quote:28-11-2013
DAS COEN UND SANDER FEST GEHHHHHHT LOSSSSSSSS!
Es ist eindelijk so weit: Das Coen und Sander Fest geht anfangen!
LIVE vanuit Das Heineken Music Hall, das vierte ausgabe von das einzige bierfest im november.
Luisteren doe je natuurlijk op 3FM.
Kijken doe je op 101TV of 3fm.nl/live
Het spoorboekje:
Vanaf 14:00u hoor je DAS COEN UND SANDER PREFEST mit Timur und Rámon.
Van 15:00u tot 18:00u hoor je DAS COEN UND SANDER FEST met optredens van o.a. Kensington, The Opposites, De Kraaien, Nick & Simon, FeestDJRuud en vele anderen!!
Wir haben er lust auf, viel spass!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
"Wat is er huilen huilen huilen aan de Goo goo dolls?"
Roel beantwoort die vraag wel
Hey Fleur!quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd al een stom nummer gevonden.
Geen dank. Moet je nu weer naar school?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen, bedankt voor het mij door mijn stageperiode te slepen op momenten dat het een beetje saai en eentonig werd.Zal vanaf nu weer s'avonds actiever en overdag minder actief worden.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen, bedankt voor het mij door mijn stageperiode te slepen op momenten dat het een beetje saai en eentonig werd.Zal vanaf nu weer s'avonds actiever en overdag minder actief worden.
Nee, nog een weekje presentatie + vrij. Daarna een week actieve simulatie (9-5 4 dagen) en dan 1 week college (3 dagen), 2 weken vakantie, terug naar collegequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen dank. Moet je nu weer naar school?
Ik deed het in ieder geval met liefdequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Actieve simulatie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, nog een weekje presentatie + vrij. Daarna een week actieve simulatie (9-5 4 dagen) en dan 1 week college (3 dagen), 2 weken vakantie, terug naar college
Dan moet je een stad nabouwen zoals dat met grondpolitiek gaat.quote:
Ik ben er niet op tegen. Gewoon de 15-20 met de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten/willen wij ons lijstje nog insturen?
Idd, het kan dus wel..quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef Marcoss het volgende:
Wel een bonte verzameling achter elkaar deze keer, die 15 minutes request
Flopsjow.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een stad nabouwen zoals dat met grondpolitiek gaat.
Jij, het was jouw idee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
We zoeken alleen nog iemand die ons lijstje gaat verantwoorden naar Giel 's ochtends op de radio. Wie wil er op de radio?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan dit erachteraan. Ik ga ff kotsen.
Cosquote:
Nou nou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef alors het volgende:
Ik heb zo'n zin om bij dit joch zijn adamsappel naar binnen te stompen.
Verkouden, maar verder primaquote:
Ja, fijn fijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkouden, maar verder prima
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |