quote:28-11-2013
DAS COEN UND SANDER FEST GEHHHHHHT LOSSSSSSSS!
Es ist eindelijk so weit: Das Coen und Sander Fest geht anfangen!
LIVE vanuit Das Heineken Music Hall, das vierte ausgabe von das einzige bierfest im november.
Luisteren doe je natuurlijk op 3FM.
Kijken doe je op 101TV of 3fm.nl/live
Het spoorboekje:
Vanaf 14:00u hoor je DAS COEN UND SANDER PREFEST mit Timur und Rámon.
Van 15:00u tot 18:00u hoor je DAS COEN UND SANDER FEST met optredens van o.a. Kensington, The Opposites, De Kraaien, Nick & Simon, FeestDJRuud en vele anderen!!
Wir haben er lust auf, viel spass!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
"Wat is er huilen huilen huilen aan de Goo goo dolls?"
Roel beantwoort die vraag wel
Hey Fleur!quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd al een stom nummer gevonden.
Geen dank. Moet je nu weer naar school?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen, bedankt voor het mij door mijn stageperiode te slepen op momenten dat het een beetje saai en eentonig werd.Zal vanaf nu weer s'avonds actiever en overdag minder actief worden.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen, bedankt voor het mij door mijn stageperiode te slepen op momenten dat het een beetje saai en eentonig werd.Zal vanaf nu weer s'avonds actiever en overdag minder actief worden.
Nee, nog een weekje presentatie + vrij. Daarna een week actieve simulatie (9-5 4 dagen) en dan 1 week college (3 dagen), 2 weken vakantie, terug naar collegequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen dank. Moet je nu weer naar school?
Ik deed het in ieder geval met liefdequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Actieve simulatie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, nog een weekje presentatie + vrij. Daarna een week actieve simulatie (9-5 4 dagen) en dan 1 week college (3 dagen), 2 weken vakantie, terug naar college
Dan moet je een stad nabouwen zoals dat met grondpolitiek gaat.quote:
Ik ben er niet op tegen. Gewoon de 15-20 met de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten/willen wij ons lijstje nog insturen?
Idd, het kan dus wel..quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef Marcoss het volgende:
Wel een bonte verzameling achter elkaar deze keer, die 15 minutes request
Flopsjow.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een stad nabouwen zoals dat met grondpolitiek gaat.
Jij, het was jouw idee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
We zoeken alleen nog iemand die ons lijstje gaat verantwoorden naar Giel 's ochtends op de radio. Wie wil er op de radio?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan dit erachteraan. Ik ga ff kotsen.
Cosquote:
Nou nou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef alors het volgende:
Ik heb zo'n zin om bij dit joch zijn adamsappel naar binnen te stompen.
Verkouden, maar verder primaquote:
Ja, fijn fijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkouden, maar verder prima
Met jou?
WAT EEN SHOTJE WAT EEN SHOTJE!!11!1quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef Pino112 het volgende:
Domien is al kacheltjelam na één shotje.
Geen Heidi voor jou?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand nog 2 kaarten hebben voor 11,50 per stuk?
Nopequote:
Maxima.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen weer de schijtlol van Claudia
Dan ga ik even van iedereen afscheid nemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen weer de schijtlol van Claudia
RIP Mexicanobakker, 29-11-2013.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga ik even van iedereen afscheid nemen.
Uh, okéquote:
Ja mensen die Fries pratenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:40 schreef alors het volgende:
Domien die Brabants gaat pratenIk weet niet of er iets bestaat wat meer onsexy is.
Verdomme.quote:Top 20 van de Mega Top 50 #1 Top 100
1. Gotye & Kimbra 'Somebody That I Used To Know'
2. Queen 'Bohemian Rhapsody'
3. Avicii 'Wake Me Up'
4. R.E.M. 'Losing My Religion'
5. Triggerfinger 'I Follow Rivers'
6. Red Hot Chili Peppers 'Under The Bridge'
7. Fleetwood Mac 'Go Your Own Way'
8. Robin Thicke & T.I. & Pharrell Williams 'Blurred Lines'
9. U2 'Beautiful Day'
10. Golden Earring 'Radar Love'
11. Coldplay 'Talk'
12. Prince & The Revolution 'Purple Rain'
13. Macklemore & Ryan Lewis & Wanz 'Thrift Shop'
14. Michael Jackson 'Billie Jean'
15. The Rolling Stones 'Paint It Black'
16. Snow Patrol 'Just Say Yes'
17. The Beatles 'Hey Jude'
18. Guns N' Roses 'Knockin' On Heaven's Door'
19. De Jeugd Van Tegenwoordig 'Watskeburt?!'
20. Coldplay 'Paradise'
Die 1 kan wel (niet zo hoog misschien, maar wel 1 van de beteren), de rest isquote:
Klopt. Maar 1 is echt too much.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 1 kan wel (niet zo hoog misschien, maar wel 1 van de beteren), de rest is![]()
inderdaad.
Dat is altijd zo, 90% van de luisteraars heeft niet zo'n best lange termijngeheugen, dus dan krijg je dit.quote:
Je bent trouwens Thrift Shop vergeten. Net als de stemmers over tien jaar.quote:
Oh ja. Over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent trouwens Thrift Shop vergeten. Net als de stemmers over tien jaar.
C&S Fest kaartjes kopen?quote:
Dat ga ik niet halen.quote:
ik zou met een collega gaan maar die kan helaas niet meer. Ik kon binnen deze tijd geen ander slachtoffer vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik niet halen.
Waarom ga je niet meer?
Get Cockyquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef alors het volgende:
Ah het wekelijks VARA zelfbevlekkingsmoment. De zoveelste Get Lucky cover. Enig hoor.
Make it Mine is wel leuk.quote:
Colbie Caillat is wel een enorm mooie meidquote:
Vind je? Vind het echt zo'n duizend in een dozijn Amerikaans meisje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Colbie Caillat is wel een enorm mooie meid
[ afbeelding ]
Ze lijkt op m'n oude date hier
Ik vind haar lief eruit zienquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Vind je? Vind het echt zo'n duizend in een dozijn Amerikaans meisje.
En Bart dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef themauster het volgende:
Programmering voor morgen:
09.00 - 10.00 Felix Meurders
10.00 - 11.00 Thorvald de Geus
11.00 - 12.00 Edwin Diergaarde
12.00 - 13.00 Frits Spits & Tom Blomberg
13.00 - 14.00 Corné Klijn
14.00 - 15.00 Daniël Dekker
15.00 - 16.00 Gijs Staverman
16.00 - 17.00 Martijn Krabbé
17.00 - 18.00 Martijn Krabbé, Gijs Staverman en Daniël Dekker
Die zit bij alle uren.quote:
Top.quote:
Het is nooit goed he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef alors het volgende:
Okay Coen bepaalt al dat dit het anthem wordtgaat weer heel spontaan worden dus.
Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, ik schakel net in. 't Is weer zo'n uitzending dat ze op locatie zijn maar ondertussen de gewone programmering de ether inslingeren.
.
.
.
Neequote:
Nog steeds een tikkie zuur?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind van die danseressen erbij altijd zo
Ze doen altijd van die stomme dansjes, niet dat je hier normaal op kan dansen maar toch.
Dig je hem?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef alors het volgende:
Kraantje Pappielolwhut die zag ik niet aankomen
Ik zie hem al staan op de camquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:55 schreef MarijeH het volgende:
Volgens mij gaat Veenstra te laat komen, als ik zijn laatste tweet lees.
Straks Ekstra Weekend
waar kondigden ze dat aan? Zijn die op dit moment niet gewoon pullen bier in hun nek aan het gooien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
Coen en Sander gaan ermee stoppen kondigen ze net aan!!!!
Coen en Sander Geraedts van de buurtsuper hier op de hoek. Die stoppen met hun zaak vertelden ze me net.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
waar kondigden ze dat aan? Zijn die op dit moment niet gewoon pullen bier in hun nek aan het gooien?
Ah, das jammer. Was altijd leuk een praatje maken tijdens het wekelijks bezoek aan de buurtsuperquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Coen en Sander Geraedts van de buurtsuper hier op de hoek. Die stoppen met hun zaak vertelden ze me net.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we allemaal zin in de laatste normale EkstraWeekend?
idd de laatste regulierequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
Is Ekstra Weekend ooit weleens 'normaal' te noemen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
"Hilversumieieieieieieieieieieieieie Sportpark" ook echt, de meest saaie naam voor een station.quote:
Alsof het normaal is als Plork en de Aannemers langskomenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
nja....dat is ook weer waar...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is Ekstra Weekend ooit weleens 'normaal' te noemen dan?
Zeker. Jij dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
Ah, jij verzorgt de Dramara-updates?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Even de vriendjes op de Twitter in de gaten houden.
absoluut!quote:
nou, ik blijf gewoon iedere week rond 19.15 Weekend tweeten....of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Wat zal Twitter het rustig krijgen op de vrijdagavond.
Ben wel benieuwd wat Timur op de vrijdagavond gaat doen. Daar is op het moment eigenlijk nog helemaal niets over bekend...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Wat zal Twitter het rustig krijgen op de vrijdagavond.
Bij ons niet nee, intern vast wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Timur op de vrijdagavond gaat doen. Daar is op het moment eigenlijk nog helemaal niets over bekend...
Mag nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, jij verzorgt de Dramara-updates?
en of Ramon erbij is!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Timur op de vrijdagavond gaat doen. Daar is op het moment eigenlijk nog helemaal niets over bekend...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie al wel verteld, die is er uiteraard gewoon bij.
Nice.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ow, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef ddx het volgende:
Soms denk ik echt dat ze aantal verplichte platen moeten draaien...
Nooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef noodgang het volgende:
Wanneer stoppen ze met dit $%#@%%$nummer te draaien
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef Pino112 het volgende:
Onze vrienden en vriendinnen zijn bij de laatste MM ook niet welkom.
*start lachband*
quote:
Wel goed schoonmaken he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Die achteringang waar Tjibbe 't over heeft scheelt wel een hoop wachttijd trouwens, gebruik 'm dagelijks.
En ja, dat klinkt inderdaad smeriger dan 't is.
doe het wel veilig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Die achteringang waar Tjibbe 't over heeft scheelt wel een hoop wachttijd trouwens, gebruik 'm dagelijks.
Je gif gaat precies op de beat hierquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
We zijn wel wat gewend hier. SC met z'n dagelijkse faxen enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
jij houdt niet van U2???quote:
Nee, niet echt.quote:
quote:
quote:
ja, ik snap die U2adorering ook niet, best aardige meedeiners maar meer niet imhoquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap dit nummer van Bastille niet goed...
Die zal tijdens SR wel helemaal kapotgedraaid worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
die eatsleepraverepeat is idd moddertjevet!
daar ben ik dan wel weer bang voor ja...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zal tijdens SR wel helemaal kapotgedraaid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |