SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
dat kan ik wel ja. ik zal ff testen met hoeveel dat kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon zonder gewicht in een diepe squat zitten? Probeer eens te kijken indien je ATG kan squatten met hoeveel gewicht je ATG kan squatten. Mocht de balans echt een punt zijn dan kan je kijken hoeveel je ATG kan frontsquatten.![]()
Kan op mobiel niet via youtube app kijken wegens de muziekrechten. Bij mobiele browser heeft de inhoudseigenaar het niet beschikbaar gesteld op mobiele apparaten
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
waar kan ik dat vrijgeven? Die instelling zocht ik ook alquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:02 schreef Verbosity het volgende:
Kan op mobiel niet via youtube app kijken wegens de muziekrechten. Bij mobiele browser heeft de inhoudseigenaar het niet beschikbaar gesteld op mobiele apparaten
godvr dommme krijg je hoge bloeddruk van van dat youtube tegenwoordig
ja wacht ff... De gene waar dat liedje van is, die heeft de muziekrechten niet op mobiele browser beschikbaar gesteld.
Dat is niet iets wat ik kan aanpassen volgens mij.
Dat doen ze omdat je op de mobiele site minder/geen reclame hebt...
ik denk als je naar de desktopsite switched dat het wel werkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 29-11-2013 12:35:18 ]![]()
Ik zag dat je deadlift setup je heel diep squat... maar als je dan vervolgens pullt schiet je heup/ass omhoog en begint dan pas de initiële lift, je hoeft dus niet zo diep te zinken met je ass.
dat zou al een hoop schelen, want nu ga je heel overdreven met je benen squatten.. en hierdoor activeren die eerst voordat je je glutes/heupen/rug kunt activeren.. daardoor eindig je al bijna met stiff legs.
En squats zijn te hoog, zelfs voor lowbar, veel te hoogLijkt net of die korte adidas broek je bewegingsvrijheid tegenhoud? is dat wel stretch?
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
oke. ik probeer altijd te focussen op de lift uit m'n benen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik zag dat je deadlift setup je heel diep squat... maar als je dan vervolgens pullt schiet je heup/ass omhoog en begint dan pas de initiële lift, je hoeft dus niet zo diep te zinken met je ass.
Maar ik vind dat stukje zitten zo voor de lift uit op e.o.a. manier prettigsoort neurotisch.
maar het wordt een probleem vanaf 200kg zegmaar dat ik dan met m'n heup/ass om hoog schiet. Teveel omhoog t.o.v. dat m'n bovenlichaam rechtop blijft bedoel ik![]()
ik lees het wel meer dat mensen met relatief lange benen dit hebben, en ook dat het helemaal niet zo erg is zolang je rug maar 1 plank is.
en die krijg je gewoon niet krom. faalt eerder nog op benen dan dat m'n rug gaat toegeven lol.![]()
Ja maar je versterkt zo alleen maar je legdrive als je zo diep zinkt, terwijl je dat niet persee nodig hebt. Bij de lichtere setjes schiet je ass ook omhoogquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke. ik probeer altijd te focussen op de lift uit m'n benen...
Maar ik vind dat stukje zitten zo voor de lift uit op e.o.a. manier prettigsoort neurotisch.
maar het wordt een probleem vanaf 200kg zegmaar dat ik dan met m'n heup/ass om hoog schiet. Teveel omhoog t.o.v. dat m'n bovenlichaam recht blijft![]()
ik lees het wel meer dat mensen dit hebben, en ook dat het helemaal niet zo erg is zolang je rug maar 1 plank is.
en die krijg je gewoon niet krom. faalt eerder nog op benen dan dat m'n rug gaat toegeven lol.
Uiteindelijk moet de deadlift simultaan met benen en heup lockout zijn, maar dat is jaren training en leren
lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
En squats zijn te hoog, zelfs voor lowbar, veel te hoogLijkt net of die korte adidas broek je bewegingsvrijheid tegenhoud? is dat wel stretch?
ja dieper moet die he.
ik ga komende weken gewoon ff ATG squats doen en ATG front squats om dieper te kunnen oefenen.
kijken wat dat opleverd.
broek is geen strech nee lol, maar dat is het niet![]()
Ik zou lowbar squats doen, alleen dan met een pause van 3 sec onderin. Dat gaat namelijk meteen je probleem van naar voren vallen oplossen, je wordt dan gedwongen je lats ook te activeren. Maar doe ze dan wel op de propere lowbar diepte(lowbar kan niet ATG)quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja dieper moet die he.
ik ga komende weken gewoon ff ATG squats doen en ATG front squats om dieper te kunnen oefenen.
kijken wat dat opleverd.
broek is geen strech nee lol, maar dat is het nietBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
ik ga dat eens proberen danquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik zou lowbar squats doen, alleen dan met een pause van 3 sec onderin. Dat gaat namelijk meteen je probleem van naar voren vallen oplossen, je wordt dan gedwongen je lats ook te activeren.
thanx man![]()
zo fixte ik mijn "voorover kukel" syndroom ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ga dat eens proberen dan
thanx man
lange benen, korter torso, lange armen hier
soort van aap lol , maar ook problemen met squat en deads gehadBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
2 oefeningen voor rear delts +1
strong presses btw
lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
strong presses btw
ja, ik doe ze altijd achter elkaar. en elke keer denk ik, ik doe er twee lol
Maar toch voelen ze anders, en allebei gewoon rete goed. Als je ze maar niet uit je triceps gaat halen, maar echt uit je rear delts.
Eigenlijk moet je je armen gestrekt hebben, maar met die 10kg platen trek je dat moment niet meer op je delts lol
soort van aap lol. idd. ja zo zie ik mezelf ook.![]()
kijkt nu naar rechts en liggen nog 6 bananen waar er vanmorgen om 7:00 nog 10 lagen
ps:
shjouder presses zat ik met dumbles echt maaaaanden vast op 34kg en nu in pak hem beet 2 maanden naar 40 toegetrokkendeels in een cut ook nog
![]()
![]()
rear delts kunnen idd niet genoeg werk krijgen, pak ze zelf 3x per week haha, zijn ook echt onderschatte stabilizers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja, ik doe ze altijd achter elkaar. en elke keer denk ik, ik doe er twee lol
Maar toch voelen ze anders, en allebei gewoon rete goed. Als je ze maar niet uit je triceps gaat halen, maar echt uit je rear delts.
Eigenlijk moet je je armen gestrekt hebben, maar met die 10kg platen trek je dat moment niet meer op je delts lol
soort van aap lol. idd. ja zo zie ik mezelf ook.![]()
kijkt nu naar rechts en liggen nog 6 bananen waar er vanmorgen om 7:00 nog 10 lagen
mmm bananen
40kg doe je goed!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
nom nom nonomnomnomquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
rear delts kunnen idd niet genoeg werk krijgen, pak ze zelf 3x per week haha, zijn ook echt onderschatte stabilizers.
mmm bananen
40kg doe je goed!![]()
als je in een shirt staat en van de zijkant ziet, dan doen die rears ook gewoon dik mee in size ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
strong presses btw
plus idd. met benchen enzo. Absolute must anders vliegen de impingements je om de oren.![]()
Klopt, dat dere 3d effectquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als je in een shirt staat en van de zijkant ziet, dan doen die rears ook gewoon dik mee in size ...
plus idd. met benchen enzo. Absolute must anders vliegen de impingements je om de oren.
ja zeker, bij deadlifts en squats helpen ze ook goed mee.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
40 kg db shoulder press
Beest, dat haalde ik nog niet met db bench press
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ja wel joh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef fathank het volgende:
40 kg db shoulder press
Beest, dat haalde ik nog niet met db bench pressAls iemand er ff bij gaat zitten bij je hoofd wel.
![]()
Waar doe je nu je werksetjes op?
Een andere jongen in de gym hier bleef ook elke keer op 32 of zo hangen met dumb bench, en toen gewoon een keer 36's in z'n handen gedauwd en gaanook al heb je dan "veel" hulp nodig gewoon een keer een setje veel zwaarder dan je eigenlijk kunt doen (wel oppassen uiteraard)
![]()
Op dit moment niks, maar schommelde tussen 34 en 36. Een keer 38's in mn handen gehad maar dat was 1,5 rep ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja wel joh.Als iemand er ff bij gaat zitten bij je hoofd wel.
![]()
Waar doe je nu je werksetjes op?
Een andere jongen in de gym hier bleef ook elke keer op 32 of zo hangen met dumb bench, en toen gewoon een keer 36's in z'n handen gedauwd en gaanook al heb je dan "veel" hulp nodig gewoon een keer een setje veel zwaarder dan je eigenlijk kunt doen (wel oppassen uiteraard)
. Maar mooi goal om in t nieuwe jaar naar toe te werken. 50 kg db bench press
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment niks, maar schommelde tussen 34 en 36. Een keer 38's in mn handen gehad maar dat was 1,5 rep ofzo. Maar mooi goal om in t nieuwe jaar naar toe te werken. 50 kg db bench press
![]()
![]()
Kan iemand hier mij uitleggen hoe erg het is om te trainen met -erge- spierpijn? Ik begrijp er niks van.
Op internet staan dingen aangegeven in termen die ik niet begrijp![]()
Ik ben dus afgelopen dinsdag weer begonnen waar ik geëindigd was, een tijdje geleden. Wou toen gisteren weer gaan, maar alles deed teveel pijn dus ben vandaag gegaan. Maar tijdens alles wat ik deed deed alles pijnIs dit nou echt slecht of valt het wel mee als je niet extra zwaar gaat trainen?
![]()
Kom net uit ziekenhuis vanochtend. Operatie is niet nodig. Alles hersteld zoals het hoort. Nog een week of 6 en dan moet alles weer kunnen
Als het gewoon spierpijn is gewoon lekker trainen. Evt een wat uitgebreidere warming up om de boel ff goed los te maken en de stijfheid uit de spieren te krijgen.Behulpzaam als een waterkraan.
oh dat was voor met je schouder van die val idd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Kom net uit ziekenhuis vanochtend. Operatie is niet nodig. Alles hersteld zoals het hoort. Nog een week of 6 en dan moet alles weer kunnen
beter gek.![]()
![]()
Ja volgens mij gewoon spierpijn. Veel erger omdat ik opnieuw begonnen ben maar toch. Dank je welquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef fathank het volgende:
Als het gewoon spierpijn is gewoon lekker trainen. Evt een wat uitgebreidere warming up om de boel ff goed los te maken en de stijfheid uit de spieren te krijgen.
En succes de komende 6 wekenfijn dat het goed is. Wat je ook hebt, daar ben ik niet van op de hoogte, maar toch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: