abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133756489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het is beide. Punt. Of je het nu meent of niet het is gewoon een beledigende opmerking die je ook niet kunt maken. Maar omdat men denkt te weten dat Gordon alleen maar grappig is zou het ok moeten zijn?
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij het racistisch bedoelde hoor, dan zou hij er over na gedacht moeten hebben voor hij het zei en ik denk niet dat hij dat deed :P
Hoge bomen vangen veel wind... half NL maakt zulke opmerkingen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133756557
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan is half NL licht rasistisch.. Vind ik dan. Knap dat jij er zo mee omgaat ^O^
pi_133756606
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:32 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee ben niet zo'n ster in adrem zijn ;) Heb jij wel een reactie klaar voor zulke mensen dan met hun grappen over loempia's en sambal bij?
Tegenwoordig wel. Als mensen bv vragen of ik hier wel gelukkig ben ga ik nephuilen en snikken dat het zo vreselijk is hier om vervolgens keihard te lachen.
In de snackbar hier heb ik tegen zo'n joch gezegd dat ie één deur te ver stond; dat de haringboer hiernaast zat.
pi_133756610
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja en dat is nu precies het probleem. Het is blijkbaar normaal in Nederland om mensen te beledigen (op welk vlak dan ook) want dat is toch gewoon een 'grapje'.. En als je er last van hebt dan stel je je aan en je moet je vooral niet beledigd voelen? Sorry maar dat is iets wat me al veel langer stoort en ik ben heel blij dat hier nu wat aandacht voor is. Betwijfel of het wat uithaalt, maar toch.. misschien dat het een paar mensen in de toekomst doet nadenken voor ze een opmerking maken.
pi_133756650
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja en dat is nu precies het probleem. Het is blijkbaar normaal in Nederland om mensen te beledigen (op welk vlak dan ook) want dat is toch gewoon een 'grapje'.. En als je er last van hebt dan stel je je aan en je moet je vooral niet beledigd voelen? Sorry maar dat is iets wat me al veel langer stoort en ik ben heel blij dat hier nu wat aandacht voor is. Betwijfel of het wat uithaalt, maar toch.. misschien dat het een paar mensen in de toekomst doet nadenken voor ze een opmerking maken.
Dat bedoelde ik te zeggen.. Alleen ik was te moe om dat allemaal te typen, bedankt ;)
pi_133756661
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kan wel wezen maar om hen nu als een soort heiligen te gaan beschouwen gaat me veel te ver. Danny de Munk zong ook leuk in die reclame voor de Zonnebloem, stuk sympathiekere manier van aandacht vragen m.i. :P
Oh ik verklaar ze niet heilig. Ik vind het leuke gasten, that's it :)
pi_133756671
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik te zeggen.. Alleen ik was te moe om dat allemaal te typen, bedankt ;)
:D graag gedaan ;)
pi_133756718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik snap heel goed dat veel mensen zich rot voelen om die opmerkingen of dat ze het zat zijn... je raakt het een soort gewend en eigenlijk is dat heel fout als je erover nadenkt. Ben bang dat het in de nabije toekomst niet zal veranderen.
pi_133756738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel. Als mensen bv vragen of ik hier wel gelukkig ben ga ik nephuilen en snikken dat het zo vreselijk is hier om vervolgens keihard te lachen.
In de snackbar hier heb ik tegen zo'n joch gezegd dat ie één deur te ver stond; dat de haringboer hiernaast zat.
Hahah die is wel goed :D
pi_133756768
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:39 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hahah die is wel goed :D
De medewerkers van de snackbar lachten hem toen ook uit en toen stond ie voor lul :P
pi_133756797
Mooi zo, lik op stuk! ^O^
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:41:01 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133756822
39 met rijst _O- :')

Wat een gezeik om niks zeg. En Gordon deed nog een poging om Chinees te spreken aan het eind. :Y)
Confidence through competence
pi_133756883
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
39 met rijst _O- :')

Wat een gezeik om niks zeg. En Gordon deed nog een poging om Chinees te spreken aan het eind. :Y)
Ik weet dat het nergens over gaat, maar ik vind het wel typerend voor Geer en Goor, vandaar dat ik het erbij vermeldde. Ik vind hun zogenaamde ''medeleven'' niet echt prijzenswaardig met die 'grappen' die ze erbij maken :{
pi_133756919
Hoe is het eigenlijk met jouw Mandarijn leren?
En leuk dat je het eten afrekende van Pa en familie! _O_

En ik las iets over kroketten en gourmetten. :Y)

En fijn Seles dat je werk hebt zo snel in je nieuwe vaderland! w/
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:43:15 #65
55709 Stereotomy
pi_133756923
Ach, beetje nichtenhumor op z'n tijd mot kunnen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:43:58 #66
55709 Stereotomy
pi_133756955
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw Mandarijn leren?
En leuk dat je het eten afrekende van Pa en familie! _O_

En ik las iets over kroketten en gourmetten. :Y)
Mandarijn wil niet vlotten :') Ik schakel maar over op Spaans ofzo :')
pi_133757124
Dat hele rtl4 publiek en toebehoren is niet mijn stijl.
Als ik daarover iets opmerk bij een fan, ligt het aan mij...moet ik niet zo heilig doen...ik begrijp het niet, want dan doe ik oud...het is normaal o|O ...dat men deze grappen mag/kan maken... 8)7
Dan zwijg ik verder, want het komt niet binnen bij diegene.
Om er de volgende keer toch weer iets van te zeggen. >:O
pi_133757183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mandarijn wil niet vlotten :') Ik schakel maar over op Spaans ofzo :')
Hoe komt dat dan? Tijdgebrek, interesse ?
Als iemand er de background voor heeft,..

# géen nichtenhumor B-)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 21:49:12 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133757235
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133757285
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef AnneX het volgende:
Als ik daarover iets opmerk bij een fan, ligt het aan mij...moet ik niet zo heilig doen...ik begrijp het niet, want dan doe ik oud...het is normaal o|O ...dat men deze grappen mag/kan maken... 8)7
Herkenbaar hoor :Y Afgezien van dat 'oud doen' natuurlijk :{w *) ;)
pi_133757302
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beetje nichtenhumor op z'n tijd mot kunnen.
^O^ En hij zegt eerlijk dat ie em supergoed vind. Overigens bij wie maakt Gordon nou geen grappen. Ook over zichzelf en dan vooral over zn eigen cd's. 'Dit is een cd van LA The Voices. Die kent u vast niet. Nee toch? Mooi, houden zo. We hebben nog 28.000 exemplaren over. U kunt em als onderzetter gebruiken' _O-
pi_133757360
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
help haha :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:57:58 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_133757713
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef AnneX het volgende:
voordeel van enkel de publieke omroepen te kunnen zien. hoef ik ook niet om de bagger heen te zappen.

en waarom er nu een rel van gemaakt wordt snap ik niet. deze opmerkingen worden al een eeuwigheid gemaakt. niet op reageren en doorlopen helpt het beste.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 29 november 2013 @ 22:02:57 #74
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133758009
Probleem zijn niet eens zozeer de uitspraken die gedaan worden, maar meer je blijkbaar niet mag zeggen dat je je beledigd voelt als het over jou gaat. Dan komen er reacties waar de honden geen brood van lusten. Neem de hele zwarte piet discussie maar als voorbeeld (waar veel reacties overigens alleen maar bewijzen dat Nederland dus inderdaad racistischer is dan je zou hopen). De vrijheid van meningsuiting werkt nogal eenzijdig. En de mensen die het hardst schreeuwen op allerlei internetsites zijn over het algemeen niet bepaald de mensen die het prima vinden als hun eigen vrijheid ergens wordt ingeperkt.

Als we zo tolerant en ruimdenkend zijn zouden we eens kunnen beginnen te luisteren naar wat iedereen te vertellen heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door TAV74 op 29-11-2013 22:09:47 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 29 november 2013 @ 22:40:14 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133759768
Klinkt als een mooi en emotioneel afscheid, AnneX.

Wat betreft die Chinezengrap van Gordon vind ik de reacties wel een beetje overdreven, maar in de kern zit er natuurlijk wel wat discriminatie/racisme in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')