twitter:BianchiOfficial twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:39:34COMING SOON...In a few days #Bianchi will start a new adventure with @TeamBelkin! A small preview of the #OltreXR2! reageer retweet
Die heeft nog wel wat te doen aankomende maanden. Damn.quote:
Omdat het overgrote deel van Nederland niet eens weet dat er ook zoiets is als een ronde van Polen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Pietertje totaal wordt genegeerd, terwijl hij de topprestatie van 2013 heeft neer gezet.
quote:
Naja, als de finish wat bergaf gaat, dan is hij niet te kloppen in deze vorm. Als het gewicht eenmaal rolt, dan gaat het ook hard.quote:Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Die heeft nog wel wat te doen aankomende maanden. Damn.![]()
ik heb hem ook nog niet voorbij zien komen in het Studio Sport jaaroverzichtquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Pietertje totaal wordt genegeerd, terwijl hij de topprestatie van 2013 heeft neer gezet.
Gewoon een schande...het is poosje geleden dat een Nederlander een dergelijk koers won.quote:Op zondag 29 december 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog niet voorbij zien komen in het Studio Sport jaaroverzicht
Slagter werd ook enkel genoemd, zonder beelden erbij. En alleen omdat Mollema hem noemde. Gesink in Québec ook niet gezien..quote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon een schande...het is poosje geleden dat een Nederlander een dergelijk koers won.
Dan zouden ze ook geen samenvattingen uit kunnen zenden lijkt me? De TDU werd op de NOS toen dagelijks in een minuut doorgelicht, en ik kan me herinneren dat ik de sprint van Gesink ook in een samenvatting heb gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slagter werd ook enkel genoemd, zonder beelden erbij. En alleen omdat Mollema hem noemde. Gesink in Québec ook niet gezien..
Wel heel duidelijk dat bij de NOS enkel de Tour telt en dan de Vuelta erbij omdat Mollema daar een rit wint.
Edit: al kan het zijn dat ze de rechten niet hebben van alle koersen
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:51:43Nog een keer knalt De Telegraaf morgenochtend in 2013 op de deurmat met een spraakmakend wielerverhaal… reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:54:14@raykerckhoffs Nu kan ik niet meer slapen. Bedankt. reageer retweet
Rayquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:51:43Nog een keer knalt De Telegraaf morgenochtend in 2013 op de deurmat met een spraakmakend wielerverhaal… reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op maandag 30-12-2013 om 20:54:14@raykerckhoffs Nu kan ik niet meer slapen. Bedankt. reageer retweet
Interview met Bau en Lau over het wielerjaar 2013 en dat als sportjaaroverzicht opvoerenquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |