Ik weet dat het nergens over gaat, maar ik vind het wel typerend voor Geer en Goor, vandaar dat ik het erbij vermeldde. Ik vind hun zogenaamde ''medeleven'' niet echt prijzenswaardig met die 'grappen' die ze erbij makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
39 met rijst![]()
Wat een gezeik om niks zeg. En Gordon deed nog een poging om Chinees te spreken aan het eind.
Mandarijn wil niet vlottenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw Mandarijn leren?
En leuk dat je het eten afrekende van Pa en familie!![]()
En ik las iets over kroketten en gourmetten.
Hoe komt dat dan? Tijdgebrek, interesse ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mandarijn wil niet vlottenIk schakel maar over op Spaans ofzo
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef AnneX het volgende:
Dat hele rtl4 publiek en toebehoren is niet mijn stijl.
Als ik daarover iets opmerk bij een fan, ligt het aan mij...moet ik niet zo heilig doen...ik begrijp het niet, want dan doe ik oud...het is normaal...dat men deze grappen mag/kan maken...
![]()
Dan zwijg ik verder, want het komt niet binnen bij diegene.
Om er de volgende keer toch weer iets van te zeggen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beetje nichtenhumor op z'n tijd mot kunnen.
voordeel van enkel de publieke omroepen te kunnen zien. hoef ik ook niet om de bagger heen te zappen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef AnneX het volgende:
Dat hele rtl4 publiek en toebehoren is niet mijn stijl.
Als ik daarover iets opmerk bij een fan, ligt het aan mij...moet ik niet zo heilig doen...ik begrijp het niet, want dan doe ik oud...het is normaal...dat men deze grappen mag/kan maken...
![]()
Dan zwijg ik verder, want het komt niet binnen bij diegene.
Om er de volgende keer toch weer iets van te zeggen.
Braaf zo, tipte hem hier vorige week ook al, gave docuquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef golfer het volgende:
We hebben net de opgenomen film over de zoektocht naar die musicus Rodriguez bekeken.
Wat een prachtig en wonderlijk verhaal.
Mooi hequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef golfer het volgende:
We hebben net de opgenomen film over de zoektocht naar die musicus Rodriguez bekeken.
Wat een prachtig en wonderlijk verhaal.
Had gewoon tranen in mijn ogen bij dat concert van hem in 1998 en de reacties uit de zaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi hewonderlijk ja.. deels hoopgevend, deels weemoedig of zo..
Ja waanzinnig. En dan gewoon terugkeren naar dat krot van een huis..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Had gewoon tranen in mijn ogen bij dat concert van hem in 1998 en de reacties uit de zaal.
Wat een prachtig afscheid! Echt indrukwekkend!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn weer terug van het afscheid van Oom, 16 dagen na het afscheid van
Tante.
Behalve emotioneel -duh- was het bijzonder.
In de strandtent Struin in Camperduin, lag hij in een rotan kist met gekleurde linten, op een podium met zand en schelpen.
Oom heeft vroeger de zeeën bevaren.
Een gitarist speelde en zong zijn liedjes.
Er kwamen ook oude familiefeestfoto's voorbij, waar Moeders ook nog opstond!
Prachtige verhalen van de familie en vrienden.
Als symbool werden de linten op het laatst doorgeknipt, terwijl ieder gezinslid de linten vasthield.
En afscheid van tachtigers en 200 aanwezigen is indrukwekkend.
Heftig allemaal en stof tot nadenken voor de komende weken en daarna.
De zee was stormachtig en ik at zandkorrels in de erwtensoep.
# delen. en later teruglezen.
Dat dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat een prachtig afscheid! Echt indrukwekkend!
Ja ongelofelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja waanzinnig. En dan gewoon terugkeren naar dat krot van een huis..
Nou idd. Lesje nederigheid. Maar wát een briljant verhaal zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk.
Als je het hebt over 'jezelf blijven' in alle situaties dan heeft hij gewonnen.
Tuurlijk wel. Hij beledigd zichzelf altijd. Degene die het hardst roepen dat het niks is hebben/kijken geen tv-programma waar hij in zit dus dan vind ik het net zo makkelijk oordelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef RobinOok het volgende:
Ze zouden eens een vergelijkbaar filmpje moeten maken, bijvoorbeeld voor the voice of Russia, met een homo die auditie doet en juryleden die in elke zin die ze uitspreken een foute, denigrerende homograp maken. Eens kijken of Gordon daar ook om kan lachen. Ik verwacht eerlijk gezegd van niet.
Dat hij zichzelf op de hak neemt is prima. Dat is het punt niet. Misschien nog even verder lezen want het gaat niet om Gordon, hij is alleen even als voorbeeld gebruikt. En die 2e zin negeer ik maar even, beetje te makkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij beledigd zichzelf altijd. Degene die het hardst roepen dat het niks is hebben/kijken geen tv-programma waar hij in zit dus dan vind ik het net zo makkelijk oordelen.
Het wel of niet leuk vinden van Gordon is niet echt de essentie van de discussie lijkt me.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij beledigd zichzelf altijd. Degene die het hardst roepen dat het niks is hebben/kijken geen tv-programma waar hij in zit dus dan vind ik het net zo makkelijk oordelen.
Nu kap ik ermee, geen zin verder in discussie of je em nou leuk vindt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |