe je dan? Hele dagen sla eten, maakt je ook maar depressief. Ik moet toegeven dat ik op een bepaald moment 9,5 kilo was bijgekomen. Uiteindelijk is dat niet slecht geweest: wat extra vet maakt je sterker tijdens de revalidatie. Intussen zijn die kilo’s er nagenoeg weer af.’
‘Ik start het seizoen opnieuw in Argentinië, al zal ik het daar misschien wat rustiger aan doen dan vorig jaar (VdB werd toen vijfde, nvdr.). Daarna rijd ik Oman, Tirreno-Adriatico, Catalonië, de Waalse klassiekers, het Baskenland en de Dauphiné, gevolgd door de Tour. De keuze voor de Tirreno is nieuw. Ik wil er graag een mooie prestatie neerzetten in een zwaar bezette koers. Vorig jaar heb ik bij wijze van experiment de Waalse klassiekers links laten liggen, maar dat was geen succes.'
Hij is echt een Maxime Monfort Deluxe. Je ziet hem nooit in een koers, maar hij rijdt toch weer een redelijk dichte klassering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |