abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134589671
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al bij al maar een matig jaar. Weinig koersen die me lang gaan bijblijven. Het voorjaar was nog het interessantst, ook niet ongebruikelijk.
De dag die mij wél lang zal bijblijven is de Tour-etappe waar Porte naar de vernieling werd gereden. Ik heb toen drie uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten. Maar die rit zat helaas niet in het overzicht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 december 2013 @ 01:28:27 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134592422
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Pranjicc het volgende:
Het is toch een beetje confronterend om te zien dat geen enkele Nederlander dit overzicht (in sportief opzicht) heeft gehaald. "Onze" WT-overwinningen kwamen dit jaar vooral in net-niet-koersjes als TDU, de Ronde van Polen en Quebec. Ook in de TDF behaalde Bauke zo'n net-niet uitslag. Hopelijk weet een van de onzen volgend jaar te scoren in een échte koers.

[..]

Ruijgh was een speciaal geval, omdat hij daadwerkelijk uit koers werd gezet.
het kunnen wel net niet koersjes zijn maar het wel volwaardige World Tour wedstrijden. En ondertussen eindigde Nederland boven België op de wereldranglijst.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 december 2013 @ 12:30:59 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2013 @ 12:32:29 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134601574
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Pranjicc het volgende:
Het is toch een beetje confronterend om te zien dat geen enkele Nederlander dit overzicht (in sportief opzicht) heeft gehaald. "Onze" WT-overwinningen kwamen dit jaar vooral in net-niet-koersjes als TDU, de Ronde van Polen en Quebec. Ook in de TDF behaalde Bauke zo'n net-niet uitslag. Hopelijk weet een van de onzen volgend jaar te scoren in een échte koers.

[..]

Ruijgh was een speciaal geval, omdat hij daadwerkelijk uit koers werd gezet.
Iedereen die niet in Spanje was, was wel aanwezig in Canada. Quebec heeft nog geen historie, maar het is gewoon een echte mooie zege.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_134602713
Mollema start dus rustiger aan het seizoen dan dit jaar. Dit jaar reed hij ook nog, Middellandse Zee, Murcia, Almeria en Criterium International in het voorjaar, die slaat hij nu over.
pi_134606804
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het kunnen wel net niet koersjes zijn maar het wel volwaardige World Tour wedstrijden. En ondertussen eindigde Nederland boven België op de wereldranglijst.
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef borisz het volgende:

[..]

Iedereen die niet in Spanje was, was wel aanwezig in Canada. Quebec heeft nog geen historie, maar het is gewoon een echte mooie zege.
Zeker, zeker. Maar helaas werd er nog niet gewonnen in een "overzicht-waardige"-koers. Dat is mijn punt. Natuurlijk, er zijn mooie overwinningen behaald en er is ten opzichte van vorig jaar een stap gezet. Maar in een 80-minuten-durend overzicht, met tal van wedstrijden, zat geen enkele Nederlandse overwinning. Die stap moet nog gezet worden. Voor de rest heeft NL natuurlijk gewoon een heel degelijk seizoen gereden.
pi_134606860
Tis geen kut aan die wintersport.
AJ
pi_134607934
Juist ja, goede relevante toevoeging ^O^
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_134609674
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef Pranjicc het volgende:

[..]

[..]

Zeker, zeker. Maar helaas werd er nog niet gewonnen in een "overzicht-waardige"-koers. Dat is mijn punt. Natuurlijk, er zijn mooie overwinningen behaald en er is ten opzichte van vorig jaar een stap gezet. Maar in een 80-minuten-durend overzicht, met tal van wedstrijden, zat geen enkele Nederlandse overwinning. Die stap moet nog gezet worden. Voor de rest heeft NL natuurlijk gewoon een heel degelijk seizoen gereden.
Dus Nederland heeft pas een goed wielerseizoen als ze in het jaaroverzicht van de belgen zitten? :')
lekker boeiend.
In the coolest little capital of the world
pi_134611627
quote:
NK is geen hoofdact voor Mollema en/of de NOS?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 december 2013 @ 17:17:22 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134613234
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

is al bekend waar het gehouden wordt?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_134613661
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is al bekend waar het gehouden wordt?
Paar weken terug is Ootmarsum toch weer een optie geworden, verder heb ik er niks meer over gelezen.
pi_134614337
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:57 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dus Nederland heeft pas een goed wielerseizoen als ze in het jaaroverzicht van de belgen zitten? :')
lekker boeiend.
Je hoort mij niet zeggen dat Nederland geen goed jaar heeft gehad. Ik stel alleen dat ik een écht groot resultaat mis. En ja, dit jaaroverzicht bevestigt dat we in de grootste koersen geen aansprekend resultaat hebben kunnen behalen.
  maandag 23 december 2013 @ 18:11:03 #214
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_134615131
Even de wieleroverzichten van het jaar 2009,2010,... aan't kijken.

Ja vergeet eigenlijk best wel veel van zo'n jaar.
Trotse Belg.
pi_134615392
quote:
Fernando Alonso tiene ya un patrocinador para cinco años

El proyecto de Fernando Alonso cuenta con un patrocinador de los Emiratos Árabes Unidos para cinco años, según adelanta el diario ABC. El piloto de Fórmula Uno reafirma un política de tolerancia cero con el dopaje y apuesta por un centro médico integral.

El Fernando Alonso Cycling Team será una realidad en 2015 y cuenta ya con el respaldo económico, “un patrocinador de Dubái, en los Emiratos Árabes, que se habría comprometido a avalar económicamente el plan durante cinco años. Desde 2015 a 2019, ambos incluidos”.

Alonso se ha involucrado personalmente en la construcción de su equipo ciclista, asesorado por los exciclistas Kiko García y Chechu Rubiera. “Ha trabajado en primera persona citándose con corredores, viajando en busca de patrocinadores y concertando reuniones con los principales estamentos del ciclismo”, asegura ABC.

Solo ha delegado en su mánager y mano derecha Luis García Abad que ha aprovechado el calendario de la Fórmula Uno para llevar a cabo “entrevistas con inversores en la India, Singapur o Abu Dabi. Provisto de una plantilla de power point, realizó presentaciones y mostró futuros escenarios ciclistas a multinacionales que acudieron al reclamo de la marca Fernando Alonso. Desde Google a Fly Emirates, algunas de las principales empresas del planeta”, explica el diario.

El piloto asturiano tiene un axioma por encima de todo: el principio de tolerancia cero con el dopaje. “No quiere contratar a ningún asesor, director, médico o ciclista que en algún momento de su vida se haya visto involucrado en un proceso de dopaje. Por este motivo no es segura la presencia de Rubiera en el proyecto”, asegura la misma información que también señala que Kiko García "no es seguro que sea el primer ejecutivo del equipo de Alonso".

En ese contexto quiere “levantar un centro médico integral”, “para controlar el rendimiento físico de los corredores, sus cuitas médicas, sus procesos de recuperación y su seguimiento fisiológico”. Esta iniciativa llegaría hasta las universidades. “El grupo de trabajo del piloto pretende fomentar las becas universitarias entre los estudiantes para dotar de talento joven al núcleo laboral de su equipo”, revela el periódico madrileño.

Asimismo, ABC confirma que Alonso ha tomado parte personalmente en las reuniones con el organizador Amaury Sport Organisation (ASO), presentó su proyecto a Jean-Etienne Amaury, presidente de ASO, y a Christian Prudhomme, director general del Tour de Francia; y con Brian Cookson, el presidente de la UCI, el pasado jueves. En ambos casos, salió con un buen sabor de boca aunque aseguró que ser WorldTour no es su prioridad.

http://www.biciciclismo.com/cas/site/noticias-ficha.asp?id=68135
Alonso is al verzekerd van een sponsor voor 5 jaar. Vanaf volgend seizoen dus. Sponsor zou uit de Emiraten komen.
pi_134615441
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mollema weet inderdaad nog niet zeker of hij daar start
quote:
Bauke Mollema twijfelt er aan om niet deel te nemen aan het Nederlands kampioenschap van 2014. De renner van Belkin ziet het NK niet passen in zijn voorbereiding op de Tour de France, zo zegt hij tegenover het Dagblad van het Noorden.

"In de maanden voor het NK ben ik alleen maar met de voorbereiding op de Tour de France bezig. Ik train dan om zo hard mogelijk een half uur bergop te rijden. Dat is iets heel anders dan een criterium, zoals het NK is."
pi_134619595

Voor de liefhebbers van sterke verhalen in en rond de koers heb ik honderd anekdotes in boekvorm geplaatst!
janneman
pi_134620452
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef horstjan het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de liefhebbers van sterke verhalen in en rond de koers heb ik honderd anekdotes in boekvorm geplaatst!
Hulde _O_

Ik lees jouw verhalen altijd met veel plezier!
pi_134634756
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Alonso is al verzekerd van een sponsor voor 5 jaar. Vanaf volgend seizoen dus. Sponsor zou uit de Emiraten komen.
En blijkbaar staan Sagan en Der Tony op zijn verlanglijstje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 december 2013 @ 01:28:13 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134636163
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

niemand vindt een sponsor en Alonso met zn netwerk zit voor 5 jaar goed. Dat is wel mooi
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 december 2013 @ 01:28:40 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134636184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Pranjicc het volgende:

[..]

En blijkbaar staan Sagan en Der Tony op zijn verlanglijstje.
tja niet gek, zal een fatsoenlijk budget zijn en 5 jaar zekerheid :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_134644627
quote:
Vroem heeft nog wat extra marginal gains nodig om die walrus van zijn plek te kunnen duwen
In the coolest little capital of the world
pi_134653841
quote:
Mark Cavendish loopt niet hoog op met de spurttrein van Lotto-Belisol. ‘Bij Lotto-Belisol denken ze dat ze het vak onder de knie hebben, maar dat ze doen eigenlijk niets anders dan de rest van de weg rammen’, aldus Cavendish op de BBC.

‘De beste sprinttrein is die van Marcel Kittel. Argos-Shimano was afgelopen seizoen fenomenaal. Dit is het beste sinds mijn trein bij HTC.’

Lotto lacht kritiek weg

'Als ik zeg wat ik nu denk, dan ontstaat er een heisa en dat is het laatste wat ik wil', reageert ploegleider Herman Frison in GvA. 'We zullen wel reageren met de benen en niet met de mond. Maar als ik dan toch één ding moet zeggen: Greipel is de braafste sprinter van allemaal...'

'Psychologische oorlogsvoering', relativeert Jürgen Roelandts in HLN. 'Ik kan me niet herinneren dat onze trein vorig seizoen één vuil manoeuvre uitvoerde of achteraf met de vinger werd gewezen. Het is een tactisch steekspelletje van 'Cav'. Of het me boos maakt? Bijlange niet, ik zie het als een compliment. Het geeft aan dat hij bang is van ons en dat we goed bezig zijn.'

Voor een eerste duel tussen de twee is het wellicht wachten tot Kuurne-Brussel-Kuurne op 2 maart, in de Giro gaan ze elkaar alvast niet voor de wielen rijden want Greipel stelde zijn plannen ondertussen bij en trekt dan toch niét naar Italië.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:54:54 #225
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_134653873
quote:
Cancellara plant aanval uurrecord

Fabian Cancellara heeft voor volgend jaar een aanval op het werelduurrecord op zijn verlanglijstje staan. De 32-jarige Zwitserse krachtpatser, die vier keer wereldkampioen bij de tijdrijders werd, ziet eind april als een logische periode om het record op de baan te attaqueren.

"Na de voorjaarsklassiekers, eind april, zou een geschikt tijdvak zijn", bevestigt algemeen manager Luca Guercilena van de Trek-formatie, de ploeg waarbij Cancellara onder contract staat.

Tsjech Sosenka

Het werelduurrecord voor fietsen zonder aerodynamische verbeteringen is in handen van de Tsjech Andrej Sosenka, die in 2005 in Moskou een afstand van 49,700 kilometer wist te overbruggen. Vanaf 2000 heeft de UCI de eisen waaraan de fietsen moeten voldoen aanzienlijk verscherpt. Het officieuze record is sindsdien in handen van Chris Boardman. In 1996 legde de Brit 56,375 kilometer in een uur af.

Sosenka reed op een fiets die vergelijkbaar is met die van Eddy Merckx in 1972. De Kannibaal kwam toen al tot een imponerende 49,431 kilometer.

Van Moorsel

Bij de vrouwen is het wereldrecord nog steeds in handen van Leontien van Moorsel. In 2003 reed zij op de hooggelegen baan van Mexico-Stad 46,349 kilometer.
bron: nos.nl
Net efkes anges
pi_134655280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Cav zelf wel een toptrein. _O_
pi_134657051
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Cav zelf wel een toptrein. _O_
Gezien het aantrekken van Petacchi en Renshaw en het bestempelen van Argos als de beste trein van de laatste jaren hebben Cavendish en OPQS dat wel onderkend lijkt me.
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:20:04 #228
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_134658824
Lotto was in 2011 trouwens gewoon even goed als Argos was in 2012.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:28:58 #229
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_134661338
quote:
UCI kiest voor Slappendels truien

Iris Slappendel is niet alleen wielrenster bij Rabobank Liv/Giant Team, maar ook een productontwerpster. Met die combinatie van talenten won ze de ontwerpwedstrijd van de UCI voor nieuwe truien voor de klassementsleiders in de wereldbeker voor vrouwen.

De UCI schreef de wedstrijd afgelopen oktober uit. De wielerunie wilde het huidige tricot voor de leider in het algemeen klassement moderniseren en er moesten ontwerpen komen voor de drie nieuwe klassementen (berg, sprint, jongeren) die volgend seizoen geïntroduceerd worden.

Slappendel: "Ik heb aanvankelijk drie ontwerpen gemaakt, waarvan er eentje door de UCI werd uitgekozen voor de volgende ronde. Ik heb nog wat kleine aanpassingen gedaan, en uiteindelijk is het gekozen als de beste van vier inzendingen die waren overgebleven."

Herkenbaar

Het viel Slappendel nog niet mee iets te vinden wat onderscheidend is in het peloton. "De grote rondes hebben natuurlijk hun kleuren, die zijn vanzelf herkenbaar." In de nieuwe truien zijn de beginletters van de klassementen verwerkt: L voor 'leader' (algemeen klassement), S voor sprint, Y voor 'young' (jongeren) en M voor 'mountain' (berg).

De keuze van de UCI is niet het favoriete ontwerp van Slappendel zelf: "Ik vind het winnende ontwerp zelf het meest conventionele. De andere waren denk ik te heftig voor de UCI. Het is toch een wat behoudende organisatie."

Denkt Slappendel zelf nog een van de truien te mogen dragen? "De jongerentrui gaat natuurlijk niet meer lukken", zegt de 28-jarige lachend. Het lijkt de knecht van Marianne Vos wel erg leuk om een van haar eigen ontwerpen te dragen: "Ik zei al tegen Marianne: misschien moet ík dit jaar maar voor de wereldbeker gaan!"

Ronde van Drenthe

"Ik heb natuurlijk al een keer een wereldbekerwedstrijd gewonnen (in augustus 2012, in Vargarda, red), maar aan het einde van het seizoen. Als ik een van de eerste wedstrijden win, heb ik een kans om erin te rijden. Misschien moet ik komend seizoen pieken in de Ronde van Drenthe", aldus Slappendel.

Wat dat betreft is de introductie van de nevenklassementen een voordeel. "Dat geeft meer kansen om in een trui te rijden."

Bij een ontwerpwedstrijd hoort natuurlijk ook een prijs, maar daar hoefde Slappendel het niet voor te doen. De winnaar wordt namelijk uitgenodigd door de UCI om een wereldbekerwedstrijd bij te wonen.
bron: http://nos.nl/artikel/590(...)ppendels-truien.html
Net efkes anges
pi_134678624
zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 25-12-2013 om 09:22:07 Hello world, here i am. Saar. Mother and daughter are ok! Best Christmas present ever! @GerdaKoops http://t.co/lE23G715hK reageer retweet
pi_134740337
De Belkin-Bianchi in actie:

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 27 december 2013 @ 12:18:58 #232
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134741086
Vreselijk.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:25:37 #233
14505 OProg
A Life in Music
pi_134741266

Had dan gewoon zo'n soort kleurstelling genomen. En dan is bij die Belkin-fiets het stuurlint ook nog om het helemaal af te maken. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator vrijdag 27 december 2013 @ 12:27:33 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_134741328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef marcodej het volgende:
De Belkin-Bianchi in actie:

[ afbeelding ]
Mijn ogen, wat doe je?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:44:38 #235
11102 knep
Mountainfreak
pi_134741860
omg :{
pi_134742363
De ongesoigneerdheid van die andere renners vind ik erger, maar dit is wel heel erg lelijk!

Sowieso geen mooie fiets. Sowieso, Bianchi :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:42:28 #237
14505 OProg
A Life in Music
pi_134743695
Dat spatbord is trouwens ook vreselijk natuurlijk, maar met zo'n fiets zou ik me daar ook niet meer druk over maken. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_134745338
De taffes, wat lelijk. _O-
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 18:28:21 #239
pi_134794588
Egoi Martinez stopt ermee.
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:38:22 #240
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_134794944
Vanavond op de Belg herhaling van het Wielrenjaaroverzicht.
Net efkes anges
pi_134801264
Hoe die Froome Ventoux opreed zeg :') :')
pi_134801373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Tommeke het volgende:
Hoe die Froome Ventoux opreed zeg :') :')
Viel alles mee, niet zo goed als in de training.
Jack does it in real time...
  Moderator zondag 29 december 2013 @ 01:22:58 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_134831129
BianchiOfficial twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:39:34 COMING SOON...In a few days #‎Bianchi will start a new adventure with @TeamBelkin! A small preview of the #OltreXR2! reageer retweet
  Moderator zondag 29 december 2013 @ 16:29:35 #245
pi_134831932
Jammer alleen dat iedereen al weet hoe het er uit komt te zien. :')
  zondag 29 december 2013 @ 19:25:04 #247
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_134839919
Jammer dat Pietertje totaal wordt genegeerd, terwijl hij de topprestatie van 2013 heeft neer gezet.
  zondag 29 december 2013 @ 19:26:17 #248
14505 OProg
A Life in Music
pi_134839990
quote:
Die heeft nog wel wat te doen aankomende maanden. Damn. :') :')
  zondag 29 december 2013 @ 19:27:10 #249
14505 OProg
A Life in Music
pi_134840039
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Pietertje totaal wordt genegeerd, terwijl hij de topprestatie van 2013 heeft neer gezet.
Omdat het overgrote deel van Nederland niet eens weet dat er ook zoiets is als een ronde van Polen.
  zondag 29 december 2013 @ 19:27:33 #250
311468 Van_Poppel
  Moderator zondag 29 december 2013 @ 19:29:10 #251
pi_134840134
pi_134840227
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef OProg het volgende:

[..]

Die heeft nog wel wat te doen aankomende maanden. Damn. :') :')
Naja, als de finish wat bergaf gaat, dan is hij niet te kloppen in deze vorm. Als het gewicht eenmaal rolt, dan gaat het ook hard.
pi_134840340
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
ik heb hem ook nog niet voorbij zien komen in het Studio Sport jaaroverzicht
  zondag 29 december 2013 @ 19:34:30 #254
311468 Van_Poppel
pi_134840405
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik heb hem ook nog niet voorbij zien komen in het Studio Sport jaaroverzicht
Gewoon een schande...het is poosje geleden dat een Nederlander een dergelijk koers won.
pi_134841463
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Gewoon een schande...het is poosje geleden dat een Nederlander een dergelijk koers won.
Slagter werd ook enkel genoemd, zonder beelden erbij. En alleen omdat Mollema hem noemde. Gesink in Québec ook niet gezien..

Wel heel duidelijk dat bij de NOS enkel de Tour telt en dan de Vuelta erbij omdat Mollema daar een rit wint.

Edit: al kan het zijn dat ze de rechten niet hebben van alle koersen

[ Bericht 2% gewijzigd door Marcoss op 29-12-2013 20:03:30 ]
pi_134842339
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Slagter werd ook enkel genoemd, zonder beelden erbij. En alleen omdat Mollema hem noemde. Gesink in Québec ook niet gezien..

Wel heel duidelijk dat bij de NOS enkel de Tour telt en dan de Vuelta erbij omdat Mollema daar een rit wint.

Dan zouden ze ook geen samenvattingen uit kunnen zenden lijkt me? De TDU werd op de NOS toen dagelijks in een minuut doorgelicht, en ik kan me herinneren dat ik de sprint van Gesink ook in een samenvatting heb gezien.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 december 2013 @ 20:16:52 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134842463
Yesterday, 28th of December in Argentina, Daniel Moreno had a road accident - he was hit by a car during his training on TT bike. Dani went into hospital for a check-up immediately. Physicians didn't reveal any fractures or serious injuries. Daniel will take two-day rest due to medical recommendations.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=585956104793496
pi_134893883
raykerckhoffs twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:51:43 Nog een keer knalt De Telegraaf morgenochtend in 2013 op de deurmat met een spraakmakend wielerverhaal… reageer retweet
marcodej twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:54:14 @raykerckhoffs Nu kan ik niet meer slapen. Bedankt. reageer retweet
pi_134893922
Telegraaf komt morgen met een spraakmakend wielerverhaal volgens Ray.
pi_134893954
Verdomme.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 december 2013 @ 21:04:06 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134894478
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
raykerckhoffs twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:51:43 Nog een keer knalt De Telegraaf morgenochtend in 2013 op de deurmat met een spraakmakend wielerverhaal… reageer retweet
marcodej twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:54:14 @raykerckhoffs Nu kan ik niet meer slapen. Bedankt. reageer retweet
Ray :')!
pi_134894998
Het schijnt dat 1 januari een nieuw wielerseizoen begint :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_134896164
Ik kan niet wachten...
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 december 2013 @ 21:43:49 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134896842
Ik lees het hier morgen wel, want uiteraard ben ik geblocked.
pi_134897344
Morgenochtend maar voor de winkel liggen.
  maandag 30 december 2013 @ 22:07:34 #267
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_134898219
Horner toch naar Belkin, vooral om de sprints aan te trekken voor Bos.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_134898461
zal wel gaan over Belkin en de nieuwe fietsen
pi_134898494
Ze hadden nog een dopingverhaal achter de hand dacht ik. Of dat was het NRC :{.
sig verwijderd door FA
pi_134898516
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Interview met Bau en Lau over het wielerjaar 2013 en dat als sportjaaroverzicht opvoeren :o ?
  maandag 30 december 2013 @ 22:33:10 #271
11102 knep
Mountainfreak
pi_134899844
Kerckhoffs :')
Televaag :')
pi_134900317
De tour van bauke nu weer op de belg.

Voor wie het hem niet gezien heeft.
pi_134912543
raykerckhoffs twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 07:39:15 Vandaag paginagroot in De Telegraaf: Michael Boogerd over de hypocrisie rond zijn dopingbekentenis. reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_heerst_nog___.html
pi_134912576
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 08:05 schreef Evertjan het volgende:
raykerckhoffs twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 07:39:15 Vandaag paginagroot in De Telegraaf: Michael Boogerd over de hypocrisie rond zijn dopingbekentenis. reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_heerst_nog___.html
Ben geen lid van die bende, dus kan het artikel niet zien. Het is even wachten tot het volledig gekopieerd wordt.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 december 2013 @ 09:11:47 #275
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134913546
Achter de betaalmuur :') Je verwacht het niet.
pi_134913551
:')
pi_134915484
Goh, hypocrisie rondom Boogies bekentenis, wie had dat nou gedacht :')
pi_134916726
Nou nou wat spraakmakend. Tril er nog van in mn bed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_134917043
Spraakmakend _O_ En dat op de laatste dag van het jaar. _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 december 2013 @ 16:20:14 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134929676
Iedereen heeft het er over _O_
:').

Is zo het enige wat ik kon vinden.
pi_134934483
Boogie nu bij EenVandaag.
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:31:14 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_134934579
Goeie teksten op zich.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_134934701
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Boogie nu bij EenVandaag.
Ik vind hem (nu) wel een verademing zoals hij erover praat.
pi_134934746
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vind hem (nu) wel een verademing zoals hij erover praat.
:Y
pi_134936219
chrisfroome twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 18:02:38 Trying out my new 2014 @TeamSky @rapharacing kit. This skin suit takes #marginalgains to the next level 😉 reageer retweet
pi_134936312
Heeft 'ie dat bij de Pabo gekocht of zo?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 december 2013 @ 19:21:03 #287
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134936370
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef Marcoss het volgende:
chrisfroome twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 18:02:38 Trying out my new 2014 @TeamSky @rapharacing kit. This skin suit takes #marginalgains to the next level 😉 reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat is dit dan joh :') _O- _O-
pi_134936514
Morgen presteren ze de nieuwe shirtsponsor, denk ik.
pi_134936561
Dat tenue :') :') :')

Heeft Sky ook een vrouwenploeg? :9~

quote:
:D _O-
pi_134936937
quote:
Hoe weet jij dit?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 december 2013 @ 19:41:24 #292
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134937973
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hoe weet jij dit?
Dat het er op lijkt? dat zie je toch?
pi_134937996
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat het er op lijkt? dat zie je toch?
Van dit soort kleding wist ik het bestaan niet, en op welke zoekterm ik zou moeten zoeken al helemaal niet.
pi_134938045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Van dit soort kleding wist ik het bestaan niet, en op welke zoekterm ik zou moeten zoeken al helemaal niet.
Ik heb wel eens een catalogus van de Pabo gezien, en daarin stonden van die nethemdjes.
pi_134948311
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

De overwinning in Quebec is misschien nog wel een mooiere overwinning dan de zege van Mollema in de Vuelta.
pi_134949368
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 12:36 schreef cyclingstage het volgende:

[..]

De overwinning in Quebec is misschien nog wel een mooiere overwinning dan de zege van Mollema in de Vuelta.
Yep, al moet ik toegeven dat ik een zwak voor Gesink heb dus ben niet helemaal onafhankelijk.
pi_134950310
Gesink gaat ook meedoen in de Tour Down Under!
Lekker ver weg van Nederland, schijnt die toch het leukst te vinden.

Hij kan zomaar eens een mooi resultaat neerzetten!
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 16:34:03 #300
pi_134987913
2014. Het jaar van de afschuwelijke shirtjes.

Het truitje van Trek schijnt overigens ook, je verwacht niet niet, zwart te worden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')