Ik heb er 54 inmiddels. Geen idee wat ze daar aan het doen zijn..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:37 schreef Awsom het volgende:
Pff hoeveel confirmations heeft cryptsy tegenwoordig nodig. 2 transacties verstuurd, één met 6 en één met 10 confirmations en het staat er nog niet op -.-
Spullen kopen van onze centjes , black friday enzo...quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:37 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb er 54 inmiddels. Geen idee wat ze daar aan het doen zijn..
We apologize for the slow deposits. Our system has had trouble keeping up with the over 10x increase in traffic in just 2-3 days. We appreciate your patience and are working hard on acquiring more hardware and optimizing the system to handle the large volume. Deposits will arrive but will likely be delayed on arrival. The issue will continue to get better and hopefully will be resolved soon. All orders and deposits are still processed in the same order.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:37 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb er 54 inmiddels. Geen idee wat ze daar aan het doen zijn..
Daarom FTC en andere coins.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
LTC blijft gefucked worden met die sell walls
11.000 dollar? Is niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Wordt ook tijd dat ie op btc-e komtquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
jammer dat kwark zo achter blijft
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
jammer dat kwark zo achter blijft
Komt niet door die walls, geen idee waarom dan wel thoughquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar gaat de hele tijd al zo, hij stijgt gewoon niet.
kwark wordt stiekem een hele grote over een tijdje. dit is gewoon een correctie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wordt ook tijd dat ie op btc-e komt
Uitgestapt bij LTC dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef Scorpie het volgende:
2750 FTC met nu al 10% winst, compenseert LTC een klein beetje.
ben op 0.000093 ingestapt (300 coins) helaas wilde ik veel meer (btc overgemaakt naar die pauper site) maar komt wss pas aan als alles kapot isquote:
Was beter geweest. Maar pakt nu wel goed uit. Ppc is het minst gestegen. Ftc gaat lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef strbo het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal 1/3? Heb ik (ongeveer) gedaan en so far alleen nog maar winst.
Vraag en aanbod. Tijd om eraan te wennenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |